Hop til indhold
telemaster

Sand fornøjelse for os der elsker chokolade

Recommended Posts

Da jeg vågnede til morgen, var jeg noget så tændt.

Så hurtigt fik jeg fudnet Ekstrabladet og vupti der var noget spændende på Frederikshavnsvej 425 Sindal.

En chokoskønhed der gir to udløsninger for 500 kr.

For godt til at være sandt men prøves skulle det og for dælen hu var sgu dejlig.

Hun taler rimelig dansk, er rimelig ok i udseende og bedst af det hele så skulle de to udløsninger jo fikses.

Så op i kanen til mig kom hun, lod sine skønne bryster svinge frit. Nu skal jeg love for der blev gået til den,

for god leg med pikken, på med gummi og så fik jeg et blow der virkelig sagde spar to.

Op på pikken og så i gang med at ride mig vildt voldsomt med en fisse så stram som hul 2.

Efter noget tid sprang hun af og lagde sig på alle 4 med ordren, kom knep mig nu bagfra kom i gang.

Det hele endte i en fed udløsning og efter lidt nusseri kom runde to, hvor jeg blev tømt for anden gang dog med hånden

og efterfølgende nusseri og snak.

Så alt i alt et superdejligt besøg, desværre er der ingen link men kig i Ekstrabladet og aflæg hende et besøg det vil du ikke fortryde, men husk

pas på hende hun er sgu for lækker.

God sex intet mekanisk og hun nød det virkelig ku man mærke se og høre.

Og ja skal forbi igen i morgen MUMS MUMSMUMS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Lur mig: Det varer ikke længe, før nogen vil have et link :)

Det får de lige her, uden at spørge først

FREDERIKSHAVN/ SINDAL NY

chokoskønhed     2 udløsninger 500,-. Frederikshavnsvej 425.

71626303

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var godt klar over, at moms ikke bruges på den forkerte side af fjorden; men kr. 500,- er godt nok ualmindeligt for ikke at sige vanvittigt billigt.

Der skal godt nok mange kunder ind og ud af døren, for at den forretningsstrategi skal bære frugt, men det er selvfølgeligt heller ikke umuligt.

Men når nu I alle haster til Sindal, så kunne I med fordel, når I nu alligevel skal vente i kø, benytte ventetiden til at se jer om. Sindal er, så vidt jeg husker kendt for sine mange springvand i alle størrelser og afskygninger. 

God tur til Vendsyssel.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

start 40  ja så er det ikk channette hun har brugt den tekst i 20år'''''er nok 50-60 sød

men ung og flot måske lidt sent .

håber der  er lidt udskifting---- sku på tide

Del dette indlæg


Link til indlæg
telemaster skrev, den 7/7/2017 at 22:20:

Da jeg vågnede til morgen, var jeg noget så tændt.

Så hurtigt fik jeg fudnet Ekstrabladet og vupti der var noget spændende på Frederikshavnsvej 425 Sindal.

En chokoskønhed der gir to udløsninger for 500 kr.

For godt til at være sandt men prøves skulle det og for dælen hu var sgu dejlig.

Hun taler rimelig dansk, er rimelig ok i udseende og bedst af det hele så skulle de to udløsninger jo fikses.

Så op i kanen til mig kom hun, lod sine skønne bryster svinge frit. Nu skal jeg love for der blev gået til den,

for god leg med pikken, på med gummi og så fik jeg et blow der virkelig sagde spar to.

Op på pikken og så i gang med at ride mig vildt voldsomt med en fisse så stram som hul 2.

Efter noget tid sprang hun af og lagde sig på alle 4 med ordren, kom knep mig nu bagfra kom i gang.

Det hele endte i en fed udløsning og efter lidt nusseri kom runde to, hvor jeg blev tømt for anden gang dog med hånden

og efterfølgende nusseri og snak.

Så alt i alt et superdejligt besøg, desværre er der ingen link men kig i Ekstrabladet og aflæg hende et besøg det vil du ikke fortryde, men husk

pas på hende hun er sgu for lækker.

God sex intet mekanisk og hun nød det virkelig ku man mærke se og høre.

Og ja skal forbi igen i morgen MUMS MUMSMUMS

Er hun der stadigvæk, hende som gav dig denne dejlige oplevelse Telemaster?? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...