Hop til indhold
Luilei12

Monica anal og komme i fissen uden kondom følte jeg udnyttede hende

Recommended Posts

Monica anal og komme i fissen uden kondom følte jeg udnyttede hende

hej vil her lave en anmeldelse af monica som jeg havde en aftale med en sen aften kom ud til en adresse blev budt indenfor af hendes veninde som jeg kom til at snakke med længe fordi hun havde en kunde selvom vi havde en aftale men det var også hyggeligt at snakke med hende og det tog 20 min eller mere jeg syntes lejligheden men hun sagde at de meget gerne ville flytte til noget andet og det kunne jeg så se hvorfor fordi vi sad lige overfor der hvor hun var med en anden kunde der kun et klæde imellem halvt og vi kunne høre dem stønne men jeg fik snakket rigtigt meget hende og om de kom fra bosnien og jeg selv har haft en kæreste fra bosnien serbien engang vi sad så og røg 5 cigaretter sammen og fik snakket en masse til sidst kom kunden ud en eller anden rocker type med skaldet isse og flamme tatoveringer big guy sagde jeg lige da han gik ud af døren og hun grinte monica kom så ud hun er meget sød og hende på billederne vi gik så i gang det var uden kondom hvilket er sidste gang jeg gør det men og anal hun var stram i begge havde ikke prøvet anal før men det var som jeg havde forventet ikke det store udover det gør ondt på hende følte lidt at hun gør dette fordi de er desperate men de prøver at give indtryk af at de har overskud selvom det ikke var sådan gjorde det også sidelæns anal men det gjorde for ondt på hende så det stoppede vi med til sidst efter lang tid kom jeg i fissen på hende uden kondom og spurgte om hun havde tjek på alt det piller osv det havde hun helt styr på hendes veninde kom også ind og pillede ved mig mens vi lå men det var mere for at tjekke mit halskæde lol det var rimeligt godt men følte jeg ydnyttede dem bagefter og havde det ikke godt med det men var meget meget sød 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle punktummer og kommaer ville have øget forståelighden betragteligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...