Hop til indhold
Just4you

Mor + Datter på en gang?

Recommended Posts

... og så skal man nok også udbede sig en DNA-dokumentation, før illusionen bliver til virkelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den forklaring  vil Sejer også gerne høre. Noble Noor er 22 år ifølge Sugardaters. Datteren??

Sejer

 

Redigeret af sejer
mangler forklarende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet mor og datter, dog bare med en dags mellemrum. Karin (mor) har arbejdet i Samsøgade i Århus. Og Laura (datter) arbejdede i Trepkasgade. Tror aldrig de har arbejdet sammen selvom at vi var mange som ønskede det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den ‎04‎-‎07‎-‎2017 at 16:01:

... og så skal man nok også udbede sig en DNA-dokumentation, før illusionen bliver til virkelighed.

Det er tanken der tæller........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
sejer skrev, for 17 timer siden:

Den forklaring  vil Sejer også gerne høre. Noble Noor er 22 år ifølge Sugardaters. Datteren??

Sejer

 

Så vidt jeg husker var både " mor og datter" på sugardaters tidl. I år, hvor de tilbød 3 kanter :-) men lidt langt fra aarhus til falster..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren
Sailorman skrev, den 7/7/2017 at 06:37:

Jeg har prøvet mor og datter, dog bare med en dags mellemrum. Karin (mor) har arbejdet i Samsøgade i Århus. Og Laura (datter) arbejdede i Trepkasgade. Tror aldrig de har arbejdet sammen selvom at vi var mange som ønskede det...

kan tilslutte mig 110%.. tanken om Karin OG Laura i en treer, gir sgu hedetur.. savner iøvrigt Lauras ægthed, ikke mange kan leve op til den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, den ‎07‎-‎07‎-‎2017 at 13:02:

Så vidt jeg husker var både " mor og datter" på sugardaters tidl. I år, hvor de tilbød 3 kanter :-) men lidt langt fra aarhus til falster..

Nobel Noor har mange gange været på min Sugardaters profil. Men er hun ægte og værd at besøge?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
sejer skrev, 1 time siden:

Nobel Noor har mange gange været på min Sugardaters profil. Men er hun ægte og værd at besøge?  

hun har besøgt min profil ikke mindre en 88 gange - jeg har flere gange inviteret hende til det midt jyske, men hun kører ikke ud siger hun, og jeg kører ikke

til Falster for at besøge en semi proff. gp :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan har man tænkt sig at finde ud af om de virkelig er mor og datter? Skal de vise deres pas eller kørekort inden sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Prisen lyder i mine øren urealistisk lav. Enten er de meget trængende, ellers også er det et væddemål/eksperiment.

Og sku heller ikke det lækreste at stikke sit lem i.... ihvertfald ikke "moren"!

500 kr er en desperat pris, som jeg tvivler på er sand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 32 minutter siden:

Prisen lyder i mine øren urealistisk lav. Enten er de meget trængende, ellers også er det et væddemål/eksperiment.

Trængende?

Vel nærmere bare virkelig presset, på alle tænkelige måder. Hvilket man må være, for at have sex med sin egen mor/datter.

Tragisk 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 41 minutter siden:

Trængende?

Vel nærmere bare virkelig presset, på alle tænkelige måder. Hvilket man må være, for at have sex med sin egen mor/datter.

Tragisk 

Jeg tror virkeligt hovedet på sømmet bliver ramt her. Om det er socialt, eller økonomisk presset er, er umuligt at sige ud fra annoncetekst og billeder. Umiddelbart vil jeg tro, det handler om noget gæld, der bare skal høvles af i en fart, og den slags er i mine øjne uendeligt trist. For mit vedkommende vil der ikke blive noget besøg hos dem. Jeg så hellere de fik noget rigtig hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror virkeligt hovedet på sømmet bliver ramt her. Om det er socialt, eller økonomisk presset er, er umuligt at sige ud fra annoncetekst og billeder. Umiddelbart vil jeg tro, det handler om noget gæld, der bare skal høvles af i en fart, og den slags er i mine øjne uendeligt trist. For mit vedkommende vil der ikke blive noget besøg hos dem. Jeg så hellere de fik noget rigtig hjælp.

Åh altså,

Da jeg så dette indlæg vidste jeg at "De Tykke Damer" ville komme på banen.
Kan vi ikke bare enes om at vi ikke kender baggrunden og at det ser anderledes ud. Det KUNNE jo være at de ikke skal leve af det - så er spørgsmålet hvad der er mest tragisk.

Jeg er som udgangspunkt nysgerrig - og synes at der er alt for lidt innovation på dette område - men det fremmes altså ikke af at man slår på alt nyt - uden at have fakta. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Riis skrev, for 2 timer siden:

Og sku heller ikke det lækreste at stikke sit lem i.... ihvertfald ikke "moren"!

Hvem er i så fald moren af de 2 ?

Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Trængende?

Vel nærmere bare virkelig presset, på alle tænkelige måder. Hvilket man må være, for at have sex med sin egen mor/datter.

Tragisk 

En del af de der har svaret på tråden må jo forudsætte, at der de facto er tale om en mor og hendes datter, m.a.o. at annoncen på annoncelight.dk taler den endelige sandhed hvad dette angår...

Må man være så flabet at spørge, hvad i egentlig bygger denne antagelse på ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Prisen lyder i mine øren urealistisk lav. Enten er de meget trængende, ellers også er det et væddemål/eksperiment.

Jeg syntes også prisen virkede for lav.....men det var før jeg så billederne:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 16 minutter siden:

Jeg syntes også prisen virkede for lav.....men det var før jeg så billederne:wacko:

Hæhæ, jeg har sgu' ikke engang set billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...