Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre

Det er godt 2 år siden at jeg stødte på sugardaters, men det er først nu jeg har betalt for en profil.

Det er desværre nok for sent, da det er meget begrænset kontakt man har derinde. Det virker som om det var noget andet for nogle år siden?

Der er mange tilbud om køb af billeder eller film, men ellers er det småt med seriøsiteten.

Jeg har luret på og selvfølgelig skrevet til flere piger, uden held.

 

Er der nogen der har erfaring med følgende piger?

Line23 .. https://sugardaters.dk/show?alias=Line23

Jeg har ikke fundet noget på hende her på sitet, men syntes det lyder dejligt at hun søger dybere relationer.

 

Flotmoden .. https://sugardaters.dk/show?alias=Flotmoden

Hende er der heller ingen der har skrevet om, men hun er dejlig høj.

 

Katie1 .. https://sugardaters.dk/show?alias=Katie1

Fandt en gammel tråd, men der var ikke rigtig nogen der havde mødt hende. Måske har det ændret sig siden, nogen der har noget at tilføje eller spilder man bare tiden?

 

Jeg håber på nogle konstruktive tilbagemeldinger.

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rock Legend skrev, 1 time siden:

Jeg har luret på og selvfølgelig skrevet til flere piger, uden held.

Jeg håber på nogle konstruktive tilbagemeldinger.

Tak.

Jeg tror det løb er kørt, hvor du kan finde en pige der vil indgå en langvarig, gensidig relation a la GFE med sex for håndører på SD.

SD er et "køb og salg" site som de fleste andre ;) 

Og et af de dybereliggende problemer med hvorfor det er blevet sådan, tror jeg hænger sammen med at pigerne ikke vil binde sig til én fyr, der kun kan mødes 1-2 gange om måneden og lægge 1.000-2.500 kr. pr. aftale. De penge er jo hurtigt brændt af og så er SB straks videre til den næste betalingsvillige fyr, og så er forskellen mellem SB og GP jo væk.

Hvis SD konceptet skulle kunne fungere efter hensigten og/eller illusionen om at finde tidligere tiders "elskerinde" derinde, ville det i mine øjne kræve nogle væsentligt større beløb på bordet så SB kunne være 110 % underholdt indtil næste møde uden at skulle se til anden side. Og det er det nok de færreste mænd på SD.dk der er i stand til. 

Og med et væsentligt større beløb, så mener jeg i stil med 8.000-10.000 kr. pr. aftale ved 2 aftaler/mdr. som et minimum.

Redigeret af DK fyr 34
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan sagtens lade sig gøre, til f eks 1500 og mødes 3 gange i måneden

og man kan godt få lidt rabat hen af vejen

ser f eks en nu , og vi ses ca 3 gange i måneden, til 1200, hver gang, og sidst på måneden nogle gange til det halve, når jeg er løbet tør, og hun mangler

lidt småpenge 
og da hun ikke har profil længere, er jeg eksklusiv med hende 

pigerne derinde har det samme problem som vi mænd, der er mange som aflyser, eller ikke møder op og de store penge , er oftest engangsoplevelser

så en fast , giver langt mindre problemer og ingen tidsspild for dem også
god jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

de du efterlyser , kender jeg ikke , bortset fra katie, som aldrig møder op eller vil have en aftale i den sidste ende

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Hvis SD konceptet skulle kunne fungere efter hensigten og/eller illusionen om at finde tidligere tiders "elskerinde" derinde, ville det i mine øjne kræve nogle væsentligt større beløb på bordet så SB kunne være 110 % underholdt indtil næste møde uden at skulle se til anden side. Og det er det nok de færreste mænd på SD.dk der er i stand til. 

Og med et væsentligt større beløb, så mener jeg i stil med 8.000-10.000 kr. pr. aftale ved 2 aftaler/mdr. som et minimum.

Tror du har ret i at der skal lidt mere penge til, før konceptet generelt fungerer. Men det skulle da gerne være således, at det ikke kun er pengehunt, der driver sugardateren.

Jeg har prøvet det en enkelt gang af nysgerrighed og må konstatere, at konceptet er skrøbeligt - første log eneste relation blev med en ung pige, som gjorde udtrykkelig klart, at pengene var en forudsætning for konceptet - baseret på andre tidligere erfaringer med mænd, der tror de kan "snige" sig til gratis ydelser.  Nu har vi set hinanden nogen gange, og pengekravet et væk, mens kravet om at vi skal ses hyppigt har overtaget. 

Jeg betaler stadig på mit eget initiativ hver gang - jeg har jo lyst til at se hende - men kan bare se, at enten så er det et benhårdt kynisk pengeforhold, eller også så bliver ønsket om noget mere personlig involvering det drivende - min erfaring baseret på én oplevelse ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 11 timer siden:

de du efterlyser , kender jeg ikke , bortset fra katie, som aldrig møder op eller vil have en aftale i den sidste ende

Blev du brændt af eller aflyste hun? Det lyder som det samme alle andre har oplevet.

Var det her for nyligt eller sidste år?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rock Legend skrev, for 17 timer siden:

Hej brødre

Det er godt 2 år siden at jeg stødte på sugardaters, men det er først nu jeg har betalt for en profil.

Det er desværre nok for sent, da det er meget begrænset kontakt man har derinde. Det virker som om det var noget andet for nogle år siden?

Der er mange tilbud om køb af billeder eller film, men ellers er det småt med seriøsiteten.

Jeg har luret på og selvfølgelig skrevet til flere piger, uden held.

 

Er der nogen der har erfaring med følgende piger?

Line23 .. https://sugardaters.dk/show?alias=Line23

Jeg har ikke fundet noget på hende her på sitet, men syntes det lyder dejligt at hun søger dybere relationer.

 

Flotmoden .. https://sugardaters.dk/show?alias=Flotmoden

Hende er der heller ingen der har skrevet om, men hun er dejlig høj.

 

Katie1 .. https://sugardaters.dk/show?alias=Katie1

Fandt en gammel tråd, men der var ikke rigtig nogen der havde mødt hende. Måske har det ændret sig siden, nogen der har noget at tilføje eller spilder man bare tiden?

 

Jeg håber på nogle konstruktive tilbagemeldinger.

Tak.

Kan sagtens følge dig, og flere af de folk der svarer herinde, men tror måske det er tålmodighed og lidt held der spiller ind af og til. Jeg har mødt flere piger derinde fra ( og selvfølgeligt også blevet snydt et par gange hvor de ikke er mødt op), men har efterhånden i mere end et år haft de samme to ( på et tidspunkt 3, men havde ikke rigtigt råd til at have 3) piger.  De to piger jeg har fast skal hhv have 700 og 800 kr pr gang, og det er med det hele..både hyggelig snak og skøn sex her hos mig. Så en umulighed er det absolut ikke hvis bare man er tålmodig nok. Indrømmet så har jeg vel skrevet med 50-60 stykker inden jeg fandt de rette, men man skal jo også kysse en pokkers masse frøer, inden man finder den smukke prins ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle!

Input til ovenstående:

Jeg er ved at være ved enden af mit halvårlige medlemsskab af SD. Det er rigeligt med 2 x 1 måned om året for mig. (husk at slå automatisk fornyelse fra ;-) )

Jeg bliver mere og mere frustreret som tiden går og til sidst i de 30 dage har jeg fået rigeligt.

Det største problem er at man ikke kan få en ordentlig dialog med pigerne, der mangler simpelthen en chat-funktion. Man skriver og pigen logger på og svarer i 10% af tilfældene. Man føler sig som en vinder og håber på en god dialog der kan munde ud i en aftale. Man skriver et svar, og i mellemtiden er pige logget af og man hører sjældent mere til det, da ens svar forsvinder i 1000 andre henvendelser. MEGA tung måde at kommunikere på. Man føler sig tilbage i 90érne :-)

Der er sindsygt mange døde, falske, useriøse profiler, der dræner een for energi. 

Pigerne har ofte, når man endeligt kommer igennem til dem, urealistisk høje tanker om sig selv. Totalt turn-off, at man man skal bukke og skrabe for at få en aftale i hus. Det gør jeg så heller ikke. Deraf måske min manglende succesrate..

Cirka 30% af profilerne (især de helt unge, her er det nok 75%) vil udelukkende sælge billeder. :-( KEDELIGT.

Nu skal det jo ikke være surt det hele, jeg har haft nogen fantastiske oplevelser, både GFE og noget mere grænsesøgende, med søde unge piger.

Jeg er naiv, og vender med 90% sikkerhed tilbage, for trods ovennævnte udfordringer er det faktisk meget spændende, omend tidskrævende.

God fornøjelse med SD

 

Pede

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg møder masser af piger/kvinder på SD og har stort set kun gode erfaringer, på trods af jeg er en ældre herre.

Det er dog sjældent jeg går efter de helt unge, men mere 35+. De fleste af dem jeg har mødt er søde velfungerende kvinder, der mgl. cash/spænding/sex.

Det er på ingen måde svært at få kontakt, hvis man skriver en ordentlig førstebesked, så de får et fornuftigt indtryk af dig.

Jeg betaler ml. 800 og 2.000.

Har adskellige Sugarbabes jeg ser når jeg og de har lyst. Det sværeste er at få koordineret kalendre, da de som regel har børn og jeg har en hjemmeboende teenager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...