Hop til indhold
frenchlover1

Grækenland - Kreta - Chania

Recommended Posts

I en lille smal gade ved lystbådehavnens vestlige ende, er der 10-15 små huse, der huser hver sin GP - primært fra Østeuropa.

Nogle ville gøre sig ok-fint i Kbh eller på FKK. Andre lidt mindre fint. Og nogen ville gøre sig pænt skidt :-) 

Du hilser på pigen, og hun smiler og drejer måske endda rundt om sig selv. 

Mamasan siger 50 euro for 10-20 minutter, hvis du spørger. Hvis du lægger ud og siger "30 euro?", siger hun ja :-) 

225 kr for lir, blow, slik og fuck :-)

Det er 3 minutters gang fra havnen.

Gaden er lille og smal. Den ligger parallelt med den gade, der hedder Minoos.

Man kan komme ind i gaden gennem en meget smal gade/2 m bred åbning i den ende af Minoos, der ligger op mod havnen. En lille rød pære er måske tændt, og viser at du er på rette vej. 

Der er lidt skriv om gaden her: 

https://www.flashback.org/t1202516 

og her:

http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?689-Crete

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ingen Græske kvinder, tænker at de må være mestre i Græsk....ville gerne prøve en græsk og tyrkisk gudinde skønhed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 3 timer siden:

I en lille smal gade ved lystbådehavnens vestlige ende, er der 10-15 små huse, der huser hver sin GP - primært fra Østeuropa.

Nogle ville gøre sig ok-fint i Kbh eller på FKK. Andre lidt mindre fint. Og nogen ville gøre sig pænt skidt :-) 

Du hilser på pigen, og hun smiler og drejer måske endda rundt om sig selv. 

Mamasan siger 50 euro for 10-20 minutter, hvis du spørger. Hvis du lægger ud og siger "30 euro?", siger hun ja :-) 

225 kr for lir, blow, slik og fuck :-)

Det er 3 minutters gang fra havnen.

Gaden er lille og smal. Den ligger parallelt med den gade, der hedder Minoos.

Man kan komme ind i gaden gennem en meget smal gade/2 m bred åbning i den ende af Minoos, der ligger op mod havnen. En lille rød pære er måske tændt, og viser at du er på rette vej. 

Der er lidt skriv om gaden her: 

https://www.flashback.org/t1202516 

og her:

http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?689-Crete

Venligst

French

Hey French 

Har selv prøvet at være "flottenheimer" i denne lille afkrog i havneområdet af Chania ! 

Havde den ene dag været på besøg i nr 3 (tror jeg det var) bestilte for 40 EUR til en halv time ! god "tøs" fra Ukaine med på det meste, så OK.

En anden eftermiddag havde jeg sagt til konen jeg ville tage ind og se om kunne finde en gave til mine forældre ! jo, jo så kunne hun jo slappe af 

og ikke tænke på indkøb til familie.  

Den efter middag brugte jeg i nr (15) mener jeg det var ellers er det omvendt ! - Startede med at sige jeg SKULLE have 2 damer ! en mørk og en hvid og de skulle 

begge være klar på "græsk" og at lege med hinanden, satte mig i et lille vente rum i en lille sofa ! efter ca 5 min kom "mamma" og så OKEY OKEY in 10  min ready 

up stairs 2 girls price 100 EUR, jo tak det snupper vi ... Kan kun sige de var med på det meste af de sjove ! dog den ene ville ikke kysse, men hvad hende den mørke 

ville jo gerne, efter ca 40 min var der ikke mere krudt og kugler at komme efter og sagde TAK for "hjælpen" de fik hver 10 eur i "glædespenge" ... 

Jo French - jeg kan kun sige er man ikke TOTAL kræsen kan det sagtens gå. 

 

God tirsdag aften 

fra 69lover

 

 

 

 

Redigeret af 69lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Man får da helt lyst til at kombinere et dejligt gensyn med Chania og så noget pigejsov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mere bonusinfo:

En af mine bekendte fortæller, at der i nummer 2 er en ret sød og smilende pige, Stella, med små fine bryster og store læber for neden.

Og at der i nr 4 (eller måske 6, han husker ikke præcist) er en lille, petit pige fra Moldavien, vistnok Alexa eller Alexis. der er supersød, glad og givende, og hvor der sad tre herrer i kø (i samme rum - de er ikke så snerpede med deres lyster  i Grækenland :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den røde lampe er stadig tændt, især efter at turisterne er kommet tilbage :P

Har info fra en go ven, der lige er hjemvendt fra øen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 2.7.2021 at 11:33:

Den røde lampe er stadig tændt, især efter at turisterne er kommet tilbage :P

Har info fra en go ven, der lige er hjemvendt fra øen :)

Hvad er prisniveauet der så nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...