Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde tilbage i 2013 et par fantastiske besøg hos SweetAndHot, men så har vi på skift været inaktive i forhold til sexkøb/-salg. Nu hvor vi begge er aktive, prøvede jeg at lave en aftale for nogle måneder siden med kort varsel, men det kunne ikke lade sig gøre.

Da jeg her til morgen var liderlig og havde tiden, prøvede jeg (uden de store forhåbninger) at smse LineAndYou for at høre, om hun mon havde tid til 1 times besøg i dag. DET HAVDE HUN. :D

https://annoncelight.dk/showad/229042

@LineandYou

Jeg var lidt spændt på, om Line ville ligne sig selv, når der nu var gået flere år siden sidste besøg: Det gjorde hun. :-) Jeg synes fortsat hun er pivfræk, en slank MILF med kort hår, små fine bryster og en del tatoveringer og piercinger. Line kunne med det samme genkende mig og i løbet af meget få minutter, havde Line trukket mine bukser og underbukser ned og lå nu på knæ og havde min pik i munden - god start. :D Jeg havde en gammel anmeldelse herindefra i baghovedet om en fyr der allerede kom inden bukserne var taget helt af, så jeg sørgede for at holde mig, til jeg kom hen at ligge på sengen. Men med Lines skønne og ganske våde blow kombineret med rimming, gik der ikke mange minutter inden første portion blev leveret i Lines mund og straks slugt.

Herefter break med kaffe/vand i "køkkenet" med en nøgen Line. Super sød pige og meget let at snakke med. Der var nok at opdatere hinanden på efter 4 år, men efter lidt tid gik vi tilbage til sengen, hvor Line på ny gik i gang med et blow. Jeg tror aldrig jeg har oplevet en pige der kunne svine så meget under et blow med spyt og savl, men som modtager var det fantastisk! Jeg må erkende, at jeg tænder på hvis pigen gagger under blow, og det gjorde Line mange gange. :D Og ikke nok med at hun gaggede, hun var klar igen til næste runde efter ganske få vejrtrækninger. Efter lidt tid varierede vi, så jeg også fik taget Line i de to andre huller. Det var bl.a. pivfrækt at se og høre Lines respons på min pik i hendes numsehul. På et tidspunkt faldt min rejsning lidt, men der var Lines mund heldigvis klar til at sutte, uden at kondommet blev fjernet, så når jeg nu tænker tilbage på det, var det jo egentlig ass-to-mouth. :D
Jeg er stor fan af blows, så sluttede af med deepthroat og gagging indtil jeg på ny leverede i Lines mund.

Herefter var jeg egentlig klar til at tage tøjet på og gå (og tiden var også gået), men der var lige tid til et ekstra glas vand og lidt mere hyggesnak i køkkenet i fred og ro, inden jeg forlod Line.

Line er fantastisk og man kan mærke på hende, at hun elsker sex og er en ægte pleaser. Denne gang skal der ikke gå 4 år før jeg genbesøger hende. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed anmeldelse! Hun lyder da rar.

Og med meget fair priser. Jeg synes det er rart med piger hvor alt er tilladt når man har betalt entre, for det er ikke altid let at vide, hvad der fungerer, og hvor langt man når :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Lineandyou igen i December (for ca 10. gang, fordelt over 4 år).

Og hun var heldigvis som hun plejede: veloplagt, sutteglad og pissefræk.

En stjernestund, en oplevelse langt ud over det sædvanlige. SUPER Anbefaling.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spot on beskrivelse af en seance med@LineandYou :D

Hun er, uden tvivl, den vildeste sexpartner jeg har haft i købesex verdenen.

Hun er en af de eneste prostituerede som kan overbevise en kyniker som mig, om at hun virkelig nyder det hun laver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse - tak

Sider på en ødegård i Sverige og læser lidt anmeldelser og så lige denne..

Jeg besøgte Line i december under lidt julegave indkøb og fik en fantastisk oplevelse/julegave - helt som beskrevet. Line er unik og en skøn sexglad pige der kun kan anbefales hvis det er det der ønskes. Jeg tror det var 4 eller 5 gang, første gang i Vanløse, men stedet i Hvidovre er klart bedre.

Mine varmeste anbefalinger og Line hvis du læser med så kommer jeg igen, men det ved du ;-)

https://annoncelight.dk/showad/211601

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...