Hop til indhold
Dr.klam

Så er det slut med guffe guffe uden gummi.

Recommended Posts

tja ihvertfald med franske japanske og spanske kvinder , hvor den findes lige nu

men det er jo altid godt at have sikkerhedsselen på ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

3 der er syge på verdensplan og ekstra bladet slår ud med armene og kæmpe overskrifter. Nu har jeg ikke prøvet en gp endnu, men føler mig da rimelig sikker på, at det der ikke er noget vi har i Danmark.

 

Mads Dros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Resistensproblematikken ift. antibiotikabehandling er yderst skræmmende - og det er altså ikke alene relateret til de seksuelt overførte sygdomme...

Luftbårne infektioner al á SARS burde dog give anledning til langt større ængstelse (https://da.wikipedia.org/wiki/SARS).

Når man bor for tæt sammen med dyr, som de gør sine steder i Kina, Indien m.v. er der idelle betingelser for overførsel af dyrenes sygdomme til mennesket.

Man mener, mig bekendt, også at HIV-virus blev overført til mennesker fra aber.

Det der hævder, at adskille dyrene fra menneskene, er intelligensen - så husk at bruge hovedet...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 51 minutter siden:

Resistensproblematikken ift. antibiotikabehandling er yderst skræmmende - og det er altså ikke alene relateret til de seksuelt overførte sygdomme...

Luftbårne infektioner al á SARS burde dog give anledning til langt større ængstelse (https://da.wikipedia.org/wiki/SARS).

Når man bor for tæt sammen med dyr, som de gør sine steder i Kina, Indien m.v. er der idelle betingelser for overførsel af dyrenes sygdomme til mennesket.

Man mener, mig bekendt, også at HIV-virus blev overført til mennesker fra aber.

Det der hævder, at adskille dyrene fra menneskene, er intelligensen - så husk at bruge hovedet...;)

Well said :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en artikel om resistens gonoré ser ud til i visse former at have

 

http://www.dagens.dk/sundhed/oralsex-er-aarsagen-til-uhelbredelig-spredning-af-super-gonore

Og sågar dr har artkel ligesom de i maj havde en

http://www.dr.dk/nyheder/udland/sundhedsorganisation-advarer-superresistent-gonore-spreder-sig

Og så lige et link til kilden for de andre artikler

http://www.who.int/mediacentre/news/releases/2017/Antibiotic-resistant-gonorrhoea/en/

Redigeret af paabesoeg
Extra link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden:

Burde man gå i kloster!!!???

:lol:

 

God weekend.

Næh, men man bør dyrke sikker sex, uanset hvor fristene det er ikke at gøre det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Mig bekendt fraråder man tandbørstning og brug af tand- stikker/tråd umiddelbart inden akten gennemføres aht. intakt mundslimhinde.

Tidl erindrer jeg også, at dette gjaldt brug af mundskyllevædske, idet dette indeholder en smule alkohol, der er med til at nedbryde mundslimhindens naturlige barriere mod infektioner.

Efter at have læst artiklen ser det ud til at det tværtimod har en form for beskyttende effekt.

Vi bliver så kloge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, 1 time siden:

Mig bekendt fraråder man tandbørstning og brug af tand- stikker/tråd umiddelbart inden akten gennemføres aht. intakt mundslimhinde.

Tidl erindrer jeg også, at dette gjaldt brug af mundskyllevædske, idet dette indeholder en smule alkohol, der er med til at nedbryde mundslimhindens naturlige barriere mod infektioner.

Efter at have læst artiklen ser det ud til at det tværtimod har en form for beskyttende effekt.

Vi bliver så kloge...

Nej, du sammenblander to ting. En usmittet har bedst af ikke at børste tænder/gurgle osv. før ubeskyttet kontakt. Historien her fortæller, at smittede nedsætter mængden af smitstof ved at gurgle. De bliver altså mindre smitsomme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Krølle Bølle Jr. skrev, den 8/7/2017 at 13:31:

Burde man gå i kloster!!!???

:lol:

 

God weekend.

Nej ik i kloster :) bare tage sine forholdsregler og sund fornuft i brug så kører det hele derud af ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 6 timer siden:

Nej ik i kloster :) bare tage sine forholdsregler og sund fornuft i brug så kører det hele derud af ;) 

Ja - livet er  jo et stort forhindringsløb.

Men  vi skal da nok klare os igennem det  med rettidig omhu. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Krølle Bølle Jr. skrev, den 12/7/2017 at 21:18:

Ja - livet er  jo et stort forhindringsløb.

Men  vi skal da nok klare os igennem det  med rettidig omhu. 

Jep :) lige præcis kør sikkert hjem som et ordsprog lyder :) go week

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...