Hop til indhold
Carsten43

Skal Love dig Danske Simone forstår at forkæle <3

Recommended Posts

 

Så kom tiden til jeg vil skrive min første anmeldelse. Jeg havde kigget på måde Maria og Danske Simone. Det der gjorde jeg valgte Danske Simone var hendes måde at være på inden besøget med hendes tekst/billeder og hendes smser.

Langt om længe kommer muligheden til mig og fik en aftale i hus. Så var det afsted til Hadsten. Rigtigt nemt at komme til, og mange muligheder for at holde diskret. Det er noget jeg værdsætter meget. Sender en SMS om jeg er landet, hvor hun beder mig at ringe hende op. Sikke en skøn fræk stemme hun har, så min " ven " var allerede godt glad hvis i forstår og mig godt nervøs. Hun guider mig hen til hende, hvor jeg møder en høj naturlige smuk kvinde  Hun har et meget smukt ansigt med de frækkeste øjne og de læber. Jeg får et ordenligt knus og kys. Så da hun krammer mig, mærker jeg hendes bryster helt op af mig. Tænker det her kan kun blive godt . Jeg kunne slet ikke få øjne væk fra hendes krop i den frække røde kjole på hvor hun havde nogle meget uartigt trusser på. Det passede til hendes sexede negle som var røde. WOW siger jeg bare. Når vi fik klaret det der skulle klares. blev tilbudt bad, og takket pænt ja. Jeg måtte lige have noget koldt vand i hovedet og pusten tilbage. Jeg nået dårligt ud ad badeværelset, hvor hun begyndte at kysse mig, røre mig de steder som min "ven " er meget glad for. Jeg pakker Simone lidt ud, da jeg bare må se nærmer på hendes Dejlige krop. Hun er blød varm og har de dejligste former. Vi ligger os hen i sengen og kæler på hinanden imens vi kysser. Simone kysser mig så kærligt og frækt på samme tid. Hun finder kondomet frem og lige pludselig måtte jeg lige fokusere på noget andet, så jeg ikke kom.  Det hun gjorde og det hun havde et lille æg som hun lege med på mine boller WooW det har jeg ikke prøvet før. Men jeg kunne ikke holde mig tilbage, så jeg kom. Bare tanken om se  Simones krop hendes frække øjne kigge mig i øjne og det der æg. Gør jeg ryster helt af overvælges . Efter denne tur var jeg helt i 7 himmel og måtte lige ligge lidt. Simone spørg om jeg ville have lidt massage. JA tak ligger mig på maven og ja jeg NYDER det virkelige. Vi snakker lidt og griner. Hvor er hun Skøn og naturlige at snakke med. Efter noget tid kan jeg mærke min " ven " må have mere af Simone. Men først er det min tur. Om på ryggen med Simone og jeg kyssede og kælede hele over hele hendes krop og til sidst nået jeg til hende " veninde " Jeg kunne flytte ind .  kunne mærke det var tid nu til at skulle mærke hende inden det var for sent. På med kondomet og hun skulle ikke flytte sig, for jeg skulle bare nyde hendes krop og mig over hende. Med de kys og lækre sex vi havde holdte jeg  ikke længe. Fantastisk sex.  Vi lå og nyd hinanden lidt.  Det var desværre tid til jeg skulle i tøjet igen. Fik et kæmpe farvel kys og knus. Jeg kunne næsten ikke gå ud til bilen. Havde lyst igen . Det må blive meget snart. da jeg nået ud til bilen, kunne jeg se på klokken at Simone er bestemt ikke en kvinde der bare " smider " en ud før tid. Det er første gang jeg har prøvet det 

 

Redigeret af Carsten43

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God anmeldelse. 

Håber at jeg snart kan komme afsted, når hun er i Vejle :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...