Helsingborgare 27 Skrevet 5. Juli, 2017 Jag ska på resa till Tyskland onsdag nästa vecka och har ett uppehåll planerat i Hamburgs utkanter. Har hotell nära Atmos som jag varit på ett par gånger och var gång varit nöjd även om det nu senast var något sämre än tidigare besök. Dock ej missnöjd. Jag har dessutom funderingar på ett besök i ena tillbehörsbutik i bekväm närhet av Babylon som jag ej har besökt tidigare men är nyfiken. Är här någon med erfarenhet av bägge dessa etablissemang som kan komma med lite input i saken? Kan ju nämna att jag har bil så i princip så skulle Harmony också kunna vara aktuellt men var inte så imponerad av detta när jag var där i Januari men det kan ju ha berott på årstiden. Hilsen J Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kinarullen 18 Skrevet 5. Juli, 2017 Hej, hvis vejret er godt bør du give harmony en chance mere. Mit indtryk er at harmony faciliter er bedre om dagen, de åbner allerede kl 11, du har mulighed for at bedre se Tour de france, Formel 1, fodbold i dine pauser, eller ligge udenfor i det store græsareal, som man lå og sov midt på en mark. Babylon er en flot klub men regn med extra for alt i deres service, og alt her er med kondom. Atmos kender du, og den kan jeg personligt bedst lide om aften. Siden lørdag d. 1 har jeg været på atmos og harmony hvor jeg stadig får bj uden i deres service, men når det er sagt er det piger jeg har kendt noget tid, eller haft længere seancer med før den nye lov. Babylon taber til de andre, men stadig en klub man bør have prøvet som en fkk'er 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helsingborgare 27 Skrevet 5. Juli, 2017 kinarullen skrev, for 2 timer siden: Hej, hvis vejret er godt bør du give harmony en chance mere. Mit indtryk er at harmony faciliter er bedre om dagen, de åbner allerede kl 11, du har mulighed for at bedre se Tour de france, Formel 1, fodbold i dine pauser, eller ligge udenfor i det store græsareal, som man lå og sov midt på en mark. Babylon er en flot klub men regn med extra for alt i deres service, og alt her er med kondom. Atmos kender du, og den kan jeg personligt bedst lide om aften. Siden lørdag d. 1 har jeg været på atmos og harmony hvor jeg stadig får bj uden i deres service, men når det er sagt er det piger jeg har kendt noget tid, eller haft længere seancer med før den nye lov. Babylon taber til de andre, men stadig en klub man bør have prøvet som en fkk'er Tack för svar. Ett tag till att bestämma mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg