Hop til indhold

Recommended Posts

Natasha

Jeg besøgte denne , åbenbart NYANKOMMET skønhed her til aften  

Billederne er 100% ægte !

jeg vil lige sige at jeg plejer at være meget kræsen med GPer. Men da jeg så denne skønhed faldt jeg pladask om af hendes sødme og sensualitet. 

Jeg tog 1 time til 1200 kr. Inkl. Superfransk og dansk bla. 

Vi startede med at lægge os i den japanske seng og vi kyssede inderligt. Man skal dog ikke tage fejl af hendes skyldig ydre. Hun beordret mig til at ligge mig ned og gav mig (måske) den bedste BJ jeg længe har prøvet. Vådt og dybt og overraskende godt!

Jeg tog hende i forskellige stillinger. Hun er en skønhed i doggy. 

Jeg tog kondomet af og rejste mig op og og kom stærkt mens hun tog sig kærligt (med tungen) af mine ædelsten.  

Faktastisk!!!!

 

det er hvad jeg havde af dele med jer her til aften. 

 

God fornøjelse med hende.  Hun er en speciel og sjælden dyrebar væsen. Jeg tror at jeg nok ender med at blive afhængig af hende. (I øvrigt er hun søster til den dejlige Saisha, aka Valery) som også plejer at holde til samme sted. 

Peace out!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, 1 time siden:

Vilket land skulle du gætte at på at hon er fra? Sydamerika noenstans?

Altså...jet mener at der i søsterens annonce har stået at hun er fra Colombia. Men hun ser ret eksotisk, lidt asiatisk ud. 

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Mener BESTEMT hun har været her før, ikke at det gør, hun ikke ser dejlig ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, den 2017/7/5 at 23:40:

Natasha

Jeg besøgte denne , åbenbart NYANKOMMET skønhed her til aften  

Billederne er 100% ægte !

jeg vil lige sige at jeg plejer at være meget kræsen med GPer. Men da jeg så denne skønhed faldt jeg pladask om af hendes sødme og sensualitet. 

Jeg tog 1 time til 1200 kr. Inkl. Superfransk og dansk bla. 

Vi startede med at lægge os i den japanske seng og vi kyssede inderligt. Man skal dog ikke tage fejl af hendes skyldig ydre. Hun beordret mig til at ligge mig ned og gav mig (måske) den bedste BJ jeg længe har prøvet. Vådt og dybt og overraskende godt!

Jeg tog hende i forskellige stillinger. Hun er en skønhed i doggy. 

Jeg tog kondomet af og rejste mig op og og kom stærkt mens hun tog sig kærligt (med tungen) af mine ædelsten.  

Faktastisk!!!!

 

det er hvad jeg havde af dele med jer her til aften. 

 

God fornøjelse med hende.  Hun er en speciel og sjælden dyrebar væsen. Jeg tror at jeg nok ender med at blive afhængig af hende. (I øvrigt er hun søster til den dejlige Saisha, aka Valery) som også plejer at holde til samme sted. 

Peace out!!

Kyser hun med tungen? Er hendes tits naturlig eller med silicon?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedejernet skrev, for 3 minutter siden:

Nu er Gentofte jo forholdsvist bredt defineret: er der en venlig sjæl, der vil lokalisere stedet lidt nærmere a la bydel eller kvarter? :)

Annoncen er ikke længere aktiv, så pigen er nok heller ikke i Gentofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren

Har aflagt besøg i en time idag..1600 incl. mega.. 

Smuk som på billeder,spansk/columbianer.   Ca 160 høj og lys nøddebrun hud. Glad smilende og frisk på trods af hun vist havde været lidt travl igår....  Ikke nærig med kys incl lidt tunge. Fik lidt oliemassage til en start, og efter lidt vendte jeg mig med hejst flag hvorefter den fik med oliehånd , afløst af fantastisk godt vådt blow. 

Så blev der nusset og kysset lidt inden der kom gumgum på dyret og derefter diverse stillinger.

Da det var ved at være opover var det ned på ryggen og af med gummi og så en superblow hvor der ikke gik længe før løgene blev tømt grundigt i hendes mund....hun tørrede nøjsomt den smule der havde sneget sig ved siden af inden hun forsvandt ud og skyllede.

Rigtig god oplevelse...kommer gerne igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, den 5/7/2017 at 23:40:

Billederne er 100% ægte !

 

Ja, det kommer altså an på øjnene der ser... Hvis du lægger en del kg til, så passer billederne måske.

Hendes ansigt er dog smukt og som på på billederne, men resten er ikke. Havde en halv time med lidt kedelig rutinesex fra hendes side, afsluttet med MF inkl en gang mekanisk prostatamassage. 

Kommer IKKE igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren
JohnnyBeGood skrev, for 8 timer siden:

Ja, det kommer altså an på øjnene der ser... Hvis du lægger en del kg til, så passer billederne måske.

Hendes ansigt er dog smukt og som på på billederne, men resten er ikke. Havde en halv time med lidt kedelig rutinesex fra hendes side, afsluttet med MF inkl en gang mekanisk prostatamassage. 

Kommer IKKE igen.

Lyder sgu lidt mærkeligt...sorry,men har været mere en 1 gang der, i denne omgang ;) og hun er da ikke flere kg tungere end billeder,så højst 1 eller 2 , har altid haft gode timer med natasha , fået masser af våde kys og kram og nærvær +sex og hendes våde blow/mega var super. Men måske kemi +øjnene der ser og at det er sidste uge her for hende i denne omgang gør forskellen..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnnyBeGood skrev, for 8 timer siden:

Ja, det kommer altså an på øjnene der ser... Hvis du lægger en del kg til, så passer billederne måske.

Hendes ansigt er dog smukt og som på på billederne, men resten er ikke. Havde en halv time med lidt kedelig rutinesex fra hendes side, afsluttet med MF inkl en gang mekanisk prostatamassage. 

Kommer IKKE igen.

Jeg kan altså heller ikke genkende den oplevelse, du har haft. Jeg var der i går til en 45-minutters seance og havde ca. samme oplevelse som Mekkeren og Forte. Supersød og toplækker pige, der gav en helt fantastisk GFE med masser af nærvær og våde tungekys. I mine øjne ligner hun fuldstændigt sig selv på billederne.

Hun rejser på søndag, men kommer igen sidst på måneden. Jeg kunne i hvert fald sagtens finde på at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...