Hop til indhold
Lohansi

Bedste blowjob med pernille

Recommended Posts

Jeg besluttede mig mandag aften for at besøge Pernille hos sexyclub.dk 

det bedste blowjob jeg har prøvet... hun kommer ind og hilser, jeg spørg om superfransk som hun tilbyder på hjemmesiden

hun spørger mig om jeg er barberet, det er jeg heldigvis. Derefter om jeg ville i bad eller havde været. Jeg bestiller en halv time....

hun kommer ind igen og vi begynder at klæde os af, hun kommer hen og tager på min pik, der går ikke lang tid før jeg var klar til den krop og det ansigt, utrolig smuk... hun sætter sig ned på gulvet og begynder at kysse og slikke min pik. Efter et langt blowjob hopper vi op på sengen og hun begynder at ridde mig og kysser mig samtidigt.. vi tager den ene stilling efter den anden, jeg var vild tændt af synet af hendes røv... til sidst spørger jeg om hun ville sutte den af til jeg kommer....

jeg fik mig en super fræk oplevelse.. det ikke sidste gang og jeg synes det var alle pengene værd...

det er anden gang jeg kommer på sexyclub. Første gang var jeg en smule uheldig... stedet er fint men utrolig høje senge... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lohansi skrev, for 9 timer siden:

hun kommer ind og hilser, jeg spørg om superfransk som hun tilbyder på hjemmesiden

hun spørger mig om jeg er barberet, det er jeg heldigvis.

Hvor på hjemmesiden står der at hun tilbyder superfransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Superfransk på Sexyclub! Det er nyt for mig!

Tiderne ændrer sig - under indflydelse fra øst.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja noget godt er der østfra.....konkurence på pris ydelse.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo en verden til forskel om hvad ordet super fransk betyder... Nogle steder er det med gummi på dutten, andre steder ikke... Så hvad var det helt præcis?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tilbyder fransk... Det står tydeligt??...Det gælder vel alle former for fransk?.. Aflæg hende et besøg! ;-) Det kostede 1200 for en halv time....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...