Hop til indhold
Luilei12

Maria som at bolle med sin lækre vendinde skønt

Recommended Posts

Maria som at bolle med sin lækre vendinde skønt

Hej vil her lave en anmeldelse som jeg har været sammen med igen da jeg altid har haft gode oplevelser med hende havde bestilt en tid hos en anden men hun havde ikke tid den dag så ringede til maria som jeg kan snakke en smule italiensk med hun er selv halvt eller helt selv selvom hendes primære sprog nok er noget serbisk hun er en lille sød pige og altid god service virkeligt godt og vi snakkede meget da vi kender hinanden bedre nu hun anstrenger sig meget for at behage mig hun har de sødeste små hænder og fingre haha de er virkelige cute og hun ser generelt meget bedre ud end hendes billedet på profilen der ikke sælger hende så godt og er virkelig dejlig at være sammen med så man føler sig godt tilpas i hendes selskab hun kan godt klare at kneppe i længere tid uden at blive træt og hun er altid glad hun kan godt engelsk og virkelig serviceminded hvis man kan sige det på den måde det lyder bare lidt upersonligt men har god kemi med hende vi snakkede også bagefter jeg skulle op 4 timer efter lol så sagde hun at hun kun sov en time hver dag og arbejdede stort set i døgndrift en time til at sove i vi snakkede også bagefter sammen på mobil en del og ønskede hende buona notte hun er en virkelig sød cute pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...