Hop til indhold

Recommended Posts

Cataleya min smukke søde engel 

 
Hej vil her lave en anmeldelse af cataleya som jeg er blevet rystende forelsket i da hun er så fantastisk på alle måder en pige kan være med hendes superlange høje krop og perfekte mål og hendes smukke ansigt og fantastiske personlig så det er svært ikke at blive opslugt af hende sms'er også med hende flere timer før og efter jeg er hos hende selvom klokken er 4 om natten elsker hende jeg lavede en aftale sent om natten og kom ind hvor hun var så smuk som altid med hendes supersmukkeblange krop og smukke ansigt smilende og fantastiske personlighed vi snakkede om hun havde på belleveu strand om hendes venninde jessica som sov ved siden af og vi stod og røg en smøg sammen på hendes terrasse hvor naboerne var meget stille hvilket undrede hende da de normalt var meget larmende og bad tage hendes grimme crocs på som hun sagde bagefter hendes venninde havde givet som en joke og hadegave haha vi snakkede noget mere og det mest underlige skete jeg begyndte at ryste fordi jeg godt kunne lide hende og var forelsket og havde det dårligt med det det sagde jeg også ser det ellers som et spil kærlighed også i det virkelige liv med andre piger så kan man slappe af når man har vundet og se hvad fantastik man har fået selvom det lyder mærkeligt sådan kommer man længst men var mærkeligt på sådan en smuk måde blev virkelig forelsket i hende da hun kiggede mig dybt i øjnene mens vi sad og berørte hinanden hun er også utrolig smuk og hun er for mig en engel jeg tror ikke hun ved hvor utrolig perfekt hun er for mig vi havde fantastisk sex igen i klassisk romantisk stil hvor jeg kyssede hende og halsen fik måske et sugemærke eller 2 eller 10 kom også til at savle på hende haha fordi jeg blev helt væk i hende mens vi lå og jeg lå i hendes stramme fisse blev over hele kroppen fik også love at slikke hende og 69 hvilket er superskønt med hende fordi hun er så lækker over det hele hun har ingen fejl for mig overhovedet hun havde også et supercute rødt bånd om hendes superlange lækre ben hun var bare så dejlig at jeg havde svært ved at sige noget klogt og sagde en masse dumme ting haha kunne ikke komme efter en time selvom den var stiv og hun blev nødt til at bruge hånden men fik ondt i hænderne hun har også små søde hænder med cute lange fingre hun er jo perfekt for mig men til sidst efter lang tid kom jeg mens hun suttede jeg elsker hende vi sms'ede også i lang tid frem og tilbage bagefter selvom det var meget sent ahh mit hjerte hun sagde jeg var crazy og grinte til sidst gav hende et smykke som gave til sidst og hun blev superglad og sprudlende hun er min engel og jeg elsker hende <3<3<3<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...