Lohansi 4 Skrevet 5. Juli, 2017 Jeg besluttede mig mandag aften for at besøge Pernille hos sexyclub.dk det bedste blowjob jeg har prøvet... hun kommer ind og hilser, jeg spørg om superfransk som hun tilbyder på hjemmesiden hun spørger mig om jeg er barberet, det er jeg heldigvis. Derefter om jeg ville i bad eller havde været. Jeg bestiller en halv time.... hun kommer ind igen og vi begynder at klæde os af, hun kommer hen og tager på min pik, der går ikke lang tid før jeg var klar til den krop og det ansigt, utrolig smuk... hun sætter sig ned på gulvet og begynder at kysse og slikke min pik. Efter et langt blowjob hopper vi op på sengen og hun begynder at ridde mig og kysser mig samtidigt.. vi tager den ene stilling efter den anden, jeg var vild tændt af synet af hendes røv... til sidst spørger jeg om hun ville sutte den af til jeg kommer.... jeg fik mig en super fræk oplevelse.. det ikke sidste gang og jeg synes det var alle pengene værd... det er anden gang jeg kommer på sexyclub. Første gang var jeg en smule uheldig... stedet er fint men utrolig høje senge... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lohansi 4 Skrevet 5. Juli, 2017 http://sexyclub.dk/girls/pernille3/index.php 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlyingDick 135 Skrevet 5. Juli, 2017 Great review. Does she do french kiss and superfrench? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Investoren 331 Skrevet 5. Juli, 2017 Lohansi skrev, for 9 timer siden: hun kommer ind og hilser, jeg spørg om superfransk som hun tilbyder på hjemmesiden hun spørger mig om jeg er barberet, det er jeg heldigvis. Hvor på hjemmesiden står der at hun tilbyder superfransk? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4108 Skrevet 7. Juli, 2017 Superfransk på Sexyclub! Det er nyt for mig! Tiderne ændrer sig - under indflydelse fra øst. Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. Juli, 2017 Ja noget godt er der østfra.....konkurence på pris ydelse..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 230 Skrevet 7. Juli, 2017 Nu er der jo en verden til forskel om hvad ordet super fransk betyder... Nogle steder er det med gummi på dutten, andre steder ikke... Så hvad var det helt præcis? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alessandro 1 Skrevet 7. Juli, 2017 Skrive hvilken pris? hvor meget tid. En smuk pige, sexet. Jeg tænker på det, jeg elsker blonde piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lohansi 4 Skrevet 10. Juli, 2017 Hun tilbyder fransk... Det står tydeligt??...Det gælder vel alle former for fransk?.. Aflæg hende et besøg! Det kostede 1200 for en halv time.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg