Hop til indhold
Zorro7

Fræk og ægte anal oplevelse hos designerfissen i Solrød

Recommended Posts

Hende her skal I unde jer selv at opleve! Magen til fræk og liderlig kælling har jeg sjældent mødt.

https://annoncelight.dk/showad/230675

Det foregår privat og man kan bare mærke at hun elsker at få pik - og hun vil have den hårdt!

Hun er amatør og det er manden som styrer det. Som jeg kunne forstå det, var det vist noget helt nyt, de var gået i gang med. 

Hun er ikke helt ung (hun sagde 37 år og det passede meget godt), men hun har en fræk krop og holder sig godt, og så har hun bare den der naturlige liderlighed over sig. Jeg startede ud med at give hende en masse klask i røven og jeg slog altså til, men hun tog bare imod og nød det! Det var så frækt ;) Jeg tog også rigtig hårdt fat i hendes bryster og så bad hun gudhjælpemig om at tage endnu hårdere fat... Det tændte mig virkelig! 

Eneste minusser er, at hun ikke sutter uden gummi og at manden er tilstede i rummet til at starte med og kommer ind en gang imellem for at checke op på hende. Det blev dog mere end rigeligt opvejet af, at hun bare lå og skreg på mere pik - også, da jeg knaldede hende i røven!

Jeg måtte slippe 1500 kr. for 30 min, men det var det hele værd. Jeg har haft alt for mange oplevelser med piger, som er uengagerede og direkte uvenlige, så det var rart med en ægte liderlig amatøroplevelse. 

Giv den gas drenge ;)

 

 

 

Redigeret af Ledvogter
Manglede at skrive hvor det var (by)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Havde godt set annoncen i listen, men stod lidt af ved "designerfissen" der må jeg indrømme jeg tænkte at der var tale om en "ombygning". Men det kunne være man skulle lægge vejen forbi snart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sms'et til dem tre dage i træk nu - uden det mindste svar. Konceptet lyder som noget, jeg ikke har lyst til at gå glip af, men jeg er snart ved at miste tålmodigheden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fausto skrev, for 1 time siden:

Jeg har sms'et til dem tre dage i træk nu - uden det mindste svar. Konceptet lyder som noget, jeg ikke har lyst til at gå glip af, men jeg er snart ved at miste tålmodigheden...

Helt generelt er det lidt selvforskyldt at blive irriteret over manglende svar, hvis man kontakter pba. en ikke-aktuel annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Helt generelt er det lidt selvforskyldt at blive irriteret over manglende svar, hvis man kontakter pba. en ikke-aktuel annonce.

ikke-aktuel? Hvordan ser du det? annoncen er da stadig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fausto skrev, for 10 timer siden:

ikke-aktuel? Hvordan ser du det? annoncen er da stadig på.

Datoen. Men nu har de lige opdateret her ved midnatstid.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Datoen. Men nu har de lige opdateret her ved midnatstid.

Ja, ok. Nu har jeg fattet systemet ;) Troede bare, datoen stod for, hvornår de havde oprettet den.

Fik svar fra dem ved midnatstid, men var faldet i søvn - øv!

Dem må jeg holde øje med!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Hun lyder sgu fræk. Overvejder et besøg.

Elsker det billede hvor hendes bryster er bundet op.

Er der andre som har erfaring med hende?

 

Redigeret af netflix

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft kig på annoncen, og må erklære mig nysgerrig. Jeg er splittet mellem hvor frækt og råt det ser ud og så det at man er hjemme hos dem. Det virker nærmest lidt for intimt eller privat, og at manden lige tjekker ind... Kunne være den sygeste boner-killer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karibuu skrev, for 14 timer siden:

Jeg har også haft kig på annoncen, og må erklære mig nysgerrig. Jeg er splittet mellem hvor frækt og råt det ser ud og så det at man er hjemme hos dem. Det virker nærmest lidt for intimt eller privat, og at manden lige tjekker ind... Kunne være den sygeste boner-killer.

