Hop til indhold

Kira 19 år Fredericia

Featured Replies

Skrevet

hej

er der nogen der har mødt kira i fredericia

hun kalder sig fattig studine

Skrevet
jensr skrev, for 1 time siden:

hej

https://annoncelight.dk/showad/222964  - hun har en smuk krop :-)

Skrevet

Der er flere anmeldelser af hende, hvis du søger på Kira. 
Hun skulle være svær at komme i kontakt med, men skulle vidst være oplevelsen værd. 
Som du nok kan læse, så har jeg ikke selv lagt bil til, men måske det skulle prøves. Hvis du besøger hende, så glæder jeg mig til, at læse din anmeldelse. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Troede faktisk at hende profil var fake.

Har talt med flere - og har aldrig hørt om nogen der fik kontakt/svar

Skrevet

Har selv skrevet til hende adskillige gange, fra forskellige e-mail. Har aldrig fået svar selv om jeg harcskrev høfligt og som hun beder om i annoncen. 

Skrevet
jensr skrev, den 6/7/2017 at 08:45:

hej

Ha ha..har hun bare en kunde i 10-15 min så har hun tjent 2000 kr, og det så endda uden blowjob. Hun er sku nok kun fattig fordi hun ikke får kunder med de priser. Ved ikke om hun er lavet af andre materialer end andre smukke glædespiger, siden hun vil have så meget mere end alle andre. Hun er da vist bare en naiv lille pige, eller for den sags skyld ikke eksisterende.

Har endnu ikke læst om nogen der har mødt hende, på trods af at dette ikke er den eneste tråd om hende.

Skrevet
Lystenstiger skrev, den 6/7/2017 at 13:03:

Der er flere anmeldelser af hende, hvis du søger på Kira. 
Hun skulle være svær at komme i kontakt med, men skulle vidst være oplevelsen værd. 
Som du nok kan læse, så har jeg ikke selv lagt bil til, men måske det skulle prøves. Hvis du besøger hende, så glæder jeg mig til, at læse din anmeldelse. 

Okay..så du synes at en oplevelse på 10 min for 2000 kr skulle være pengene værd..hmmmmm "mig ikke forstå" ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.