Hop til indhold
hannic 41

langtidsdondage ved illona

Recommended Posts

havde den store fornøjelse at af lægge Illona et besøg i går søndag,, vi havde skrevet sammen  med mine ønsker og ide  tid og længde på det ,, sad pænt og vente i venteværelset og kunne høre på fodtrinene et hun var på vej og sikke et syn det kom frem i døre hun er bare Gudinde smuk første fejl af mig lod madam vente på at jeg rejste mig, bliv budt velkomme fik snakke kort om no go og ønsker , en tur under bruserne få vejstøvet vaske af fejl to glemte at tørre gulvet efter mig , på oven på til sengen stå for and madam , tre fejl ingen gave til madam av husker det til næste gang , bliv bundet op for neden godt stramt så er der jeg ikke andet for at følge efter madam neden under ned på brikse blive bundet godt op så jeg ikke rendte nogle steder lå der lidt alene med bind for øjerne og høreværn på så der kun var sanseren tilbage , kunne pluslig mærke at madam var tilbage lidt klem med pig handske noget strøm i pik hoved og på nosserne , igen efter ladt i kort tid ,så gik turen over på ned at sidde på pig pude det er godt nok ikke nemt at sidde stille på sådan en og slet ikke når madam træder på nosserne samtid , på den lille briks og madam træder   med hele sin vægt på nosserne så er det ikke nemt at ligge stille , pikken blive meget stram bundet på helt ud til og med pik hoved og bag efter ned i kældrene uuha hvor kan man gå stille ned af trapperne vel nede blive spurt om madam måtte prøve noget nyt jaaa sunde ned kølet  i urinrøret kan godt anbefalet  og  massage apparat og nuller pik hoved samtid  bliv igen efterladt kort og så en gang face sitting og slag ved mere ind jeg kunne holde og sikke ind afslutning , en tur i bad lang snak om godt og ikke godt det er godt svært  at  komme i tanke og ikke godt nor alt er til et 10 tal

Illona er Gude smuk 10

lokaler 10 

kan læse ens tanker 10

 så er det ikke til at komme i tanker noget negativt

hilsen hannic 41         

villabella.dk

 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...