Hop til indhold

Recommended Posts

Go'aften

var forbi Fredericia forleden dag, besøgte Mali, fordi som hun præsenterede sig selv, en værdig afløser for Bee,

DET er hun IKKE. 

Bestilte FP, betalte 1200! Jeg skal ikke gå i detalje, fordi de er desværre ikke værd at beskrive. Jeg tror egentlig at Mali gør hvad hun kan, men er desværre bare ikke et naturtalent. 

Massage 4/10

Pigen 5/10

Sex 2/10

sød, men desværre ikke særlig sexet  

det skal siges, jeg har flere gange besøgt stedet, både med Bee og ikke mindst Ann, en meget svær arv at løfte, har ikke rigtig oplevet deres indlevelse fra andre, og altså heller ikke fra Mali

jeg venter nok på at en af vores populære piger kommer tilbage. 

Dino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun give Dino ret. Mali er en sød pige egentlig med et meget charmerende smil og ansigt ( når hun smiler) Men resten er slet slet ikke på niveau med Bee, og Ann er i en helt anden liga. Ja har besøgt Ann et par gange og Bee nåede jeg 2 gange, og må sige har ikke fundet nogen der kommer i nærheden af at kunne matche de to. Kodeordet er vel indlevelse, det finder man altså ikke mange steder i trekantsområdet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik nu den oplevelse jeg kom efter. I forhold til indlevelse synes jeg også hun virkede forbavsende ægte faktisk. Lækker thaisex og kys

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...