Hop til indhold
SpankingSub

Røg eller retter røg lugt

Recommended Posts

om GP'er ryger eller ej er mig ligegyldigt, dog vil jeg aldrig kysse en pige som har røget, det smager F... ækelt

Men mit problem er, at som ikke ryger så skal man ikke have været mange minutter hos en massage klinik før tøj og hår lugter langt væg af røg.

Og når man som jeg, og sikkert mange af jer andre her har en partner der hjemme, som staks spore røglugten og ikke billiger det  ærlige svar om oprindelsen, hvad gør man så?

Alternativt kunne de klinikker som holder røgen ude af huset meget gerne annoncerer med det.

Det sidste er faktisk en seriøs opfodring, som jeg er sikker på vil give flere besøg. I alle tilfælde så længe man er blandt de få som opfylder kravet om røgfri klinik

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er et reelt problem.

Jeg har det meget svært med røg og røglugt, men endnu værre er det, at jeg er parfumeallergiker – bare det at gå igennem Magasins afdeling for deslige for at finde udgangen er en ren pestilens, der kan give røde udslet. For så ikke at tale om lufthavnen, hvor man efter security absolut skal tvinges igennem en hel kemikaliefabrik for at nå frem til afgangshallen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Røg og tobakslugt er et turnoff for mig.  Ikke fordi jeg kommer til at lugte af det, men da jeg for 4 år siden stoppede med at ryge efter 20 års intensiv rygning, så har jeg udviklet en antitobaksnæse for det stads.  Det er faktisk så slemt, at det er én af de få ting jeg spørge en GP om inden jeg besøger hende.. Ud over om det er hende på billederne i annoncen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fornuftigt at emnet bringes op, selvom en enkelte lige skal kapre tråden og gøre opmærksom på sig selv og sine skavanker som sædvanligt.

Diskretion kræver at man som besøgende ikke udsættes for røg eller parfumer eller andre afslørende dufte. Anmeldere burde gøre opmærksom på det hvis den prostituerede eller hendes arbejdssted dufter specielt. 

En professionel diskret prostituerede burde kende til dette. Det er vel en del af opdragelsen på prostitutions-skolen?

Redigeret af Saucy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er egentligt lidt pudsigt,,at hvis man kan dufte en lille snert af røg eller parfume, så skulle det få folk til at tænke om ikke rygere "Uha du har nok været på klinik".  Nu forholder det sig jo ej heller således at klinikker ikke følger med tiden. 

Nu kender jeg selvfølgelig ikke alle kllinikker, men besøger man eksempelvis  seductions Grils, så er der rygeforbud i venteværelset. Alene det forbud betyder nok også, at der næppe ryges i de områder hvor gæsterne kommer.  Det udelukker selvfølgelig ikke alle pigerne ikke ryger, men mon ikke det foregår udenfor eller i  et særlig rum, hvor gæsterne ikke kommer. Så umiddelbart vil jeg da mene, at netop der kommer ens tøj næppe til at dufte mikroskopisk af røg. 

Tja.... det kunne da godt være at deres "rene" luft kunne bruges i markeds-øjemed. Nu skal man jo nok også passe på med at blive for "hysterisk" omkring røg og parfume. Det er ihvertfald mit indtryk at luften på det veletablerede klinikker er god og neutral. Man skal nok lidt ned i klinik hierarkiet før luften kan sammenlignes med de "gode gamle dage" på den lokale bodega.

Jeg er godt klar over, at man skal være særlig påpasselig når man er sin kone utro. Omvendt så tror jeg såmænd også at hvis man på forkant fortæller, at man ønsker at besøge pigen duftneutral, så kan dette sikkert også opfyldes de fleste steder. Sagen forholder sig selvfølgelig lidt anderledes, hvis man bare vælter ind fra gaden. Jeg har besøgt ikke rygere og rygere, De steder hvor jeg kommer har jeg aldrig oplevet den store forskel, men sådan er vi jo så forskellige. 

Så.... til @Saucy Det er mit indtryk at man i den veletablerede del af branchen er opmærksom på røg og parfume gener, samt værdien af skift af lagener, udluftning, rene håndklæder, rene toilet- og badefaciliteter, høj hygiejne hos pigerne osv. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Voice,

jeg er helt enig med dig i, at vi ikke skal blive for hysteriske mht røg og parfume men når man, som mange gør i dag, lever i næsten røgfrit omgivelser så er røglugten meget afslørende og ikke-rygere spotter lugten med det samme. 

Og hvor får en ikke-ryger røglugten i tøjret og håret?

Enten på et lillel værtshus eller på bordel!

og medmindre man har kollegaer som bruger kraftig parfume og krammer hele tiden hvor får en mand så parfume lugt/duft på sig?På bordel!

iøvrigt hvis du leder lidt i den videnskabelige litteratur så vil du finde at kvinder har en bedre lugtesans end mænd. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
TordenSkjold skrev, den 9/7/2017 at 15:48:

Includer også parfumer i sæbe mm. Der er nogen, der er fæle. Og det værste er at efter nogen minutter kan man ikke selv lugte det.

Skjold.

Den tror jeg så desværre bliver noget vanskeliger at komme igennem med - alternativ har vi hos os neutral bodyshampoo stående og tilbyder gerne et bad både før og efter :) og i dejlige mænd må da gerne medbringe en lille rejse flaske med jeres egen ;) WIN/WIN 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
SpankingSub skrev, den 9/7/2017 at 18:14:

Borende X;

Jeg glemte parfumer og creme både mht til allergi men også hvordan man forklare duften når man kommer hjem.

Kære GP'er ingen tobaksrøg og meget neutrale parfume og creme!

 

Det bliver skisme svært da de fleste OGSÅ tænder på velduftende kvinder. Og vi er mange som føler os særligt lækre med snerten af en perfume eller en lækker creme der dufter fantastisk. :) Men kan sagtens følge det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
Borende X skrev, den 9/7/2017 at 17:04:

Ja, det er et reelt problem.

Jeg har det meget svært med røg og røglugt, men endnu værre er det, at jeg er parfumeallergiker – bare det at gå igennem Magasins afdeling for deslige for at finde udgangen er en ren pestilens, der kan give røde udslet. For så ikke at tale om lufthavnen, hvor man efter security absolut skal tvinges igennem en hel kemikaliefabrik for at nå frem til afgangshallen.

Øv, men kunne du ikke ved evt forudbestilling hos dine favoritter ( tænker du har sådanne ;) bede dem om at have taget et bad inden legene? Tænker da også her på luft frisker - vi er jo nogen der bruge det i rummene. Det må være et helved. Hvad kunne vi som hus bruge istedet? For nødvendigt er det desværre ind imellem. Selv med regelmæssig udluftning osv - har vi jo ind imellem gæster hvis sved "dufter" lidt kraftigt. Har huset travlt bliver det til et hurtigt vinduet op og et par pust med luft frisker.

Redigeret af vojensdream1
uddybning og fastlåst ø & å :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TordenSkjold skrev, den 9/7/2017 at 15:48:

Includer også parfumer i sæbe mm. Der er nogen, der er fæle.

Jeg var et sted i Budapest, hvor der var i hvert fald 15 forskellige mande-shower gels linet op i badeværelset ...

Borende X skrev, den 9/7/2017 at 17:04:

For så ikke at tale om lufthavnen, hvor man efter security absolut skal tvinges igennem en hel kemikaliefabrik for at nå frem til afgangshallen.

Jeg fatter det slet ikke. Bliver smårasende hver gang og forstår ikke, at der ikke er nogen, der har protesteret mere over det.

SpankingSub skrev, den 9/7/2017 at 09:52:

Og når man som jeg, og sikkert mange af jer andre her har en partner der hjemme, som staks spore røglugten og ikke billiger det  ærlige svar om oprindelsen, hvad gør man så?

Vender om i døren eller finder på en dækhistorie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vojensdream1 skrev, for 1 time siden:

Øv, men kunne du ikke ved evt forudbestilling hos dine favoritter ( tænker du har sådanne ;) bede dem om at have taget et bad inden legene? Tænker da også her på luft frisker - vi er jo nogen der bruge det i rummene. Det må være et helved. Hvad kunne vi som hus bruge istedet? For nødvendigt er det desværre ind imellem.

Det kunne jeg måske nok. Men hos dem jeg er kommet fast hos i de sidste 4-5 år, har det ikke været noget problem. Det, der faktisk har givet mig de største bryderier, er den massageolie, der bruges i thaiklinikkerne. Den er meget "insisterende", og når jeg har siddet i bussen hjem, har jeg tydeligt kunnet lugte mig selv og tænkt, hvad passageren ved siden af tænker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Det kunne jeg måske nok. Men hos dem jeg er kommet fast hos i de sidste 4-5 år, har det ikke været noget problem. Det, der faktisk har givet mig de største bryderier, er den massageolie, der bruges i thaiklinikkerne. Den er meget "insisterende", og når jeg har siddet i bussen hjem, har jeg tydeligt kunnet lugte mig selv og tænkt, hvad passageren ved siden af tænker.

At du dufter herrelækkert ;) ai kan godt se problemet. Allergi er noget møj. Der kunne du jo også selv medbringe en neutral olie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
vojensdream1 skrev, for 2 timer siden:

Øv, men kunne du ikke ved evt forudbestilling hos dine favoritter ( tænker du har sådanne ;) bede dem om at have taget et bad inden legene? Tænker da også her på luft frisker - vi er jo nogen der bruge det i rummene. Det må være et helved. Hvad kunne vi som hus bruge istedet? For nødvendigt er det desværre ind imellem. Selv med regelmæssig udluftning osv - har vi jo ind imellem gæster hvis sved "dufter" lidt kraftigt. Har huset travlt bliver det til et hurtigt vinduet op og et par pust med luft frisker.

Vil i øvrigt tage det med olien til til os, og have en neutral stående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...