Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ikke mødt hende men jeg skrev sammen med hende og da hun tilbød film overførte jeg penge til hende. Men hun sendte ikke noget og til sidst blokerede hun mig. Så hende vil jeg ikke bruge mere tid eller flere penge på. Måske andre har bedre held

M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev med hende julie over snap for nogle dage siden da hun sagde at man kunne købe videoer og billeder, 12 af hver. jeg tænkte det var legit nok men desværre tog jeg fejl... jeg sendte hende penge og hun sagde at jeg ville få dem sendt over sms i om ikke så længe. der er nu gået 2 dage og jeg har stadig ikke modtaget noget... deres hjemmeside virker heller ikke mere. har prøvet at skrive til hende over både snap og sms men ingen svar. hun ringede til mig et sekund over facetime og lagde med det samme på igen. jeg tænker det er sikkert at sige at det hele har været en scam hahah hvilket er nederen for os som har betalt det beløb der blev bedt om... men skriver lige denne lidt lange besked for at I andre ikke skal falde i den samme fælde:) I må dog have en god dag og I kan SAGTENS finde bedre end hende hahah. vil dog holde jer opdateret hvis hun nu skulle sende tingene, men som det ser ud ligenu tænker jeg ikke de kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det beklager jeg da men dog er det også nogle gange lidt hårdt for mig at finde rundt i når jeg har over 2000 følgere... :) Men hvis du kan sende mig et billede af kvitteringen skal du da self nok modtage det som lovet :) Håber du får en dejlig aften knus her fra... OG nej ikke scam har massere af tilfredse kunder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SimoneTRANS skrev, for 8 timer siden:

Det beklager jeg da men dog er det også nogle gange lidt hårdt for mig at finde rundt i når jeg har over 2000 følgere... :) Men hvis du kan sende mig et billede af kvitteringen skal du da self nok modtage det som lovet :) Håber du får en dejlig aften knus her fra... OG nej ikke scam har massere af tilfredse kunder 

Jeg har samme problem. Har betalt for premium abonnoment på snap chat. I starten fik jeg snaps. Men efter hun var på ferie har jeg intet fået. Hun svarer ikke når man skriver det til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SimoneTRANS skrev, for 2 timer siden:

Send mig billede af kvitteringen på snappen så kan jeg adde dig? ;) Så istedet for at skrive dårligt om mig så vend den lige med mig først ;) 

Har prøvet via din snap. Du svarer ikke. Har været på din premium. Men efter din ferie røg jeg åbenbart af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm ;) Har du sendt til Juliesofieglam1  - Fordi det er min jeg bruger mest ;) Dog arbejder jeg pt på at få min hjemmeside op og køre i løbet af idag. så det er muligt at købe preuim online og se online samt booke møder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SimoneTRANS skrev, for 53 minutter siden:

hmm ;) Har du sendt til Juliesofieglam1  - Fordi det er min jeg bruger mest ;) Dog arbejder jeg pt på at få min hjemmeside op og køre i løbet af idag. så det er muligt at købe preuim online og se online samt booke møder ;)

Så går jeg ud fra at jeg får adgang der så !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevede at juliesofieglam tager røven på folk ved at man skal mobilepay hende også blokerede hun mit nr og svare mig ikke på snap sendte hende både kvittering jeg havde en tid med hende idag kl 00:00 som hun sjovt nok ikke overholdte 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
kenderen skrev, for 56 minutter siden:

en af de sjovere tråde...

Det må siges. En TS der går fra at være en kæmpe svindler til en TS der er enhver krone værd. 

Ja, ja man skal jo aldrig sige aldrig. Jeg føler mig dog ikke overbevist. 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...