Hop til indhold

Recommended Posts

Det var tid at få æltet myoserne, så jeg satte kursen mod Vestergade 42, som har været mit 'stamsted' når der skal være garanti for god massage, gennem en længere periode efterhånden. Jeg plejer at sms'e til mamasan om hun har tid - det gjorde jeg så ikke idag og hun var optaget.

Da jeg kom ind, blev jeg derfor modtaget af en ny pige - Fon, tror jeg hun hedder - som jeg mindes at have set på billeder før. Køn, langhåret, petit pige med kinesiske træk. Ikke mange engelskkundskaber og slet ikke dansk, men 'massaaa?' er jo internationalt. 

Nå, jeg tænkte at det skulle have en chance, smed tøjet og lagde mig på briksen. Hun fandt hurtigt frem til mine ømme punkter og det føltes som om at hun vidste hvad hun gjorde. Hun undlod dog ikke, også at give ballerne en ordentlig tur og blev efterhånden lidt nærgående. Det protesterede jeg ikke imod. Elsker den spænding om, hvor dette mon fører hen. Da vi nåede om til forsiden, kom 'soldaten' hurtigt i retstilling, under påvirkning af pirrende hænder og en fristende udsigt, som jeg ikke kunne lade være med at gribe ud efter. Da hun spurgte: 'what you like?', måtte jeg være ærlig og svare : 'you!'. Hun kom hurtigt af tøjet og det pyntede gevaldigt på indretningen. Sprød og lækker krop i min smag, uden en masse 'pynt', bortset fra en lille 'tusse' på den frække. Hun tog hurtigt fat og virkede ret resultatorienteret, men jeg er en langsom starter, så jeg gjorde mit bedste for at trække tempoet ned, bl.a. ved at give hende en grundig slikketur. Dét overgav hun sig til og blev efterhånden mærkbart opstemt. Derfra var der ingen hastværk og vi kom godt rundt i stillingskataloget, til vores begges fornøjelse, inden jeg måtte overgive mig (stærkt inspireret af at hun tilsyneladende også var klar) og synke svedig sammen over hende. Lidt nussen og grinen afsluttede seancen, på hyggeligste vis.

Tja, sådan kan dagen tage en drejning, man ikke lige havde forudset - men absolut en velkommen én af slagsen.

Kan kun anbefale Lamyai og Fon. Man er inde for en god oplevelse, hvis man gør sig umage med at 'fyre op under hende' - og glæden skal helst være gensidig i min verden :wub:.

Bonusinfo: vil tippe hende til knapt 30, glat forneden (hvorfor er der ikke flere med lidt dusk?), kysser godt og er vist også med på leg i 'nummer 2', hvis man er til det.

God fornøjelse og behandl pigerne ordentligt - det er godt givet ud! :)

Redigeret af Curiosity
Korrektur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 28 minutter siden:

Tak for en spændende anmeldelse. Det lyder som noget, der kunne være en tur til Randers værd.

Er der mulighed for bad på stedet?

 

Morten

Hej Morten,

Det tror jeg desværre ikke at der er. Jeg har i hvertfald ikke set det, eller fået det tilbudt. På den anden side, har jeg heller aldrig spurgt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Schwartz Nielsen skrev, for 5 timer siden:

Er der mulighed for bad på stedet?

Lamyai  har ikk Bad :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Curiosity skrev, for 7 minutter siden:

- men de har varmt vand og rene håndklæder :)

Ja det har de og tillige rene piger :rolleyes: men har nu i øvrigt aldrig støt på en snavset Thai :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene.

Øv, jeg foretrækker ellers steder, hvor der er bad. Dels så man selv kan blive soigneret, og dels da det giver en eller anden form for pseudo-tryghed om, at pigen har "vasket den sidste kunde af sig", inden hun smilende forfører den næste. (Jeg ved det godt, jeg er sart, og så længe der er mulighed for afvaskning med vaskeklud, er denne stensikkert også benyttet af pigen; men det føles bare bedre, når der er bad :rolleyes:).

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Schwartz Nielsen skrev, for 27 minutter siden:

Tak for svarene.

