Guest Havnebumsen Skrevet 5. Juli, 2017 Pludselig støder man ind i hende. Hende som er den helt rigtige for en. Hende hvor Havnebumsens hænder smelter sammen med imens han undersøger hende overalt. Hende som kan forkæle Havnepikken på en måde man kun har drømt om. Hende som kan lokkes til lidt udover det sædvanlige imens hun smiler frækt til en og siger " som du ønsker " Det er fandeme ikke nemt!!! økonomistyring er sgu fuldstændig umulig med de fristelser man bliver udsat for livet er fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 6. Juli, 2017 Godmorgen Havnebumsen Livet er fedt ja og helst med en PIK i nærheden God dag til dig. Kram SM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 6. Juli, 2017 Havnebumsen skrev, for 11 timer siden: Det er fandeme ikke nemt!!! økonomistyring er sgu fuldstændig umulig med de fristelser man bliver udsat for livet er fedt Vil det sige at du har været nede og sælge alle dine tomme flasker? Så du kunne få råd til en ny omgang??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 6. Juli, 2017 Men @Havnebumsen Du har da glemt at skrive en anmeldelse af pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 6. Juli, 2017 (edited) Trinetease skrev, 1 time siden: Men @Havnebumsen Du har da glemt at skrive en anmeldelse af pigen Vil sgu da ikke sende horder af brunstige knaldhatte efter hende!!! No way hun er min!!! Havnebumsen er ikke et socialkontor som deler ud af godterne Iøvrig vil Havnebumsen nødig stille hende i forlegenhed. Jo ikke sikkert andre vil få sådan en omgang. Ja det vil sige, nu er det omgange i flertal Redigeret 6. Juli, 2017 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 6. Juli, 2017 (edited) StudineMILF skrev, for 2 timer siden: Godmorgen Havnebumsen Livet er fedt ja og helst med en PIK i nærheden God dag til dig. Kram SM Du har helt ret!! Havnebumsen ville nødig undvære Havnepikken Redigeret 6. Juli, 2017 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5081 Skrevet 6. Juli, 2017 StudineMILF skrev, for 2 timer siden: Godmorgen Havnebumsen Livet er fedt ja og helst med en PIK i nærheden God dag til dig. Kram SM Du virker godt nok liderlig i dag med dine skønne kommentarer i forskellige tråde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 6. Juli, 2017 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Du virker godt nok liderlig i dag med dine skønne kommentarer i forskellige tråde Jeg har ikke haft en mand i 4 md nu, så det er nok derfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5081 Skrevet 6. Juli, 2017 StudineMILF skrev, for 17 minutter siden: Jeg har ikke haft en mand i 4 md nu, så det er nok derfor. Ha, den kan jeg godt slå - jeg har ikke været sammen med en mand i flere år!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg