Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde en dejlig time med Gabbi i går. Hun var i kbh nogle gange i efteråret men kom aldrig igen, nu er hun så tilbage.

https://annoncelight.dk/showad/213128

Det var @Sweetalex1996 som havde gjort mig opmærksom på at hun var tilbage, de kender hinanden og på mange måde er det samme type oplevelse de tilbyder. Det er GFE, Gabbie er på ingen måde pro (dette er ment positivt). Det passede mig fint for jeg var blevet lidt træt af trætte københavner lejligheder og samlebånds service. Jeg havde egenlig forstillet mig at hun var en lille pettie pige, men det er hun ikke, hun er ret høj, nogenlunde samme højde som Alex. Jeg syntes hun er en flot pige med et smuk ansigt (det er jo subjektivt), som naboens datter og hun har en dejlig personlighed og smiler/griner genert på en meget charmerende måde og så er hun bare 21 år :) 

Jeg havde taget vin med og vi startede med at drikke og sludre lidt, hun er ikke så rutineret i at tale engelsk, men hun vil gerne og prøver virkelig. Det var ikke noget problem at have en fornuftig samtale. Dette hele mindede meget mere om en fræk date end et besøg hos en GP, det velkende hotel gør også oplevelsen til en anden en hos en normal GP. Tiden fløj afsted, efter nogen tid begynde vi at kysse og vi endte i soveværelset, det virkede i den grad som om at Gabbie blev ægte liderlig, hun kan godt lide oral til hende og hun giver rigtig godt og dybt SF...  der blev heller ikke brugt glidecream og hun har ikke noget imod at man går lidt til den, så det var rimelig frækt. Det så ud som om hun nød hele agten hvilken blot gør det til en bedre oplevelse. Der var ikke noget hastværk, vi gik en del over tiden, der blev ikke kigget på ur og det var mig der måtte tage initiativ til at komme ud af døren da jeg syntes hun så lidt træt ud, men vi havde også næsten tømt flasken på det tidspunkt.

Hun er her kun i dag med, så hvis man er på udkig efter en lidt anderledes oplevelse med en ung blondine som ikke er pro, så kunne dette måske være noget.

Enjoy

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, 1 time siden:

Hun er her kun i dag med

Ærgerligt hun kun er her 1-2 dage... er jo ikke til at planlægge sig ud af ;)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 4 minutter siden:

Hun er da godt nok lækker ... 

Enig :-)

Det er helt fantastisk hvad man kan have af frække oplevelser I københavn sammen med dejlige unge smukke piger som ikke mindst virkelig gerne vil give en god oplevelse. Som omtalt I en anden tråd så er 2017 (måske det bedste nogensinde?) et fantastisk år for os GP fans. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...