Hop til indhold
Guest Kamilla K

Claire ?

Recommended Posts

Guest Kamilla K

Ehmmm...jeg har været yderst fraværende de sidste par måneder - også herinde på EG .

 

Nogen der ved hvad der er sket med Claire ?  Hvorfor hun ikke deltager her på EG i øjeblikket ? 

Hun var her altid , før jeg holdt pause ?

 

Jeg har altid hadet hendes holdninger og arrogance

- det er derfor jeg savner hende :)

For hun var altså et dejligt frisk pust alligevel, synes jeg 

 

Kommer hun ikke tilbage ?

 

/ Kamilla K  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Er det noget du ved noget om?

Eller kan man bare tillade sig at skrive hvad som helst, når personen ikke er her til at tage til genmæle? 

IV, du bør da af alle erfarne EG brugere vide, at mændene altid ved bedst herinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden:

Er det noget du ved noget om?

Eller kan man bare tillade sig at skrive hvad som helst, når personen ikke er her til at tage til genmæle? 

Har du glemt at læse ordet "vist". Det fortæller jo at jeg ikke er sikker.Ved du da noget andet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor skal der altid opstå ballade herinde ?

Fordi der er nogle ganske få der har svært ved at se indad....er rep allerede, men mega mårsome

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 10 minutter siden:

Fordi der er nogle ganske få der har svært ved at se indad....er rep allerede, men mega mårsome

Ja og nogle mennesker får et kick af og lave ballade, men dette på bekostning af andre. Ikke ok i mine øjne. Jeg holder mig laaaangt væk fra de mennesker som jeg ikke kan lide og som jeg ved ikke kan lide mig, men synes af og til det er nødvendigt lige at påpege over andre, at man altså skal behandle andre med respekt. Vi kan ikke lide alle mennesker, og sådan er det bare. 

God dag til alle. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 20 minutter siden:

IV, du bør da af alle erfarne EG brugere vide, at mændene altid ved bedst herinde ;)

:lol: NOT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Joh joh fint nok altsammen :) 

Men kommer hun ikke tilbage ? 

@Iscenesat Virkelighed ? Du behøver ikke fortælle hvorfor og alt det - det vedkommer jo ikke os andre

Men kommer hun ikke tilbage til EG ? 

Ved du det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor skal der altid opstå ballade herinde ?

Fordi her grundlæggende er super sjovt og hyggeligt at være.

Det er min erfaring at folk for det meste bliver sure og fornærmede, når der er noget på spil, som faktisk betyder noget for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Ligesom du, @Kamilla K, har været fraværende i et stykke tid herinde, gælder det måske også for Claire ?

Måske hun rent faktisk har været så heldig ifm. sin gerning, at møde et menneske, som hun i et og alt kan leve lykkeligt med resten af livet - herunder give hende det, hun så tit har snakket om herinde -  OCEANER AF PENGE...

Måske er hun her stadig, men blot under et andet profilnavn - selvom det måske er i strid med reglementet?

Ja, måske hun hedder @Iscenesat Virkelighed - jeg læste lige i en anden tråd at I.V. også blev udråbt til at være pige/tøsefornærmet...:D

Pointe:

It´s a free country sister...

Skriv da en PM til hende og spørg - måske du får svar, måske ikke - "Man kan ikke eje et andet menneske, alene gøre sig fortjent til det".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...