Hop til indhold
Romeomand

Top Trans Lilly og Trans Emmy

Recommended Posts

Besøgte Lilly og Emmy på vej hjem fra møde i Hamburg. 

Havde aftalt på telefon med Lilly at jeg ville have  en 3kant med hende og Emmy og fik bekræftet på sms at det var ok.

Havde aftalt 300 euro for begge en time med adgang til alle huller og fransk natur til alle.. 

Parkerede på havnen lige overfor schiffsbrucke 56 og driblede op på 2 etage, hvor jeg efter at have ringet på blev mødt af Emmy. 

Lidt mere skinny end på billeder og topløs A skål med små men rigtige bryster (hormon),  gik på værelset,  blev klædt af af Emmy og mødte så Lilly på badeværelset,  hvor hun sæbede mig godt ind.. hun havde lille men hård og dejlig pik at se på.. blev vasket grundigt og fik lidt finger i numsen. ..

Jeg er 100 % aktiv, men Lilly tilbyder at være aktiv anal,  hvis man skulle ønske det...

På værelset mødte  i igen Emmy, de var lidt generte til at starte på, men jeg tog den gule fører trøje på og fik både givet og modtaget sut fra begge.

Fik Lilly til at suttede Emmys pik, (15 cm) mens jeg suttede hende, der var tungekys fra begge og tre på en gang, virkeligt sexet.

Kneppede Lilly doggy mens hun suttede Emmy... efter en lille time kunne jeg mærke at der skulle sprøjtes, kondomet af og så frem med tunger og bryster, og der blev sprøjtet igennem.

Så blev der suttet på deres pikke,  til de kom med ca. 5 min imellem, ikke kæmpe sprøjt, men der blev grinet og hygget hele vejen...

Fik alt hvad jeg ønskede af to LB, der begge levede op til forventningerne, anden gang i træk at denne adresse giver 100 % valuta...

Lilly er i top 3 over lækre ladyboys hos mig ever, desværre skal hun videre på søndag, men Emmy tager en uge mere...

www.sexnord.net

https://sexnord.net/modelle?search=Flensburg+#aktuell

Tager til Barcelona på job snarest, LB -Trans paradis med over 100 aktive ...

Smider et par reviews undervejs..

Romeomand 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...