Hop til indhold
Luilei12

Monica frækt anal og komme i fissen uden kondom

Recommended Posts

Monica frækt anal og komme i fissen uden kondom hej vil her lave endnu en anmeldelse af monica som jeg besøgte i kastrup sidst lovede mig selv at jeg ikke ville besøge hende da jeg følte jeg udnyttede hende og det var meget mærkeligt at vente i en halv time direkte mens hun arbejde ved siden af besøgte hende på en ny adresse i samme bydel og spurgte hende om jeg kunne besøge hende igen det ville hun meget gerne kom ind og blev taget imod af hendes vendinde som jeg også snakkede med sidst og sagde at det var en bedre adresse så sagde hun nej og grinte der lå også en og sov mens vi gik ind i stuen skulle så vente over en halv time igen men denne skulle jeg så også sidde sammen med hendes venninde ude på toilettet fordi monica havde kunder hele tiden og lejligheden ikke var stor i lang tid hendes venninde var meget interreseret i mit ur og spurgte om hun måtte få det 13 gange men sagde det var mit eget det var ret irreterrende og hun sagde ogsåat monica var den eneste der arbejdede men hun havde kunder konstant uden pausedet var som hun troede jeg var superrig der vi sad så der i en halv time og monica kom så ud og jeg kom inde bestilte en time for 1800 kr med alt inkluderet anal osv hun spurgte om hun måtte tage en smøg og jeg sagde ja selvfølgelig men havde ikke mere lyst til nogen det tog over 20 min men vi snakkede en smule selv sexen var okay men hun var meget træt men fik lov til det meste dog kun anal sidelæns da hun sagde den var stor men det var også ultrafrækt selvom det ikke er min favorit jeg kom også i fissen på hende uden kondom selvom det er virkelig sidste gang jeg gør dette for både hendes og min egen skyld men kom meget kunne jeg mærke inde i hende tror også hun nød det mere og hun nød også at blive kysset og slikket over hele kroppen det var rigtigt godt til sidst da vi gjorde det missionær det tog dog kun 45 min da hun sagde 5 min tilbage og der kom nye kunder konstant det virkede som om hun vat oveerbooket hele tiden og måske var jeg den mere søde type da sex går begge veje men der var noget dirty over analen med hende som jeg ikke lade være med selvom det var allersidste gang jeg kom der

Redigeret af Luilei12
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

:)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren
Luilei12 skrev, for 5 timer siden:

jeg kom også i fissen på hende uden kondom selvom det er virkelig sidste gang jeg gør dette for både hendes og min egen skyld men kom meget kunne jeg mærke inde i hende

:shock: Måske et smut til lægen så travlt hun har.......:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luilei12 skrev, for 5 timer siden:

Monica frækt anal og komme i fissen uden kondom hej vil her lave endnu en anmeldelse af monica som jeg besøgte i kastrup sidst lovede mig selv at jeg ikke ville besøge hende da jeg følte jeg udnyttede hende og det var meget mærkeligt at vente i en halv time direkte mens hun arbejde ved siden af besøgte hende på en ny adresse i samme bydel og spurgte hende om jeg kunne besøge hende igen det ville hun meget gerne kom ind og blev taget imod af hendes vendinde som jeg også snakkede med sidst og sagde at det var en bedre adresse så sagde hun nej og grinte der lå også en og sov mens vi gik ind i stuen skulle så vente over en halv time igen men denne skulle jeg så også sidde sammen med hendes venninde ude på toilettet fordi monica havde kunder hele tiden og lejligheden ikke var stor i lang tid hendes venninde var meget interreseret i mit ur og spurgte om hun måtte få det 13 gange men sagde det var mit eget det var ret irreterrende og hun sagde ogsåat monica var den eneste der arbejdede men hun havde kunder konstant uden pausedet var som hun troede jeg var superrig der vi sad så der i en halv time og monica kom så ud og jeg kom inde bestilte en time for 1800 kr med alt inkluderet anal osv hun spurgte om hun måtte tage en smøg og jeg sagde ja selvfølgelig men havde ikke mere lyst til nogen det tog over 20 min men vi snakkede en smule selv sexen var okay men hun var meget træt men fik lov til det meste dog kun anal sidelæns da hun sagde den var stor men det var også ultrafrækt selvom det ikke er min favorit jeg kom også i fissen på hende uden kondom selvom det er virkelig sidste gang jeg gør dette for både hendes og min egen skyld men kom meget kunne jeg mærke inde i hende tror også hun nød det mere og hun nød også at blive kysset og slikket over hele kroppen det var rigtigt godt til sidst da vi gjorde det missionær det tog dog kun 45 min da hun sagde 5 min tilbage og der kom nye kunder konstant det virkede som om hun vat oveerbooket hele tiden og måske var jeg den mere søde type da sex går begge veje men der var noget dirty over analen med hende som jeg ikke lade være med selvom det var allersidste gang jeg kom der

Du har ikke overvejet at indsætte et eller andet tegn f.eks komma eller punktummer? - eller lave ophold af nogen art, mellem dine sætninger?

Det er sådan set ret enkelt: prøv at læse det op for dig selv - og hvor du laver naturligt ophold - der indsætter du et tegn ;-)

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Luilei12 skrev, for 6 timer siden:

Monica frækt anal og komme i fissen uden kondom hej vil her lave endnu en anmeldelse af monica som jeg besøgte i kastrup sidst lovede mig selv at jeg ikke ville besøge hende da jeg følte jeg udnyttede hende og det var meget mærkeligt at vente i en halv time direkte mens hun arbejde ved siden af besøgte hende på en ny adresse i samme bydel og spurgte hende om jeg kunne besøge hende igen det ville hun meget gerne kom ind og blev taget imod af hendes vendinde som jeg også snakkede med sidst og sagde at det var en bedre adresse så sagde hun nej

Hvis jeg nu skal være helt ærlig så er der altså noget mærkeligt i at Luilei12 skriver 5 forskellige anmeldelser formulereret ud i en smøre inden for stort set en time til halvanden. men måske er det bare mig:)

Redigeret af whoisyourdaddy
5 anmeldelser ikke 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes sq det er befriende at der endelig er én der tør stå frem og sige "ja, jeg knaldede hende uden kondom". Der er et hav af piger som annoncerer med dette. Men overraskende få anmeldelser (næsten ikkeeksisterende). Men det er vel forståeligt nok. For dem eller den som svagt antyder, at de har skimtet en annonce hvor en pige annoncerer med dette, bliver overfuset med alverdens rædsler og skældsord. Denne gang var naturligvis ingen undtagelse. Men tilsyneladende har disse piger heller ikke brug for anmeldelser for drive en travl butik. Så, who cares.

Bliver sq så træt, når folk tager prædikehatten på og på fordømmende vis belærer folk om at usikker sex er usikkert! Jeg er overbevist om at de som besøger disse piger, har læst artiklen eller set dokumentaren.

Redigeret af underdog40
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...