Hop til indhold

Recommended Posts

Kan se der aldrig er kommet en anmeldelse af denne skønne pige, så jeg må heller bidrage med en, da hun absolut er et besøg værd.

Jeg besøgte hende for ca. 1 måned siden og kontakten foregik via sms. Jeg mødte op på addressen til aftalte tid, men efter at have banket på i 1 minut, var det en ældre mand der havde haft nattearbejde der lukkede op!
Jeg var sikker på at jeg var blevet brændt af, men efter en sms var sendt til Silje fik jeg addressen igen og kunne se jeg havde byttet om på et par bogstaver!
Afsted til den rigtige addresse i kvarteret omkring Nordkraft i en loftslejlighed som er meget diskret.

Silje er en virkelig flot pige hvor jeg ikke kunne finde ud af om brysterne havde fået hjælp eller bare var lavet rigtigt flot - men dejlig det er hun. Og sød og ligetil at snakke med når man tænker på at vi lige havde mødtes.
Om hun er god til blow ved jeg ikke da jeg ikke er så meget til det så det sprang vi over. Selve sexen var skøn og uden glidecreme.
Regner bestemt med at besøge hende igen.

Hun annocere ikke hver dag man i hendes annonce findes der en vagtplan for hele ugen.
Hun er også på Snapchat og Instagram med samme profilnavn.
Siljeaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Jeg besøgte hende for lang tide siden og der kom jeg frem til at hun have fået fjernet silikone fra brysteren og de var lidt flade.

 

Forstår jeg dig korrekt så har hun fået silikone i igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På de billeder jeg har set hun sender på Snapchat ligner det bestemt ikke at der er silikone i brysterne. Men om det er gamle billeder hun sender ud ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var det for noget tid siden, kan ikke anbefale at besøge hende, hun er efter min bedste overbevisning ikke helt rask mentalt, hun havde ikke været ordentligt i bad efter sidste besøg. Det var faktisk en smugle ulækkert, kan på ingen måde anbefale et besøg på trods af de relativt billige priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 6/7/2017 at 11:12:

Kan se der aldrig er kommet en anmeldelse af denne skønne pige, så jeg må heller bidrage med en, da hun absolut er et besøg værd.

Jeg besøgte hende for ca. 1 måned siden og kontakten foregik via sms. Jeg mødte op på addressen til aftalte tid, men efter at have banket på i 1 minut, var det en ældre mand der havde haft nattearbejde der lukkede op!
Jeg var sikker på at jeg var blevet brændt af, men efter en sms var sendt til Silje fik jeg addressen igen og kunne se jeg havde byttet om på et par bogstaver!
Afsted til den rigtige addresse i kvarteret omkring Nordkraft i en loftslejlighed som er meget diskret.

Silje er en virkelig flot pige hvor jeg ikke kunne finde ud af om brysterne havde fået hjælp eller bare var lavet rigtigt flot - men dejlig det er hun. Og sød og ligetil at snakke med når man tænker på at vi lige havde mødtes.
Om hun er god til blow ved jeg ikke da jeg ikke er så meget til det så det sprang vi over. Selve sexen var skøn og uden glidecreme.
Regner bestemt med at besøge hende igen.

Hun annocere ikke hver dag man i hendes annonce findes der en vagtplan for hele ugen.
Hun er også på Snapchat og Instagram med samme profilnavn.
Siljeaalborg

Hej 

Silje har fået ny Instagram 

Siljeaalborg1 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...