Hop til indhold
kingo40

Sumas Wellness - Fredericia.

Recommended Posts

jeg har lige prøver at få kontakt med dem for at hører hvem der er på arbejde de tager telefonen men fatter ikke noget de svare bare det du vil hører uden der er noget af det der passer spørger ind til en af pigerne på deres billeder på nettet og hun siger ja hun er her så siger jeg ok men det sage du også sidste gang jeg var hos jer og da jeg så kom var hun der ikke så smed damen bare røret på og vil ikke tage den når jeg ringe jeg ved godt at de har ringe service i butikken men nu er det så også i telefonen fatter ikke at den butik fortsat er åben

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 9 minutter siden:

fatter ikke at den butik fortsat er åben

Det drejer sig jo om at få kunden ind i butikken og op på briksen, så han kan plukkes - derfor siger de alt det du gerne vil høre. Nu stiller du dig så lidt besværlig an og en sådan kunde er det ikke værd at spilde tid på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er nok det har været der før og da jeg ville vælge den pige jeg hade bestilt kunne hun ikke for hun have sin periode så den må været kommet imens jeg kørte der op for jeg hade bestilt FP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lang tid siden jeg havde lejlighed til at besøge Sumas; men allerede dengang (for et par år siden) var servicen til at overse. Det var i sin tid Surinta, jeg besøgte, og hende er der vist rigeligt med beskrivelser af; men også dengang var der rod med telefonpasningen.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...