Hop til indhold

Recommended Posts

Søger en her i hovedstadsområdet der kan lide at kysse og giver sig god tid med dette? Kan du hjælpe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marlene på Mon Cherie/Pussygalores. Dybe, våde tungekys. Føles som at vare med en kæreste. Men hon er også go til et hårt knald, best of both worlds:wub:

Edit: Tiffany på Pg/Sg er Lige så go...

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er mange år siden jeg har besøgt hende, men kan også skrive under på at Tiffany er en dejlig pige og god til at kysse :D .... det var hun i hvert fald

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt en ny "super kysser" igår, Annabell på Mon Cherie! Petite, supersexy milf med høj sex-drive som gav en super GFE. Hade hendes tunge inde i min mund næsten de hele 30 min :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale Nicoline eller Madelaine på CassiopaiaStars Ringstedgade 5 på Østerbro. Begge søde og kysser godt og alt det du vil. Fantastisk sex hos begge. Nicoline slank i begyndelsen af 30 erne og Madelaine lidt ældre men ikke over 45. Begge lette at snakke med og nærværende. Andre muligheder samme sted: Estelle eller Naya.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Balshoi Det er i grunden ret interessant. Jeg har flere gange fået anbefalet denne lille sag. Jeg har vist også talt med hende, altså kort. Og ja, jeg må vist hellere se at få hende besøgt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany ser super dejlig ud på billederne.

Hvordan er virkeligheden? 

er hun lige så fin og slank i virkelig live?

Hvad med ansigtet? 

Er blevet “snydt” et par gange af photo shop 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemanden skrev, for 23 timer siden:

Tiffany ser super dejlig ud på billederne.

Hvordan er virkeligheden? 

er hun lige så fin og slank i virkelig live?

Hvad med ansigtet? 

Er blevet “snydt” et par gange af photo shop 

 

Ingen der kan kommentere på Tiffarny, i virkelig live?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil klart anbefale Malua fra Sexy Secret http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/36-donna-deluxe

Udover at give dejlige kys og god sex, så er hun sød, har fantastiske bryster (vild med bimbo-stilen), er ikke ryger (smagen af røg er et kæmpe turn off for mig) og giver ikke superfransk (ikke vild med at kysse en pige der lige inden måske har givet superfransk til andre mænd). Kan erfarne rotter herfra anbefale andre piger, der lever op til disse kriterier?

Jeg er ny på sitet men har fulgt med som passiv et stykke tid, så jeg skal nok bidrage med flere oplevelser nu da jeg er oprettet som medlem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemanden skrev, den 2017-12-31 at 12:15:

Tiffany ser super dejlig ud på billederne.

Hvordan er virkeligheden? 

er hun lige så fin og slank i virkelig live?

Hvad med ansigtet? 

Er blevet “snydt” et par gange af photo shop 

 

Lige så smuk i virkeligheden. Lang, slank, mørk og genuint sexed og liderlig. Og meget sød og social at snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemanden skrev, den 31/12/2017 at 12:15:

Tiffany ser super dejlig ud på billederne.

Hvordan er virkeligheden? 

er hun lige så fin og slank i virkelig live?

Hvad med ansigtet? 

Er blevet “snydt” et par gange af photo shop 

 

Hos Tiffany bliver du ikke snydt. Vi er mange, der igen og igen vender tilbage til Tiffany. Du kan lige så godt melde dig ind i klubben. - Første gang jeg besøgte hende - det er måske fem år siden - gik hun direkte hen til mig og gav mig et ordentlig smækkys på munden. - Og siden har vi med mellemrum kysset og kneppet og grinet, - og jeg har suttet på hendes bryster og slikket på hendes fisse og igen kysset hende på munden og på panden og på ørerne, og så griner Tiffany rigtig meget, - og vi knepper igen. - Hvordan hun ser ud? - Chokoladebrun glat hud, talje, bagudstruttende røv, fremadstruttende bryster, lidt hæs sexet stemme - rigtig sød. - Er det godt nok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 2018-01-03 at 12:57:

Hos Tiffany bliver du ikke snydt. Vi er mange, der igen og igen vender tilbage til Tiffany. Du kan lige så godt melde dig ind i klubben. - Første gang jeg besøgte hende - det er måske fem år siden - gik hun direkte hen til mig og gav mig et ordentlig smækkys på munden. - Og siden har vi med mellemrum kysset og kneppet og grinet, - og jeg har suttet på hendes bryster og slikket på hendes fisse og igen kysset hende på munden og på panden og på ørerne, og så griner Tiffany rigtig meget, - og vi knepper igen. - Hvordan hun ser ud? - Chokoladebrun glat hud, talje, bagudstruttende røv, fremadstruttende bryster, lidt hæs sexet stemme - rigtig sød. - Er det godt nok?

Alt stæmmer riktigt godt med min egen oplevelse af ca 5 besøg hos denne dronning. Det med stemmen også, hendes røst er vilt sexig. Med mig som er svensker snakker hon engelsk med væstindisk/caribian dialekt, ajajaj! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard
Fausto skrev, den 2/1/2018 at 14:16:

Jeg vil uden tøven anbefale Fanny fra Afrodites Piger. Hun kysser som en drøm. Det findes ikke bedre! Se min anmeldelse her.

Jeg vil også anbefale Fanny. FUCK, hun er dejlig

Pernille hos Sexyclub kan jeg også anbefale

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...