Hop til indhold

Recommended Posts

Vicky er blevet meget rost herinde, så jeg syntes, at jeg skulle aflægge hende et besøg.  Sådan annoncerer hun sig selv:

"Hello guys, 
I am a sweet and discreet girl who likes to play.
So...If you want the best choice for fun and sex I ll take you far away to taste my world ;) I can give you exactly what you need just let me be your fantasy and watch me unfold.
I am working only with appointment also if you change your mind just let me know. Nobody likes worse time, don't you?
I don't answer to hidden numbers!!!
My pictures are 200% real 
Sweet Kisses, your Vicky!"
 
Vicky arbejder fra en splinterny og lidt speciel lejlighed på Islands Brygge, som består af ét langt værelse, hvor alt er i sort undtagen de hvide søjler.  Det passer fint til hende, for hun foretrækker også klart sort tøj.  Hun er nem at lave aftaler med og respekterer tidsbestillinger.  Man sender bare et SMS, og han svarer, når hun har fri.  Der er hverken andre piger eller en telefondame til stede, hun klarer det hele selv.  Der kommer forresten et forfærdeligt larm fra byggeriet overfor, så det er umuligt at bruge dørtelefonen.
 
Den sorte kjole hun havde på, da jeg ankom, var så erotisk at den var helt ved at tage pusten fra mig. Hun havde ikke andet på, og kjolen skjulte intet.  Hun er også en klassisk skønhed, med en helt perfekt krop, og hun er ovenikøbet sød og smilende, så det hele var bare ligesom en drøm.  Brysterne er godt nok kunstige, som trækker lidt fra i mine øjne, men de ser godt nok flotte ud. Hun er også kun 24 og klart uden børn.  Hun er stolt af sin krop, og viste det på eget initiativ frem for min fornøjelse i forskellige frække stillinger, mens jeg tørrede mig efter en hurtig bad.
 
Vicky er sød og liderlig, og går ivrigt til det.  Hun lyttede også godt til hvad jeg ville have.   Der kom en lille overraskelse efter vi var begyndt at kysse, hvor hun pludselig afbrød og sagde at kys var extra. Jeg hader den slags!  Men som hun påpegede, havde hun faktisk skrevet det på annoncen, jeg havde bare troet, at når nu jeg havde bestilt en time, var alt med.  Og jeg tager aldrig ekstra penge med, netop for at undgå den slags.  Men hun løste hurtigt problemet med at forslå at jeg tog tre kvarter med kys i stedet for.  Jeg var selv så liderlig, at jeg vidste at det ville gå stærkt, så det sagde jeg ja det, og penge blev ikke nævnt igen. Hun bad heller ikke om betaling før akten.
 
Nå, hvad lavede vi så? Ja det sædvanlige. En del kys og kram, en del brystnydelse begge vej (min svaghed, som hun var godt med på). Jeg fik lov at bestemme slagets gang - det får man ikke altid - og så skulle hun selvfølgeligt på et tidspunkt sutte mig.  Det startede som så ofte med meget håndarbejde og kun spidsen i munden, man det fik jeg hende væk fra, og snart havde hun hænderne på mine brystvorter og nosser, og munden gik meget dybere til værks, dog intet der ligner deepthroat.
 
Så var det min tur til at slikke. Det gik OK og hun blev hurtigt våd, alligevel kunne jeg mærke noget modstand, og da hun var godt spændt trak hun mig oppe. Hun var ikke kommet, "fordi hun foretrak at have noget bolleri med".  Altså det var hendes dagsorden der var fremme her, ikke min, men det har også sine fordeler, for så ligner det meget mere rigtig kærestesex.   Noget bolleri fik hun så, i missionæren, og det ville hun meget gerne have.  Hun skulle ikke instrueres til at tage fat i mine brystvorter, for hun lærer hurtigt, og alt for hurtigt kom jeg ind i en rytme, hvor jeg vidste at der var ingen veje tilbage, på trods af både kondom og glidemiddel.  Hun gengældt min dirty talk fint, og alt gik som det skulle.  Vi lå stille i noget tid bagefter - som jeg i forvejen havde bedt om - og så begyndte vi at snakke, for der var stadig 10 minutter tilbage.
 
