Guest Lillelyst Skrevet 7. Juli, 2017 (edited) Jeg ønsker at oprette en gangbang loge med seriøse og stabile mænd. Der vil blive afholdt private gangbangs med danske piger, som ikke bliver annonceret her, men kun kommer ud til logens medlemmer. Seancerne bliver afholdt på forskellige lokations i Jylland. Priserne vil komme ud sammen med invitationerne. Er det noget der er interesse for? Skriv her eller en pb. Redigeret 7. Juli, 2017 af Lillelyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 7. Juli, 2017 Lillelyst skrev, for 46 minutter siden: Jeg ønsker at oprette en gangbang loge med seriøse og stabile mænd. Der vil blive afholdt private gangbangs med danske piger, som ikke bliver annonceret her, men kun kommer ud til logens medlemmer. Seancerne bliver afholdt på forskellige lokations i Jylland. Priserne vil komme ud sammen med invitationerne. Er det noget der er interesse for? Skriv her eller en pb. GO IDE HVAD MED SJÆLLAND OGSÅ SÅ ER JEG PÅ TAK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 9. Juli, 2017 Synes også det lyder spændende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 103 Skrevet 9. Juli, 2017 Lyder spænende ,,er frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fynfyr86 Skrevet 9. Juli, 2017 Jeg er helt klart frisk! Og jeg kender en tøs der er frisk på det, hun har stadig sit første GB til gode... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 9. Juli, 2017 Lyder rigtig spændende! Lad mig høre mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sauer 26 Skrevet 9. Juli, 2017 Hej Det vil jeg gerne høre mere om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren fra Århus 0 Skrevet 9. Juli, 2017 Lillelyst skrev, den 7/7/2017 at 14:03: Jeg ønsker at oprette en gangbang loge med seriøse og stabile mænd. Der vil blive afholdt private gangbangs med danske piger, som ikke bliver annonceret her, men kun kommer ud til logens medlemmer. Seancerne bliver afholdt på forskellige lokations i Jylland. Priserne vil komme ud sammen med invitationerne. Er det noget der er interesse for? Skriv her eller en pb. Spændende. Jeg deltager gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillelyst Skrevet 9. Juli, 2017 (edited) Galler skrev, for 6 timer siden: Jeg er også klar. Skriv en pb med din mailadresse. Redigeret 10. Juli, 2017 af Lillelyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillelyst Skrevet 9. Juli, 2017 (edited) Galler skrev, for 6 timer siden: Jeg er også klar. Skriv en pb med din mailadresse. Redigeret 10. Juli, 2017 af Lillelyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillelyst Skrevet 10. Juli, 2017 jp skrev, den 7/7/2017 at 14:50: GO IDE HVAD MED SJÆLLAND OGSÅ SÅ ER JEG PÅ TAK Skriv en pb med din mailadresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillelyst Skrevet 10. Juli, 2017 (edited) Galler skrev, for 7 timer siden: Jeg er også klar. Redigeret 10. Juli, 2017 af Lillelyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillelyst Skrevet 10. Juli, 2017 (edited) Galler skrev, for 7 timer siden: Jeg er også klar. Redigeret 10. Juli, 2017 af Lillelyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillelyst Skrevet 10. Juli, 2017 (edited) jp skrev, den 7/7/2017 at 14:50: GO IDE HVAD MED SJÆLLAND OGSÅ SÅ ER JEG PÅ TAK Redigeret 10. Juli, 2017 af Lillelyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillelyst Skrevet 10. Juli, 2017 (edited) neutral skrev, for 18 timer siden: Synes også det lyder spændende! Redigeret 10. Juli, 2017 af Lillelyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillelyst Skrevet 10. Juli, 2017 Skriv jeres mailadresser i en pb. Tanken er at invitationer kommer ud til jer på listen først. Når jeg har nok på listen til at fylde events op, bliver der ikke annonceret mere. Er man useriøs og lader være med at dukke op til en aftale, er man ude uden diskussion. Skriv hvis i kan leve med disse regler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillelyst Skrevet 12. Juli, 2017 Logen bliver hastigt fyldt op. Jeg mangler dog lige et par medlemmer mere. Så er du seriøs og frisk, så skriv en pb med din mail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 26. Juli, 2017 Slettet bruger og mail, igen en fake amatør. Han sendte mails ud til alle i til mailen og ikke i BCC. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg