Hop til indhold
Mydarling

En eller flere piger til GB?

Recommended Posts

Hej skønne mænd og kvinder.

Jeg er så småt ved at planlægge et gangbang og er nu kommet til de helt store spørgsmål ;-) 

Hvor mange piger skal der være og hvormange mænd skal man lade komme ind af døren? 

Jeg står i den situation at jeg altid arbejder alene og derfor ikke kender vildt mange piger i branchen (som jeg også har lyst til at være sammen med), derfor hvis der skal en til med vil hun være cirka 20 år ældre end mig. 

Hvad tænker i om det? Og er der nogle der har prøvet et GB hvor der kun var en pige, eller hvor alders forskellen var så stor? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mydarling.

Personligt foretrækker jeg altid mindst to piger til et GB. Ikke så meget fordi pigerne behøver at gøre noget sammen, men for den variation det giver og muligheden for at sexe med forskellige piger samtidigt. Antallet af mænd tænker jeg bør være max 5-6 mænd pr pige. Nogle mænd kan hele tiden, andre skal have en pause mellem udløsningerne, så med det antal skulle der være nogenlunde konstant aktion. Jeg kender ikke din alder, så ved ikke, hvad 20 år ældre betyder, men så længe pigerne er tændte og på er det for mig ikke alderen der betyder noget.

Glæder mig til at se om du får et GB op og stå :)

/Natskygge
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...