Så fortalte hun mig at hun også var kommet, som jeg havde været alt for meget i mit eget rum til at lægge mærke til, men jeg tror på det.  Hun er altid liderlig, siger hun, og selv hvis hun har en pause på et par timer kan hun godt finde på at begynde at lege med så selv. Herligt at være så ung, smuk og frigjort!  For hun elsker det liv, hun kan ikke lide at være alene. Hun går også i byen, nogle gange sammen med en stamkunde, og nyder at hun er fri for det pres det er, at skulle finde én at være sammen med.  Hun elsker at være i Danmark og hygger sig i det hele taget meget.  En fremragende eksempel på en pige der trives godt med sit liv, selvom det nok var penge, der var drivkraften. Hun kommer forresten fra Rumænien.
 
Så er hun den nye dronning? Ja måske. Selvom jeg ikke synes, at hun kan sammenlignes med nogle at de bedste fra tidligere år, ligesom Nikita Darling, Olivia nr.1 eller italiensk Rebecca.  Men god er hun.
 
Om jeg kommer igen?  Det er ikke sikkert.  Hun var god og villig, og har en perfekt krop. Men der manglede måske en lille smule af den GFE tæthed, som betyder så meget for mig. Måske bare fordi hun er så ung.  Eller også er det fordi mine egne forventninger er blevet højere med tiden.
 
Vickys sidste dag i denne omgang er d.16/7, og hun regner med at komme igen til Oktober.  God fornøjelse :-)
 

 

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte to små detaljer.

Først at, da vi skulle rejse sig, tog hun selv "oprydningen" som en naturlig ting. Det er der ikke alle piger, der gør.

Det andet var at hun selv larmede rigeligt, da vi var ved at køre opover. En stor befrielse, for man er så vandt til, at pigen er så bang for, at naboerne opdager, hvad hun har gang i, at man hele tiden bliver bedt om at være mere stille. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mig selv skrev, den 10/7/2017 at 04:35:

hvornår er french kisses blevet til alm.kys?

 

French kiss er kys med tungen og ikke fransk sex (bj)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mig selv skrev, den 10/7/2017 at 04:35:

hvornår er french kisses blevet til alm.kys?

 

Hvad er "alm.kys"? En kandidatuddannelse? ;) Seriøst: Er "et kys" i et seksuelt møde, der ikke er "fransk" egentlig et kys? Hvis jeg fik et kindkys mens jeg kneppede intenst med en pige, så ville jeg godt blive hylet ud af den.

mig selv skrev, den 9/7/2017 at 18:35:

jeg kan ikke se nogen steder at kys koster extra

Hvor kan du se det er inkluderet? Og hvad er din pointe egentlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler skrev, den 8/7/2017 at 21:55:

Jeg glemte to små detaljer.

Først at, da vi skulle rejse sig, tog hun selv "oprydningen" som en naturlig ting. Det er der ikke alle piger, der gør.

Det andet var at hun selv larmede rigeligt, da vi var ved at køre opover. En stor befrielse, for man er så vandt til, at pigen er så bang for, at naboerne opdager, hvad hun har gang i, at man hele tiden bliver bedt om at være mere stille. 

Næ, det er en stor befrielse/tilfredsstillelse, at partneren "larmer", for så ved man, at besøget ikke har været helt mislykket.

M.h.t. oprydningen er der nok flere synspunkter på det:

Nogle vil jo nok mene, at de allerede har betalt for det ved at lægge et vist antal hundredekronert på puden, mens andre nok er mere tøvende og ikke forventer den mindste hjælpende hånd.

Selv har jeg efter (yderst tilfredsstillende) nurubesøg hjulpet Trine med at gøre madrassen ren igen, og ærlig talt er det ikke nogen større arbejdsindsts – men den giver uden tvivl velvilje i modsat retning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Næ, det er en stor befrielse/tilfredsstillelse, at partneren "larmer", for så ved man, at besøget ikke har været helt mislykket.

M.h.t. oprydningen er der nok flere synspunkter på det:

Nogle vil jo nok mene, at de allerede har betalt for det ved at lægge et vist antal hundredekronert på puden, mens andre nok er mere tøvende og ikke forventer den mindste hjælpende hånd.

Selv har jeg efter (yderst tilfredsstillende) nurubesøg hjulpet Trine med at gøre madrassen ren igen, og ærlig talt er det ikke nogen større arbejdsindsts – men den giver uden tvivl velvilje i modsat retning.

 

Gentleman indsats bliver naturligvis altid påskønnet uanset hvordan det konkretiseres.

Riiiiiiiiiigtig god stil, Borende X !!!!:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...