Hop til indhold
jensr

Kira 19 år Fredericia

Recommended Posts

Der er flere anmeldelser af hende, hvis du søger på Kira. 
Hun skulle være svær at komme i kontakt med, men skulle vidst være oplevelsen værd. 
Som du nok kan læse, så har jeg ikke selv lagt bil til, men måske det skulle prøves. Hvis du besøger hende, så glæder jeg mig til, at læse din anmeldelse. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv skrevet til hende adskillige gange, fra forskellige e-mail. Har aldrig fået svar selv om jeg harcskrev høfligt og som hun beder om i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensr skrev, den 6/7/2017 at 08:45:

hej

er der nogen der har mødt kira i fredericia

hun kalder sig fattig studine

Ha ha..har hun bare en kunde i 10-15 min så har hun tjent 2000 kr, og det så endda uden blowjob. Hun er sku nok kun fattig fordi hun ikke får kunder med de priser. Ved ikke om hun er lavet af andre materialer end andre smukke glædespiger, siden hun vil have så meget mere end alle andre. Hun er da vist bare en naiv lille pige, eller for den sags skyld ikke eksisterende.

Har endnu ikke læst om nogen der har mødt hende, på trods af at dette ikke er den eneste tråd om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, den 6/7/2017 at 13:03:

Der er flere anmeldelser af hende, hvis du søger på Kira. 
Hun skulle være svær at komme i kontakt med, men skulle vidst være oplevelsen værd. 
Som du nok kan læse, så har jeg ikke selv lagt bil til, men måske det skulle prøves. Hvis du besøger hende, så glæder jeg mig til, at læse din anmeldelse. 

 

 

Okay..så du synes at en oplevelse på 10 min for 2000 kr skulle være pengene værd..hmmmmm "mig ikke forstå" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...