Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Grækeren

Thx...for oplysningen, er desværre kendetegnende for denne adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet om hende i "Falsk Markedsføring" for et par dage siden. Med link til Tineye og den rigtige Ms. Randall.

Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, den 4/7/2017 at 06:59:

Hej de herre til jer der ville glæde jer selv med hende her http://side6.dk/resultatside/?q=karen

spar jeres penge

Billeder er fake.

hun er nok tættere på 87kg end på 57kg

hun holder ikke hvad hun lover i Tlf....

SPAR JERES PENGE.

 

 

 

Må sige det er en utrolig tynd "anmeldelse"! Fordi billederne er fake (og det ved vi jo godt er tilfælde i måske langt de fleste annoncer)...og fordi hendes vægt måske er større end de angivne kilo, så er det jo ikke ensbetydende med at pengene er spildt. Og at hun ikke holder hvad hun lover i telefonen, kan lige så godt ha' at gøre med anmelders fortolkning og opførsel i relationen. Hvis der nu havde været noget "kød" på den anmeldelse ud over 3 korte negative linier, så havde man måske taget den lidt alvorligt. Jeg tænker man er bedst tjent med selv at besøge hende og vurderer, hvis man er lidt interesseret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Big3lover skrev, for 11 timer siden:

 Og at hun ikke holder hvad hun lover i telefonen, kan lige så godt ha' at gøre med anmelders fortolkning og opførsel i relationen.

kører forbi adressen hver dag, og ville da lige tjekke op på stedet den anden dag, pigen der åbnede præstenterede sig som Karen...ok, kunne med det samme konstatere at det ikke var pigen på billedet, selvom at hun påstod at det var hende, kunne også konstatere at have mødt hende tidligere på stedet under navnet Monika og igen med fake billeder...udtrykte min skuffelse over at det ikke var hende på billederne i annoncen, gik igen på trods af hendes beføling i mit skridt, samt tilbud om 30 min for 500 kr....fornuften overvandt liderligheden...så @Big3lover efter min erfaring er det pigen i disse tilfælde der giver bolden op, så må de jo også forvente at evnt kunder vender om i døren...giver gerne en beskrivelse af pigen hvis i kan håndtere sandheden :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Græker....Du har fuldstændig ret i at med falsk markedsføring, må man forvente at kunden vender i døren. Men må igen understrege, at falsk markedsføring absolut ikke det samme som at pengene er spildt. Det må være helt op til den enkelte at vurderer. Og vender man i døren, er man faktisk ikke i stand til at vurderer det.

Men kom gerne med en beskrivelse af pigen - og gerne den sandfærdige, så kan i få min bagefter. Jeg har nemlig også mødt Karen....og ikke kun i døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Big3lover skrev, 1 time siden:

Jeg har nemlig også mødt Karen....

lækkert...var det hende der var afbildet du mødte ????

edith: uhaaaa kan se at vores kære Karen er draget til Svendborg, og bruger nu nogle helt andre billeder som er helt ude i hegnet...galskaben kender ingen ende :)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede du kom med en beskrivelse af pigen, Græker......

Nå, men mens vi venter, så kan vi jo i den forbindelse også lige fremhæve at rigtig mange glædespiger ikke bruger deres egne billeder. Nogle bruger fake billeder af helt private årsager, som feks ikke at blive genkendt af familie, evt arbejdskolleger osv....det er jo ikke alle som driver det her på fuldtid. Men det er nok også rigtigt, at mange sikkert gør det for at drive kunder ind i "butikken". Og helt ærligt, det kan vel ikke overraske så mange, eftersom der nogle steder er massiv kamp om kunder. Faktisk vil jeg gå så vidt til at sige, at man er godt naiv, hvis man forventer at den afbillede pige er hende der åbner døren. Faktisk er det præcis samme forretningsmetoder Bilka bruger.....Man fremsætter en helvedes masse tilbud i avisen, og når man så kommer ned i butikken, så er der "udsolgt" eller "det har vi desværre ikke fået hjem"! Men så er kunden jo kommet ind i butikken, og fylder en masse andet ned i kurven. Men så kan man jo bare lade være at handle i Bilka, ikk ;-).

Nå, men pigen som tog imod præsenterede sig som Karen. Det var ikke hende på billedet (hverken de første eller de andre) hvilket jeg heller ikke forventede. Men at påstå hun vejer nærmere de 87 kg end 57, er en vild overdrivelse!! Hun er ikke særlig høj - nok omkring de 1.60 som annonceret. Og med den krop hun har, vejer hun vel omkring 65-70 kg plus/minus. Så ja, hun er selvfølgelig buttet uden at være tyk på nogen måde. Hendes røv kan man ikke kalde specielt stor. Det kan man til gengæld hendes bryster som uden tvivl er ægte. De er virkelig store og faste og rigtig flotte....helt overdimensioneret ift. resten af kroppen, og faktisk dumt at de ikke fremhæves mere i annoncen. Hun har også lidt mave, men en okay figur faktisk. Ikke specielt køn, men ganske charmerende med togskinner i munden. Det var ikke topklasse-sex, men en udemærket quicki som tydeligt bar præg af hendes uspolerethed. Hun virker ikke specielt erfaren. Om man skal spare sine penge, må være op til den enkelte at vurderer. Jeg følte mig i hvertfald ikke snydt :)

Stemmer det med dine observationer, Græker?......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Jeg troede du kom med en beskrivelse af pigen, Græker......

Nå, men mens vi venter, så kan vi jo i den forbindelse også lige fremhæve at rigtig mange glædespiger ikke bruger deres egne billeder. Nogle bruger fake billeder af helt private årsager, som feks ikke at blive genkendt af familie, evt arbejdskolleger osv....det er jo ikke alle som driver det her på fuldtid. Men det er nok også rigtigt, at mange sikkert gør det for at drive kunder ind i "butikken". Og helt ærligt, det kan vel ikke overraske så mange, eftersom der nogle steder er massiv kamp om kunder. Faktisk vil jeg gå så vidt til at sige, at man er godt naiv, hvis man forventer at den afbillede pige er hende der åbner døren. Faktisk er det præcis samme forretningsmetoder Bilka bruger.....Man fremsætter en helvedes masse tilbud i avisen, og når man så kommer ned i butikken, så er der "udsolgt" eller "det har vi desværre ikke fået hjem"! Men så er kunden jo kommet ind i butikken, og fylder en masse andet ned i kurven. Men så kan man jo bare lade være at handle i Bilka, ikk ;-).

Nå, men pigen som tog imod præsenterede sig som Karen. Det var ikke hende på billedet (hverken de første eller de andre) hvilket jeg heller ikke forventede. Men at påstå hun vejer nærmere de 87 kg end 57, er en vild overdrivelse!! Hun er ikke særlig høj - nok omkring de 1.60 som annonceret. Og med den krop hun har, vejer hun vel omkring 65-70 kg plus/minus. Så ja, hun er selvfølgelig buttet uden at være tyk på nogen måde. Hendes røv kan man ikke kalde specielt stor. Det kan man til gengæld hendes bryster som uden tvivl er ægte. De er virkelig store og faste og rigtig flotte....helt overdimensioneret ift. resten af kroppen, og faktisk dumt at de ikke fremhæves mere i annoncen. Hun har også lidt mave, men en okay figur faktisk. Ikke specielt køn, men ganske charmerende med togskinner i munden. Det var ikke topklasse-sex, men en udemærket quicki som tydeligt bar præg af hendes uspolerethed. Hun virker ikke specielt erfaren. Om man skal spare sine penge, må være op til den enkelte at vurderer. Jeg følte mig i hvertfald ikke snydt :)

Stemmer det med dine observationer, Græker?......

Åååå jo...alder/vægt/højde vil altid være et skøn, så på en eller anden måde er det jo irelevant, din opservation af togskinner bekræfter at vi har oplevet den samme pige som jeg vil bedømme til at være temmelig langt fra de forskellige billeder der bliver brugt, vil også lige nævne at jeg oplevede flere ting som ikke lige egner sig til gengivelse her på EG, men hvis ønskeligt gerne via PM...vil lige kommentere dit indlæg, vi er alle forskellige heldigvis og respekt for det, nogle ønsker en quickie til en billig penge mens andre har ønske om en mere fuldkommen oplevelse og betaler pigens pris, og i det sammenhæng kan/skal man stille nogle krav for en gensidig god oplevelse, den gruppe tilhører jeg.....personligt er jeg færdig med de piger hvis attitude skriger efter 'much more money' og udnytter os mænd's liderlighed, min erfaring siger at chancen for en god oplevelse er minimal, vil lige i dette sammenhæng nævne at det ikke er nogen forskelle på nationaliteter.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja både og....for når man i tydelig irritation over at billederne er fake - hvilket de også klart er, bedømmer pigen til at være svært overvægtig (ovenikøbet unden at ha' set hende uden tøj på)....så mener jeg ikke det er helt irrelevant i den sammenhæng, når hun rent faktisk ikke er det! I øvrigt var pointen i det her, at pengene ikke nødvendigvis behøver være spildt, fordi billederne ikke stemmer overens med udbyderen - uanset hvordan hun ser ud.

Og så vil jeg da gerne lige tilføje at en quicki bestemt ikke behøver være en mindre fuldkommen oplevelse, end hvis man feks. bestiller en halv time. Jeg læser jo jævnligt at folk har stået på gaden efter 15 min selvom man har betalt for en halv time. Omvendt oplever jeg ikke så sjældent at en quicki nemt kan vare i 15 min eller mere, hvis der er god kemi, eller man feks. besøger pigen mange gange. Men selvfølgelig man får jo som oftest hvad man betaler for.

Og ellers vil jeg sige at man kommer langt ved at være ydmyg og respektfuld uden at stille alt for mange krav, når man besøger en glædespige. Man kan ikke købe alt for penge!

