Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej eg brødre 

Jeg søger en pige som er uddannet massør og kam finde ud af det... plus kunne være godt med en afslutning ... gerne i Kbh område... er der en der kender en ?

Skrevet

Kender én på sugardaters.dk er der ikke længere men har hendes mail, hendes sugarprofil kan du godt få hvis det er

Skrevet
Postmand69 skrev, for 1 time siden:

Hej eg brødre 

Jeg søger en pige som er uddannet massør og kam finde ud af det... plus kunne være godt med en afslutning ... gerne i Kbh område... er der en der kender en ?

http://gamraimassage.dk.84-246-247-18.telanco.dk/pages/galleri.php

Jeg plejer skamløst at henvise til Gamrai. - Jeg kan ikke give nogle specielle navne på pigerne. - Mine erfaringer er blot, at pigerne dér kan deres "håndværk" og hele deres "kropsværk", hvis det er det, man går efter. - Stedet er rent og ordentligt. - De optræder professionelt. - Der er gode parkerings-forhold.

Skrevet
  • Author
pacer skrev, for 6 timer siden:

Kender én på sugardaters.dk er der ikke længere men har hendes mail, hendes sugarprofil kan du godt få hvis det er

Ok så vidt jeg ved pigerne på sugardating er ret høje.... eller hvad ?

Skrevet
Postmand69 skrev, den 4/7/2017 at 04:47:

Tror det er forskellig med deres højde

Skrevet
Postmand69 skrev, den 4/7/2017 at 04:47:

Ja, de tager allesammen coke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.