Tyroler 18 Skrevet 4. Juli, 2017 Min kæreste og jeg søger en pige/kvinde som kan hjælpe min kæreste med hendes fantasi og min fantasi. Så hvor leder man bedst når det ikke skal være en glædespige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 4. Juli, 2017 I byen? På Scor? I swingerklub? Men held og lykke, der er mange om buddet! I må nok gøre op med jer selv hvad I kan tilbyde hende, udover bare at være tredje hjul i jeres fantasi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. Juli, 2017 Ja successen afhænger nok også af, hvad tredje hjulet får ud af det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 205 Skrevet 4. Juli, 2017 Gå i swingerklub, der er næsten garanti for succes. Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor men prøv at gå ind på swingeren.dk. Det er hjemmesiden til cityswingers og xxdark (den sidste er nok ikke noget for ). Opret en profil og fortæl hvad i fantaserer om , så skulle i være i gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LineandYou 367 Skrevet 4. Juli, 2017 Cityswingers er et godt udgangspunkt. Hyggelig swingerklub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg