Hop til indhold
CJ963

Erfaringer med PrivateLux og Sugarbabenher

Recommended Posts

Har længe kigget på https://sugardaters.dk/show?alias=PrivateLux

Men hun virker for let at komme i snak med - pro eller bare indlevelsestom money hunter? Nogen der har erfaring?

Hvad med "Sugarbabenher" - kan ikke længere se profilen, så mistænker, jeg er blocket. Ngen der ved noget?

Og bonusspørgsmålet: F1999-profilen er den vildeste pige, men er hun ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ963 skrev, for 7 timer siden:

hvad har i aftalt jeg fik nej, men sagde måske et beløb som var for lille 
sugarbaben kan jeg heller ikke finde, hun er nok væk
f1999 får man ikke svar fra, hun har haft flere profiler

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 10 timer siden:

Jeg har snakket med privatelux og du har ret hun virker alt for hurtig til at bare mødes og ha sex for penge 

hvad ville hun have og ja siger sex garanti til mig , ved et møde med kemi tjek ) det er lidt selvmodsigende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
CJ963 skrev, den 6/7/2017 at 22:51:

Har længe kigget på https://sugardaters.dk/show?alias=PrivateLux

Men hun virker for let at komme i snak med - pro eller bare indlevelsestom money hunter? Nogen der har erfaring?

Hvad med "Sugarbabenher" - kan ikke længere se profilen, så mistænker, jeg er blocket. Ngen der ved noget?

Og bonusspørgsmålet: F1999-profilen er den vildeste pige, men er hun ægte?

Hverken "Sugarbabenher" eller "F1999" kan jeg finde, men kan jo være blokeret

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogle som har haft besøg af privatelux

eller sagt på en anden måde, jeg kan sagtens få en aftale, men hun vil ikke under 4000 , for en times tid eller to

og næsten alt er med, 

andre erfaringer

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny her - som bruger - dog kigget med længe. Første jeg gør bliver at udvide koret af spørgere på den her: Nogen herinde der har en ide om hvorvidt omtalte F1999-profil er/var ægte?

På forhånd tak for eventuelle opklarende svar...

/jon81

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 6 timer siden:

nogle som har haft besøg af privatelux

eller sagt på en anden måde, jeg kan sagtens få en aftale, men hun vil ikke under 4000 , for en times tid eller to

og næsten alt er med, 

andre erfaringer

Hun har sagt 2000 til mig - ved ikke noget om tid. Det taler jeg aldrig explicit om.

jon81 skrev, for 5 timer siden:

Ny her - som bruger - dog kigget med længe. Første jeg gør bliver at udvide koret af spørgere på den her: Nogen herinde der har en ide om hvorvidt omtalte F1999-profil er/var ægte?

På forhånd tak for eventuelle opklarende svar...

/jon81

Ret sikker på, hun er fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ963 skrev, for 2 timer siden:

Hun har sagt 2000 til mig - ved ikke noget om tid. Det taler jeg aldrig explicit om.

Ret sikker på, hun er fake

ret sikker på du ikke har fået det tilbud, og du er ret sikker på f1999 er fake , tja også en løgn , enten er du sikker eller også ikke
her er svaret fra private lux efter hun har læst din tråd og jeg har spurgt til den samme pris
kopierer

Fra: watermark_hidden.png PrivateLux , Modtaget: 09.07.2017 16:07
Du åbnede: 16:15

Det er noget fis det der! Jeg har aldrig hørt noget lign! Selvf ville jeg da ikke gøre det for 2000 nu må i da holde op!

 

citat slut

har du et mindreværds problem du forsøger at klare ved at være fuld af løgn og bedrevidende her ??  
du skulle skamme dig, hænge andre ud , og prale af noget du ikke ved , kors

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Så nu deler du en privat besked... hvad fanden er der galt med dig menneske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillader mig lige at følge op på mit spørgsmål fra tidligere (vedr. F1999):

CJ963 er ret sikker på at hun er fake.......og trold2 er sikker på det er løgn (at hun er fake)!

Tak for inputs - de er værdsat - men forvirringen er dog samlet set ikke blevet mindre...

Mon der er andre der har noget viden om emnet, som de har lyst til at dele.....?

Og forresten: til CJ963....må jeg spørge af ren nysgerrighed, om du egentlig bygger din vurdering på noget konkret....eller er det bare almindelig skepsis eller intuition...så at sige?

På forhånd tak til alle...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PrivateLux
Sparkster skrev, den 9/7/2017 at 23:14:

Så nu deler du en privat besked... hvad fanden er der galt med dig menneske...

ja det har jeg jo bedt ham om og tak for det , det dokumenterer jo at vi har talt sammen ikke, og jeg er træt af at blive svinet til 
hvad har du gang i ? at udtale dig om noget du ikke fatter en hat af ?, at nogen kan være gentlemen og hjælpsomme ? 
og er træt af at blive talt ned til , med løgne , som af cj936 som bare tror han kan betale 2000 , det er totalt uden for min liga og min klasse

jeg har aldrig sagt det til nogen , og det er slet ikke det jeg er derinde for, men han må gerne sætte mig i bås , med priser som en prostitueret taak ?
men han er her stadig cj936 , selv om det er dokumenteret at han skriver løgne om mig, 
ingen kan jo kopiere sugardaters logo i en besked, det kan kun copy pasted ikke ?

så tak for hjælpen, og tak for at falske anmeldere bare kan være med i mandehørmen herinde , 
troede siden mente det , når der var et forum med falske anmeldelser, men det må man godt ?? bare det går ud over en ikke betalende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
PrivateLux skrev, for 55 minutter siden:

ja det har jeg jo bedt ham om og tak for det

Var gået glip af at han var opfordret til at dele beskeden... beklager uden forbehold. Og nu en kommentar til resten af dit indlæg

Pris, klasse og liga har udover det meget lidt sammenhæng på sugardaters.dk ;) 

Har skrevet (og mødt) ret usympatiske kvinder, i et omfang jeg ikke troede eksisterede, der ville have 5000 for en date, og vendens sødeste og muligtvis også smukkeste pige der ville have halvdelen.

Personligt er jeg ligeglad, det er mig selv der giver mine penge værdi, 5000 for en date med et fantastisk menneske er små penge, 1000 for en date med et ubehageligt, selvtilfreds og ligegyldigt menneske er en formue. Kræv hvad du vil, der er dig der bestemmer hvad du vil have det skal der slet ikke være debat om. Men lad være med at tro at du er i en højere klasse/lige end dem der bliver glade for 2000,- der tager du voldsomt fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PrivateLux
Sparkster skrev, for 1 time siden:

Var gået glip af at han var opfordret til at dele beskeden... beklager uden forbehold. Og nu en kommentar til resten af dit indlæg

Pris, klasse og liga har udover det meget lidt sammenhæng på sugardaters.dk ;) 

Har skrevet (og mødt) ret usympatiske kvinder, i et omfang jeg ikke troede eksisterede, der ville have 5000 for en date, og vendens sødeste og muligtvis også smukkeste pige der ville have halvdelen.

Personligt er jeg ligeglad, det er mig selv der giver mine penge værdi, 5000 for en date med et fantastisk menneske er små penge, 1000 for en date med et ubehageligt, selvtilfreds og ligegyldigt menneske er en formue. Kræv hvad du vil, der er dig der bestemmer hvad du vil have det skal der slet ikke være debat om. Men lad være med at tro at du er i en højere klasse/lige end dem der bliver glade for 2000,- der tager du voldsomt fejl.

hvordan kunne du gå glip af det , han kopierer jo , det som beviser hans påstand, det er dokumentation, men det går nok over dit hoved

du skulle lige igen tale ned og svine, med dine selvfede bedrevidenhed, og ikke fatte noget med sympati
der er en forskel på at blive sammenlignet, i en løgn, med luderniveau i penge , og have klasse, og kun ville have møder med ordentlige mænd som ikke bare søger hurtig sex
 

at du har sørgelige erfaringer , siger noget om det du søger og intet andet
og igen nævner du intet om ham som anmelder falskt , bare beskyt ham , han er jo en af drengene herinde, på ludersiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
PrivateLux skrev, for 8 minutter siden:

du skulle lige igen tale ned og svine, med dine selvfede bedrevidenhed, og ikke fatte noget med sympati

Det var bestemt ikke nedsættende ment eller ment som en tilsvining... ikke mere end dit original indlæg var ;) 

PrivateLux skrev, for 8 minutter siden:

med luderniveau i penge

Charmerende...

PrivateLux skrev, for 8 minutter siden:

at du har sørgelige erfaringer , siger noget om det du søger og intet andet
og igen nævner du intet om ham som anmelder falskt , bare beskyt ham , han er jo en af drengene herinde, på ludersiden

Beskytter ikke nogen. er ligeglad med "anmeldelsen" - det hænger ikke sammen med Sugardating.

Jeg forholder mig til din fortolkning af klasse som jeg fandt lidt dum... eller måske rettere nedladdende og naiv - dermed også provokerende... er et ret svagt menneske lige der ;) 

Vi to har også skrevet sammen på sugardaters.dk - vi mødte ikke hinanden fordi jeg ikke kunne se forskellen imellem dig og at besøge en glædespige, jeg er ikke til de hurtige møder ;) hvis du vil have "dokumentation" for vores samtale... så kan vi tage den over PM - det er dog ret kedelig læsning.

Redigeret af Sparkster
Det der med at stave

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PrivateLux

hvis du har skrevet med mig, og det tvivler jeg på . søger altid møder i byen først for penge

hvad får dig så til , ikke at skrive imod cj963 indlæg om 2000 for et møde , du ved jo bedre ??

beskyttelse af drengene,

at det er ok at tale ned om piger, siger noget om dig som person

eller lyver du igen ?
du dokumentere bare ,hvis du kan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
PrivateLux skrev, 1 time siden:

hvis du har skrevet med mig, og det tvivler jeg på . søger altid møder i byen først for penge

hvad får dig så til , ikke at skrive imod cj963 indlæg om 2000 for et møde , du ved jo bedre ??

Okay... hvis det skal diskuteres offentligt - jeg blev inviteret hjem til dig ude i sydhavnen, fik "vejnavn" men ikke hus nummer... det er et godt stykke tid siden, så måtte grave efter beskederne. Jeg fik i samme omgang adgang til dine billeder... så kan også fotælle dig hvor du er piercet (i ansigtet) og forklarer lidt om hvilken tattovering der er der er synlig på dit spejl selfie (min hukommelse er lidt underlig... husker mere eller mindre alt...) ved selvfølgeligt ikke om du åbner dine billeder for alle, eller om det er forbeholdt dem du skriver med ;) 

Jeg er ret sikker på du mente fornøjelsen skulle stå mig i 3000,- hvilket var fint nok, men hele setup'et "ind og ud af døren", det fungere ikke for mig :) 

Jeg forsvarer ikke @CJ963 - men reagerede på dit indlæg... som jeg fandt provokerende.

Jeg syntes at vi skal tage det privat hvis du vil overbevises om at jeg ikke lyver så får du et screesnhot af vores samtale ;) 

Jeg siger IKKE at det er ok at tale ned om pigerne.

Jeg trækker mig herfra - det kommer ingen steder, ville egentligt bare beklage at jeg skældte trold ud, når nu du havde bedt ham om at dele beskeden... det ændrede jo lidt ved situationen.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 9/7/2017 at 16:35:

ret sikker på du ikke har fået det tilbud, og du er ret sikker på f1999 er fake , tja også en løgn , enten er du sikker eller også ikke
her er svaret fra private lux efter hun har læst din tråd og jeg har spurgt til den samme pris
kopierer

[...]

har du et mindreværds problem du forsøger at klare ved at være fuld af løgn og bedrevidende her ??  
du skulle skamme dig, hænge andre ud , og prale af noget du ikke ved , kors

Jeg synes hverken jeg praler eller hænger nogen ud. Og ud fra hvad du selv skrev om F19999 troed ejeg selv, du var af samme overbevisning.

jon81 skrev, den 10/7/2017 at 14:55:

Og forresten: til CJ963....må jeg spørge af ren nysgerrighed, om du egentlig bygger din vurdering på noget konkret....eller er det bare almindelig skepsis eller intuition...så at sige?

 

Alm skepsis opbygget gennem 21 år med internettet :) Samt det Trold selv skriver i indlæg #3 i tråden. Han har skrevet det så det ser ud som om, jeg bliver citeret, men det er format/kodefejl - det er trold, der siger dette.

 

Generelt - sikke noget drama. Kan vi ikke være det foruden? Og lade være med at inddrage andre i trådene herinde? Ikke at det får mig til at ville ændre noget af det skrevede, men det er jo klart, at SB trådene er døde, når det går sådan. Et par hurtige comments er givet og jeg ønsker ikke diskutere videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...