Øv, jeg foretrækker ellers steder, hvor der er bad. Dels så man selv kan blive soigneret, og dels da det giver en eller anden form for pseudo-tryghed om, at pigen har "vasket den sidste kunde af sig", inden hun smilende forfører den næste. (Jeg ved det godt, jeg er sart, og så længe der er mulighed for afvaskning med vaskeklud, er denne stensikkert også benyttet af pigen; men det føles bare bedre, når der er bad :rolleyes:).

 

Morten

Ok men det har de så hos Sunshine, altså Bad både før og efter, hvis du lyster, men stedet er lidt tyndt bemandet for tiden :rolleyes: 

men det er jo lidt af en afsporing af tråden? De har dog både varmt vand og rene håndklæder :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

Ok men det har de så hos Sunshine, altså Bad både før og efter, hvis du lyster, men stedet er lidt tyndt bemandet for tiden :rolleyes: 

men det er jo lidt af en afsporing af tråden? De har dog både varmt vand og rene håndklæder :wub:

Takker. :)

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Curiosity skrev, for 1 time siden:

300 for massage, 600 med håndtrold og 1000 for hele turen :)

Hej Curiosity

Hvem blev du betjent af???

Er det selvoplevet eller bare din viden om prisniveauet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 18 minutter siden:

Hej Curiosity

Hvem blev du betjent af???

Er det selvoplevet eller bare din viden om prisniveauet?

Hej Aalborg,

Hvis du læser fra toppen, var det mig som startede tråden med en anmeldelse - af Fon.

Plejer eller at få (super!) massage af indehaveren ;)

- så i dén grad selvoplevet :wub:

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas dyk skrev, for 21 timer siden:

Hvilken behandling får du af indehaveren ??  ;0)

får selv kun med hånden men kunne godt tænke mere !!

Massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 5/7/2017 at 15:42:

Det var tid at få æltet myoserne, så jeg satte kursen mod Vestergade 42, som har været mit 'stamsted' når der skal være garanti for god massage, gennem en længere periode efterhånden. Jeg plejer at sms'e til mamasan om hun har tid - det gjorde jeg så ikke idag og hun var optaget.

Da jeg kom ind, blev jeg derfor modtaget af en ny pige - Fon, tror jeg hun hedder - som jeg mindes at have set på billeder før. Køn, langhåret, petit pige med kinesiske træk. Ikke mange engelskkundskaber og slet ikke dansk, men 'massaaa?' er jo internationalt. 

Nå, jeg tænkte at det skulle have en chance, smed tøjet og lagde mig på briksen. Hun fandt hurtigt frem til mine ømme punkter og det føltes som om at hun vidste hvad hun gjorde. Hun undlod dog ikke, også at give ballerne en ordentlig tur og blev efterhånden lidt nærgående. Det protesterede jeg ikke imod. Elsker den spænding om, hvor dette mon fører hen. Da vi nåede om til forsiden, kom 'soldaten' hurtigt i retstilling, under påvirkning af pirrende hænder og en fristende udsigt, som jeg ikke kunne lade være med at gribe ud efter. Da hun spurgte: 'what you like?', måtte jeg være ærlig og svare : 'you!'. Hun kom hurtigt af tøjet og det pyntede gevaldigt på indretningen. Sprød og lækker krop i min smag, uden en masse 'pynt', bortset fra en lille 'tusse' på den frække. Hun tog hurtigt fat og virkede ret resultatorienteret, men jeg er en langsom starter, så jeg gjorde mit bedste for at trække tempoet ned, bl.a. ved at give hende en grundig slikketur. Dét overgav hun sig til og blev efterhånden mærkbart opstemt. Derfra var der ingen hastværk og vi kom godt rundt i stillingskataloget, til vores begges fornøjelse, inden jeg måtte overgive mig (stærkt inspireret af at hun tilsyneladende også var klar) og synke svedig sammen over hende. Lidt nussen og grinen afsluttede seancen, på hyggeligste vis.

Tja, sådan kan dagen tage en drejning, man ikke lige havde forudset - men absolut en velkommen én af slagsen.

Kan kun anbefale Lamyai og Fon. Man er inde for en god oplevelse, hvis man gør sig umage med at 'fyre op under hende' - og glæden skal helst være gensidig i min verden :wub:.

Bonusinfo: vil tippe hende til knapt 30, glat forneden (hvorfor er der ikke flere med lidt dusk?), kysser godt og er vist også med på leg i 'nummer 2', hvis man er til det.

God fornøjelse og behandl pigerne ordentligt - det er godt givet ud! :)

Hejsa. 

Hun er vist også med på leg i nummer 2 - hvordan skal det forstår? Sagde hun at hun tilbød analsex? Eller hvordan fik du den opfattelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mi2000 skrev, for 16 timer siden:

Hejsa. 

Hun er vist også med på leg i nummer 2 - hvordan skal det forstår? Sagde hun at hun tilbød analsex? Eller hvordan fik du den opfattelse?

Ja, det fik jeg at vide på stedet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun bekræfte at det er en fantastisk service som gives hos Lamyai. Jeg vil gå så langt som at sige at det er den bedste massage-oplevelse jeg har haft. 

Jeg har været der inden for de sidste par dage, og det startede med firehåndsmassage, og derefter tog Jedi(???) over og gav mig en yderst behagelig og tilpas hård oliemassage. Efterfølgende oplevede jeg en finpolering af lilletrold, som jeg ikke har oplevet bedre.

Pigerne er søde og slanke - alt i alt den bedste anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg i dag og fik massage af en ung thai med store c skålsbryster ... hun kaldte sig selv for Sophia ... nogle som har prøvet hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Daffy skrev, for 11 minutter siden:

Var på besøg i dag og fik massage af en ung thai med store c skålsbryster ... hun kaldte sig selv for Sophia ... nogle som har prøvet hende? 

Hej Daffy.

Du har været på besøg og fået massage af Sophia, men du mangler anmeldelsen og i stedet anmoder du om andre brødres oplevelser.

Kom nu med din egen oplevelse af pigen og massagen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Lamyai pga gode anmeldelser... blev mødt af indehaveren, som allerede var i gang med at betjene en kunde bag forhænget i det forreste rum ... blev vist ind i det bagerste lokale af Sophia .. kaldte hun sig ... en ung høj slank pige med langt hår og store bryster ... fik en ligegyldig massage uden indlevelse fra hende overhovedet ... blev noget skuffet over oplevelsen, da jeg havde store forventninger efter at have læst gode anmeldelser i dette forum ... derfor spørgsmålet om andres erfaringer med Sophia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Daffy skrev, 1 time siden:

Besøgte Lamyai pga gode anmeldelser... blev mødt af indehaveren, som allerede var i gang med at betjene en kunde bag forhænget i det forreste rum ... blev vist ind i det bagerste lokale af Sophia .. kaldte hun sig ... en ung høj slank pige med langt hår og store bryster ... fik en ligegyldig massage uden indlevelse fra hende overhovedet ... blev noget skuffet over oplevelsen, da jeg havde store forventninger efter at have læst gode anmeldelser i dette forum ... derfor spørgsmålet om andres erfaringer med Sophia

Jeg kan se du er ny, ikk nødvendigt galt i det, men du skal læse imellem linierne?

Jeg tror (min tro) der blir reklameret herinde, så gi dig go tid til a læse og sorter :ph34r:

Blot min vurdering men tab dog ikk modet på de smukke Thaipiger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige fået massage der inder.

Jeg ved ikke hvad pigen hed men hun er lille petit og med en tatovering mellem maven og fi...

Jeg blev taget i mod ejeren og hun spurgte ind til hvilken massage jeg ville have og om jeg ville have det forreste eller bagerste rum (er der nogen grund til der bliver spurgt? Måske bagerste er til det frækk) Jeg havde specielt ondt i ryggen så mutter spurgte om det skulle være en hård massage

Nå men blev tilbudt en nogen massage med en hånd. Ind at ligge og den lille petite kommer ind. Tak skæbne en hård og god massage.