Del dette indlæg


Link til indlæg

MED AL ÆRE OG RESPEKT

så er der der ikke noget mere irriterende og mangel på respekt for andre mennesker, at afbillede en nymfe på 55 kg og når man(jeg) så vælge at køre efter annoncen, om det så er 5 min eller 1 1/2 time, er for så vidt underordnet, og møder en pige i døren som overhovedet ikke passer på det afbilledede og ligeledes ofte heller ikke lever op til profilteksten, så bliver jeg altså, på lige fod med Grækeren og chef123, hamrende skuffet og lidt vred, netop over den manglende respekt. Så kan jeg jo altid vælge at køre igen, men det ændrer ikke på at der er brugt tid og resourcer på aftalen og derud over ligeledes har prioriteret aftalen i min kalender.

Om glædespigen vælger at benytte eget eller blot et meget vellignende foto, er for mig underordnet, så længe at det tilnærmelsesvis er vellignende og at de lever op til deres profiltekst. 

 

Heldigvis oplever jeg oftere at billede og tekst passer på pigen end det modsatte, men det ændrer ikke på frustrationen over de piger der ikke er ærlige. 

 

Dino

Redigeret af Dino48

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der. Så også straks at pigen absolut ikke var hende i annoncen. Lille, tyk og ret uheldig useende.

MEN jeg gik ind og tænkte at hun måske kunne noget lækkert alligevel...

Havde i telefonen aftalt superfransk, så da hun startede med at tvinge gummi på som hendes første berøring af mig, bemærkede jeg det og hun himlede med øjnene og sagde det var superfransk med gummi.... Det blev så kun værre af at hun havde bøjle på tænderne der pinefuldt rev og nev i hud og gummi.

Aftalen var full service inkl bla græsk. Det nægtede hun så også og ville have 500 mere. Efter bøvl og diskussion fik jeg "lov" til at spille den af på hendes bryst. En klar meget utilfredsstillende arbejdssejr må jeg sige.

Kan se de har ny pige denne uge på adressen. endnu engang fake billeder og lovning om guld og grønne skove.... KAMMARATER! GÅ ALDRIG TIL DEN ADRESSE HVIS I HAR FORHUD OG PENGEPUNG KÆRT.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
mogms skrev, den 20/7/2017 at 16:50:

Jeg har været der. Så også straks at pigen absolut ikke var hende i annoncen. Lille, tyk og ret uheldig useende.

MEN jeg gik ind og tænkte at hun måske kunne noget lækkert alligevel...

Havde i telefonen aftalt superfransk, så da hun startede med at tvinge gummi på som hendes første berøring af mig, bemærkede jeg det og hun himlede med øjnene og sagde det var superfransk med gummi.... Det blev så kun værre af at hun havde bøjle på tænderne der pinefuldt rev og nev i hud og gummi.

Aftalen var full service inkl bla græsk. Det nægtede hun så også og ville have 500 mere. Efter bøvl og diskussion fik jeg "lov" til at spille den af på hendes bryst. En klar meget utilfredsstillende arbejdssejr må jeg sige.

Kan se de har ny pige denne uge på adressen. endnu engang fake billeder og lovning om guld og grønne skove.... KAMMARATER! GÅ ALDRIG TIL DEN ADRESSE HVIS I HAR FORHUD OG PENGEPUNG KÆRT.....

Ja der er mange måder at formulerer sig på.....Jeg har også været der, men hende der åbnede døren var ikke lille, tyk og uheldigt udseende....Hun var ikke særlig høj, buttet og med et uskyldigt charmerende udseende godt forstærket af hendes enorme bryster ;-).

Men hvad i alverden får dig til at bestille fuld service med superfransk og græsk, når du synes hun er uheldigt af udseende, tyk.....og iøvrigt ligner noget fra Ringenes Herre???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Ja der er mange måder at formulerer sig på.....Jeg har også været der, men hende der åbnede døren var ikke lille, tyk og uheldigt udseende....Hun var ikke særlig høj, buttet og med et uskyldigt charmerende udseende godt forstærket af hendes enorme bryster ;-).

Men hvad i alverden får dig til at bestille fuld service med superfransk og græsk, når du synes hun er uheldigt af udseende, tyk.....og iøvrigt ligner noget fra Ringenes Herre???

Nu er der vist feset ind hvilken oplevelse du havde....500 kr for at ælte patter i 2 min, jaaa ok for nogle, læs nu lige hvad @mogms skriver det blev aftalt i telefonen inden han ankommer.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu var det så ikke patterne jeg kom for alene, så at sige det er feset ind er vist en overdrivelse! Iøvrigt kunne jeg sgu da aldrig finde på at bestille fuld service med en kvinde jeg ikke kender, og da slet ikke når man ovenikøbet har taget "nej-hatten" på, på forhånd. Man ligger som man har redt....andet er der vist ikke at sige til det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...