Hop til indhold
Rescue51

Gangbang med max 8 fyre til en dejlig kvinde på 35 somre der elsker sex. Det sker torsdag d.6 juli ved Vejle

Recommended Posts

 

Goddag til de friske brødre 

Skal høre om der er 6-8 friske fyre, der vil være med til et gb  torsdag d. 6 juli fra kl. 10.30 til 13.00 i nærheden af Vejle 

Den græske gudinde havde sit første mini GB i fredags og nu er nu allerede klar på mere:P  Det er jo bare herligt. 

Hun er 35 år gammel og har græske rødder. Meget smuk kvinde og med på lidt af hvert. 

Krav til dig er, at du er dansk, ren og soigneret  og har den fornødne respekt for kvinder samt os andre, der også deltager. Det vil sige, at vi skal deles om den skønne kvinde 


Med og uden gummi,

anal med forbehold.

Sluger gerne

tungekys ved kemi,

sandwichs,

SM. Blid. 

blow til roden. 
Giver ikke brune kys, men en tunge over alt hende. 

Der vil være gummi og håndklæder mv. På stedet. Og noget til at læske ganen med 

Skriv gerne en PM for yderligere.  Billeder sendes ved afgivelse af mobilnr. Der også bruges til adressen på selve dagen hvir gb afholdes. 

Kom frisk 

bh.

Rescue 

 

 
Redigeret af Rescue51

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 2 timer siden:
 

Goddag til de friske brødre 

Skal høre om der er 6-8 friske fyre, der vil være med til et gb  torsdag d. 6 juli fra kl. 10.30 til 13.00 i nærheden af Vejle 

Den græske gudinde havde sit første mini GB i fredags og nu er nu allerede klar på mere:P  Det er jo bare herligt. 

Hun er 35 år gammel og har græske rødder. Meget smuk kvinde og med på lidt af hvert. 

Krav til dig er, at du er dansk, ren og soigneret  og har den fornødne respekt for kvinder samt os andre, der også deltager. Det vil sige, at vi skal deles om den skønne kvinde 


Med og uden gummi,

anal med forbehold.

Sluger gerne

tungekys ved kemi,

sandwichs,

SM. Blid. 

blow til roden. 
Giver ikke brune kys, men en tunge over alt hende. 

Der vil være gummi og håndklæder mv. På stedet. Og noget til at læske ganen med 

Skriv gerne en PM for yderligere.  Billeder sendes ved afgivelse af mobilnr. Der også bruges til adressen på selve dagen hvir gb afholdes. 

Kom frisk 

bh.

Rescue 

 

 

hej må jeg deltage mvh christian51

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fået et par afbud og en del useriøse henvendelser på PM. 

Så der er 2 pladser ledige endnu til nogle seriøse fyre, der ved de har mulighed for at komme. 

Jeg er ikke til lange meningsudvekslinger om det ene og andet. Det meste står i annoncen. Pris og billeder fået ved at skrive en PM og et mobilnr. 

Kom frisk 

bh.

rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres tilmeldinger. Er ved at drukne nu og har adskillige på venteliste. I får alle besked inden midnat om dem, der kom først til mølle stadigvæk er med, ellers er der nogle af jer andre der få chancen :D

så ikke flere tilmeldinger til i morgen mange tak 

bh.

rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have været igennem diverse personlige meddelser og skrevet frem og tilbage viser det sig nu, at der er 1 plads tilbage i morgen. 

Hvem er intereseret i den ? 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

regner med jeg er tilmeldt :)

Redigeret af Icemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smoking

Lige hjemkommet fra endnu et fremragende GB. Super stemning blandt deltagerne og ikke mindst en fantastisk pige, vi kom hele vejen rundt og igennem de fleste lande. Tak til pigen og meddeltagerne. God sommer.

Redigeret af Smoking

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Der er 2 piger på min to do liste som jeg gerne ville op i, den ene er den græske gudinde som deltog i dette gangbang wooooow hun er verdensklasse, indlevende .slikker som en drøm, og fantastisk hele vejen igennem. den anden kvinde jeg gerne vil op i er frihedsgudinden :) god sommer 

Redigeret af Icemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Icemand. Den kvinde er helt fantastisk. Super engageret og dejlig kvinde. Håber snart hun kan mødes igen

Det var iøvrigt også hyggeligt at snakke med dig Icemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Gutter :)

tak for jeres gode anmeldelser af Julia. Jeg har sendt dem videre til hende, og hun blev mere end glad for, at har skrevet det i har. 

Hun var rigtig nervøs for om hun kunne opfylde og tilfredsstille det i måtte forvente, men det må man sige hun gjorde. 

Personligt synes jeg, det var brandhyggeligt igår. God atmosfære med et strejf af sommerhygge, gode snakke Ali mens der blevet gået til den flotte kvinde. 

Tak fordi I alle mødte op som aftalt. Det betyder rigtig meget.

skal hilse og sige fra Julia at GB er noget af det bedste hun nogensinde har kastet sig ud i :D det lover godt for efteråret. 

Nu er der kun 1 enker gb tilbage på næste torsdag i Rødovre med Lisa. Så er der tid til sommerferie. 

Vi starter op igen d. 9. August i Vejle og d. 15 i Rødovre. 

God sommerferie 

bh.

rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...