Jamen konceptet lyder da vældig interessant, sådan at komme forbi og så knalde mandens kæreste hårdt i røven. :P

Men jeg synes det er besynderligt, at den eneste som har lavet en anmeldelse af seancen i sommers, er en ny bruger som har opretter sig til lejligheden. Det er for så vidt ok, men vedkommende har ligesom ikke deltaget med mere end det. Så jeg tillader mig at være lidt skeptisk her, og vil derfor høre om andre måske har lidt erfaringer at trække på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 2 timer siden:

Jamen konceptet lyder da vældig interessant, sådan at komme forbi og så knalde mandens kæreste hårdt i røven. :P

Men jeg synes det er besynderligt, at den eneste som har lavet en anmeldelse af seancen i sommers, er en ny bruger som har opretter sig til lejligheden. Det er for så vidt ok, men vedkommende har ligesom ikke deltaget med mere end det. Så jeg tillader mig at være lidt skeptisk her, og vil derfor høre om andre måske har lidt erfaringer at trække på.

Haha, tja, det er i hvert fald anderledes. ;) Jeg tror måske det eneste der rigtigt stopper mig er prisen. Det er ikke en helt urimelig pris, men hvis jeg giver over 1k kroner, kunne jeg godt tænke mig 45 min til 1 time, så man kan hygge sig i ro og mag og have mere end 1 rundes sjov - if you catch my drift. xD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 37 minutter siden:

undskyld mig, men hvad er en "designerfisse"? :huh:

En fisse der er så lækker at den ligner noget lavet af en designer? xD Det skal dog siges, den ser utrolig sprød ud på billederne, så det er mit umiddelbare bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 21 timer siden:

undskyld mig, men hvad er en "designerfisse"? :huh:

Jeg mener det dækker over en kosmetisk opereret fisse - altså hvor de indre kønslæber er skåret til. Det ser også sådan ud på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, den 17/10/2017 at 16:43:

Jeg mener det dækker over en kosmetisk opereret fisse - altså hvor de indre kønslæber er skåret til. Det ser også sådan ud på billederne.

 

Slet ikke, der er altså en del kvinder der ser sådan ud. Skal da ikke kunne sige om hun har været under kniven, men jeg har da set sådan en et par gange i privaten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der. Jo man kunne tage hende alt det man ville og lige så hårdt man ville! Men en meget mærkelig oplevelse... manden der står kigger på, er lidt specielt, men egenligt ikke noget der genere mig. 

Men de var ret påvirket af coke formoder jeg. Hun kunne ikke gå lige, begge drak vand hele tiden og han pudsede konstant næse. Det synes jeg var super turn off!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasseslem skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været der. Jo man kunne tage hende alt det man ville og lige så hårdt man ville! Men en meget mærkelig oplevelse... manden der står kigger på, er lidt specielt, men egenligt ikke noget der genere mig. 

Men de var ret påvirket af coke formoder jeg. Hun kunne ikke gå lige, begge drak vand hele tiden og han pudsede konstant næse. Det synes jeg var super turn off!

LOL for real? Det lyder jo super fucked up. xD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasseslem skrev, for 11 timer siden:

Jeg har været der. Jo man kunne tage hende alt det man ville og lige så hårdt man ville! Men en meget mærkelig oplevelse... manden der står kigger på, er lidt specielt, men egenligt ikke noget der genere mig. 

Men de var ret påvirket af coke formoder jeg. Hun kunne ikke gå lige, begge drak vand hele tiden og han pudsede konstant næse. Det synes jeg var super turn off!

Det lyder lidt vildt, men kunne sku godt tænke mig at prøve hendes røv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasseslem skrev, den 19/10/2017 at 21:23:

Jeg har været der. Jo man kunne tage hende alt det man ville og lige så hårdt man ville! Men en meget mærkelig oplevelse... manden der står kigger på, er lidt specielt, men egenligt ikke noget der genere mig. 

Men de var ret påvirket af coke formoder jeg. Hun kunne ikke gå lige, begge drak vand hele tiden og han pudsede konstant næse. Det synes jeg var super turn off!

Faldt lige over denne her  lyder da for vildt...

 

Ved du om de stadig er aktive?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fausto skrev, den 9/7/2017 at 17:29:

Andre, der har erfaringer med hende? Kunne godt være stærkt fristet!

 

Fausto skrev, den 14/7/2017 at 09:34:

Ja, ok. Nu har jeg fattet systemet ;) Troede bare, datoen stod for, hvornår de havde oprettet den.

Fik svar fra dem ved midnatstid, men var faldet i søvn - øv!

Dem må jeg holde øje med!

Ved du om de stadig er aktive

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...