Hånden var ikke bare en rykker men en god massage der nede også

Det kan kun anbefalet stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daffy skrev, den 9/8/2017 at 21:09:

Besøgte Lamyai pga gode anmeldelser... blev mødt af indehaveren, som allerede var i gang med at betjene en kunde bag forhænget i det forreste rum ... blev vist ind i det bagerste lokale af Sophia .. kaldte hun sig ... en ung høj slank pige med langt hår og store bryster ... fik en ligegyldig massage uden indlevelse fra hende overhovedet ... blev noget skuffet over oplevelsen, da jeg havde store forventninger efter at have læst gode anmeldelser i dette forum ... derfor spørgsmålet om andres erfaringer med Sophia 

Var igen hos Lamyai, efter en for lang pause. Det hævner sig når der bliver taget fat i myoserne. Jeg fik en super - og smertefuld - massage af mamasan og var nysgerrig efter at høre, hvem det var (Sofia), som havde leveret en ligegyldig massage, som jeg selv aldrig har oplevet på stedet. Hun fortalte at det var en ladyboy, som kun havde været der kortvarigt. Hun var dog nysgerrig efter hvad som var skrevet, da hun jo ikke altid kan fornemme hvordan gæsternes oplevelser har været med de andre piger i butikken. Det virkede hun oprigtigt ked af. Daffy, du har været uheldig at trække en nitte. Det gør vi vel alle indimellem :(. Men jeg må fastholde at det er det eneste sted i Randers hvor jeg altid er gået glad derfra, uanset om det har været efter en ærbar massage, en håndtrold eller hele pakken (planlagt eller besluttet på stedet) og det er efter +20 besøg.

 

Thaimig skrev, den 9/8/2017 at 22:42:

Jeg kan se du er ny, ikk nødvendigt galt i det, men du skal læse imellem linierne?

Jeg tror (min tro) der blir reklameret herinde, så gi dig go tid til a læse og sorter :ph34r:

Blot min vurdering men tab dog ikk modet på de smukke Thaipiger :)

Jeg ved ikke om det er mine ord, du hentyder til som reklame Thaimig? Hvis det er reklame at omtale et sted i positive vendinger, fordi man har haft gode oplevelser dér og gerne ser at det udmønter sig i - fortjent - øget søgning til stedet - ja, så er jeg skyldig. Jeg har dog ikke skrevet om noget som jeg ikke har oplevet og jeg har ingen personlige eller økonomiske interesser i stedet. Jeg ved at jeg har skrevet om det flere gange - og ikke om andre i Randers, så vidt jeg husker. Og det er fordi at jeg generelt kun udtaler mig når jeg har noget godt at sige. Jeg går altid efter den gode massage. Ekstra kommer først på tale, når det er kyndige hænder. Derfor har de fleste andre steder været skuffelser, eller i bedste fald 50/50, for en god oplevelse. Det har jeg ikke skrevet anmeldelser af, for hvis det er seksuelle ydelser som er deres kerneområde, er det i mine øjne en forkert præmis at anmelde dem på en dårlig massage. Jeg har dog tænkt mig at lave en "grøn" anmeldelse snarest, af den håndfuld steder hvor man garanteret får en kyndig massage og garanteret ikke så meget som en håndtrold (selvom berøringerne kan være langt mere pirrende af kyndige hænder på lysken, end af ligegyldige "tilfældige strejf" på banditten. Nå det var et sidespring ;)

 

steve skrev, den 13/8/2017 at 13:01:

Er der et link med billeder af pigerne et sted?

Desværre. Lamyai har ingen hjemmeside og reklamerer så vidt jeg ved ikke på nogle af de sædvanlige (frække) platforme. Der er udskiftning i "personalet" med jævne/ujævne mellemrum, så der er ingen vej udenom at kigge ned i butikken, alternativt ringe dertil først (52 69 79 89), for at høre om mulighederne :-P.

Jingle Bells everyone <3

Redigeret af Curiosity
tilføjet telefonnummer, da det kan findes her på siden og Thailisten Vest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...