Hop til indhold

Recommended Posts

Det er jo bare et godt koncept, at blive masseret af først hænder og så af en silkeblød krop med en lille fræk dusk forneden som Nicha har. Få fjernet ens myoser af en lækker thai tøs, få lov at røre over det hele og derefter få lov at give hende masser af pik, som hendes krop nærmest råber på. Og det fik hun. At se på det i spejlet over briksen gjorde det ikke værre:P. Hun tog det uden at kny, at jeg grovkneppede hende fra alle vinkler. Jeg kommer igen ved lejlighed.

Nicha er nok midt i tyverne og ikke meget mere end halvanden meter høj.

https://annoncelight.dk/showad/228712

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om hun havde en off-day, men der var dælme ikke meget gang over hende den dag, hvor jeg besøgte Nicha i Fredericia.

Under massagen var der slet ingen pirring overhovedet - som i slet ikke! Hun kom da tæt på, men ikke nogle strejf på pungen, bagindgangen, flytte kalorius ved massage eller lign.

Da hun var færdig med massagen, blev der spurgt om der skulle ske mere, og et valg blev foretaget, og det gjorde hun sådan set godt nok.

Men hun har et sødt smil, når hun smiler, og er vel kun omkring 145-150cm høj og midt i tyverne.

Sød pige, men ikke nogen vildkat - i hvert fald ikke denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det denunge skiver er ikke noget jeg kan genkænde jeg er lige kommet hjem fra et besøge hos den skønne Nicha og det er den beste omgang thaimassage jeg nogen sinde er fådt hvad der sket vil jeg holde mellem mig og kind men jeg vil sige at prisen på 1200 for en time med det hele er det være hvis man spøgre mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil dog lige hurtig tilføje at da jeg vær ferdig blive jeg spurt om jeg ville tale med hins chef der så spurte ind til hvordan servicen had vært da hun lige had læst noget her på Eroguide ( se denunge's indlæg). Jeg kunne jo så kun fortælle at jeg hade haft en gode opelvels med Nicha. Så de læser med her inde bar en lille heads up om det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lod tvivlen komme til gode og forsøgte en gang mere. 

Samme oplevelse - forstår desværre ikke en lille hentydning - eller en rejst flagstang. Ingen hints eller ej. 

Så nu har jeg nok prøvet hende for sidste gang. 

Hun er sød som person men bare ikke fræk/flirtende for min smag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste gang tog jeg en tur med Nicha.
Hun var virkelig sød, fik dejlig massage og den fulde pakke.Jeg nød hende i fulde drag, og forlod klinikken som en meget glad (og lettet) mand!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...