Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Tror ikke du skal lægge for meget i hvad der står i deres annoncer og på deres website. De har i årevis påstået at de kun yder sikker sex, mens det har været alm. kendt at sex uden gummi var på menuen hos de fleste af deres piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 16 timer siden:

Tror ikke du skal lægge for meget i hvad der står i deres annoncer og på deres website. De har i årevis påstået at de kun yder sikker sex, mens det har været alm. kendt at sex uden gummi var på menuen hos de fleste af deres piger.

Samme tanke strejfede mig. Jeg undrer mig bare over at de har ændret teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Samme tanke strejfede mig. Jeg undrer mig bare over at de har ændret teksten.

De har kanske gjort en marknadsanalys och kommer med ett tillägg för Mega ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har besøgt Daisyclub ofte siden de åbnede.. og jeg er ALDRIG blevet tilbudt " uden",, mega ja hver gang, men aldrig sex uden.

enten må jeg være for grim, eller også har jeg bare misset signalerne(jeg er virkelig dårlig til at se den slags signaler),,, skal lige siges at jeg aldrig har spurgt direkte. :)

hilsen

Canadus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
canadus skrev, for 45 minutter siden:

jeg har besøgt Daisyclub ofte siden de åbnede.. og jeg er ALDRIG blevet tilbudt " uden",, mega ja hver gang, men aldrig sex uden.

enten må jeg være for grim, eller også har jeg bare misset signalerne(jeg er virkelig dårlig til at se den slags signaler),,, skal lige siges at jeg aldrig har spurgt direkte. :)

Jeg har ikke spurgt, men jeg er blevet det tilbudt - typisk efter en misforståelse af en bevægelse eller en dialog :) Omvendt var der en gang en, som sagde at hun helst ikke ville mega ...

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
canadus skrev, for 4 timer siden:

jeg har besøgt Daisyclub ofte siden de åbnede.. og jeg er ALDRIG blevet tilbudt " uden",, mega ja hver gang, men aldrig sex uden.

enten må jeg være for grim, eller også har jeg bare misset signalerne(jeg er virkelig dårlig til at se den slags signaler),,, skal lige siges at jeg aldrig har spurgt direkte. :)

hilsen

Canadus

 

Er blevet tilbudt det 1 gang, af de 3 gange jeg har været der. Det var et direkte spørgsmål - "without or with condom?"

Skyndte mig at sige pænt ja tak til kondom!

De 2 andre gange har der ikke været noget - så det er måske bare den enkelte pige der var ligeglad, evt havde hun bedt om ekstra betaling hvis jeg havde sagt ja - who knows.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Typisk 500kr ekstra. Tilbydes som standard i Gormsgade men har også fået det tilbudt på DC.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47

har også fået det tilbudt uden,der er altid en af pigerne.der tilbyder det på daisy 500 kr extra

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...