Hop til indhold
Tip toe

Når det bliver FOR billigt

Recommended Posts

Jeg er da selv faldet for den et par gange - ikke en helgen - men har efterhånden lært at nive mig selv i armen, når jeg ser annoncer som næsten er FOR billige. 20min 300kr, 30min 500kr. Så er der altså noget galt, ikke..?!

Både med hvilket forhold hun mon arbejdet under med de udsalgspriser (uden at generalisere), men også på kvalitet ellet uventede begrænsninger.

f.eks. at uret starter så snart man er inde af døren, så evt. badetid er med i prisen. Eller man bliver smidt ud for at give plads til den næste. Eller helt generelt uengageret adfærd, lader manden gøre alt arbejdet og får det bare overstået.

Man kan fristes når lysten er stor, prisen er lille og billederne ser indbydende ud, men i 9 ud af 10 tilfælde får man hvad man betaler for. Og 500kr er ikke gratis.

Andre som har lært lektien...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for det meste altid holdt mig fra de billige tilbud. Der har været et par enkelte steder, navnlig i begyndelsen af min karriere, hvor jeg plumpede i, og oplevelsen var også derefter.

Som du er inde på, kan tingene altså også blive for billige. Det kan vel kun lade sig gøre, når der ikke svares skat, når der saves andre kanter af, og når pigen går efter at tage så mange ind som muligt, inden hun rejser hjem.

Desværre er danskerne besatte af discounttanken, og det er alt lige fra fem lørdagskyllinger for 100 kr. til købesex. Det er uden tvivl her, vi finder forklaringen på de udenlandske pigers succes.

Jeg betaler meget gerne dét, som kvalitet koster. Fuserne bliver i længden for dyre – både i penge og frustrationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til de udenlandske piger ubestridelige og forventelige succes skal ikke kun findes i "billig"segmentet - det skal så absolut også findes i serviceniveau og udseende...  Med mange-mange hundrede (måske snarere tusinde ? :) ) besøg hos alt fra tantra-thai-tysk-jysk-blond-brunette-yngre-modne piger kan jeg entydigt skyde den der ned med at udenlandske piger er discount. Det er noget ævl.

De eneste regler der (stort set) altid gælder er: Ingen klinikker der har døgnåbent - ikke farvede/thai-bordeller på landet :):) med mindre man holder af de klassiske "hamre-hovedet-i-rattet"oplevelser

Langt de udenlandske piger er NØJAGTIG lige så interesserede i at have en god forretning som de danske - rigtig mange af dem kommer nemlig tilbage fordi "Danish men are nicer and more polite than Germans and Turks, and the money is so much better" ... 

De er smukke tiltrækkende danske piger - præcis som der er smukke tiltrækkende udenlandske piger. I købesexsegmentet der er ratioen bare 1:5 i de udenlandske pigers favør.

Og selv om jeg er helt med på at sex OGSÅ er en sanseoplevelse hvor indlevelse og fortsåelse er en væsentlig del af pakken - så er det i langt de fleste tilfælde det fysiske der trækker - og der er det nu engang sådan at hvis ikke den fysiske begejstring er til stede - så bliver der ingen fest....

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 44 minutter siden:

... kan jeg entydigt skyde den der ned med at udenlandske piger er discount. Det er noget ævl.

Det er heller ikke det, jeg skriver.

Meningen er, at danskerne generelt er så begejstret for at få tingene så billigt som muligt, at de godt kan file lidt på andre parametre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Heine

Rart at se, at den lilla Mazda 3 Sport stadig er køreklar og på banen.

Velkommen tilbage. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja, det gamle ordsprog om at hvis noget er for godt til at være sandt, så et det nok ikke helt sandt. Vi kunderne , må forholde os til hvad vi kan købe til H ikken pris, og sjovt nok acceptere vi i dagligvarehandel, en ringe kvalitet, Blot det er billigt, Nettos øl, Aldis øl, deres kød, og pålæg....men købesex, er det prisen alene der åbenbart tæller, og der forventes alt hvad der står i de lokkende annoncer...jeg går meget lang uden om østrigerne, gider ikke fodre en mafia, thaipiger tænker jeg mig godt om, og de steder der er åbent for kunder i tyve timer....tvivlsomt om jeg kommer der, men jeg er da faldet i vandet en gang, det var Bee i Rødovre. Det var ikke prisen der lokkede..:P Allerhelst vælger jeg en this der kan tale dansk og er ung, Camilla på Bellahøj vej for 10 år siden :-P:-P:-P:-P 20 år dansk opvokset.....Wow...ung fitnestrænet slank og fast ......desværre er hun væk fra branchen og ville i dag være for gammel og løs...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...