Hop til indhold
Escobar81

Nicole og Liliana, begge Århus

Recommended Posts

Jeg var forbi en tur efter middag... 

Men jeg tror ikke Nicole er der længere - der var i alt fald kun Liliana i lejligheden...
Billederne var ikke ægte (men hvem havde også regnet med det ;))

Men de giver et godt indtryk af hendes figur, hvis man lige tager lidt højde af hende - og et gudesmukt ansigt, som man ikke kan lade være med at komme udover :P 

Betalte for 30 minutter, men fik nærmere 40 pga. god kemi

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen inden hun tager hjem! 

7/10 stjerner - havde været 8 hvis hun brugte ægte billeder - hun har ingen grund til at lade være ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi stedet i dag, for at besøge en ny pige, der er dukket op - og det viser sig at Nicole kommet tilbage under nyt navn... 

Hun kalder sig nu for Mary, og er at finde med et par andre piger i Aarhus N... 

https://annoncelight.dk/showad/232640

https://annoncelight.dk/showad/232630

Jenny kan 100% anbefales, og nu hvor Nicole er tilbage, så skal hun da i hvert fald også prøves!!! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Escobar81 skrev, for 9 timer siden:

Lyder, og ser, ud fra fotos spændende ud. Matcher de virkeligheden?:)

 

De er ikke helt ved siden af i Jennys tilfælde - Mary er lidt større end billedet antyder, uden at være tyk eller lign - men der er lidt at holde i modsat Jenny

Og Xenias billeder er ægte som hun skriver - og det er nok det bedste sæt kasser jeg længe har tømt mig udover ;P

PS. Mary og Xenia kan varmt anbefales til en duo... :-P

Redigeret af Dirty_sanchez

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dirty_sanchez skrev, den 26/07/2017 at 18:18:

De er ikke helt ved siden af i Jennys tilfælde - Mary er lidt større end billedet antyder, uden at være tyk eller lign - men der er lidt at holde i modsat Jenny

Og Xenias billeder er ægte som hun skriver - og det er nok det bedste sæt kasser jeg længe har tømt mig udover ;P

PS. Mary og Xenia kan varmt anbefales til en duo... :-P

Hvem er Xenia og hvor er hendes billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, jeg forundres også - der slynges rundt med navne, men jeg kan kun se den samme pige på linket og hun kalder sig Mary

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...