Hop til indhold
Rescue51

Torsdag d. 13 juli i Rødovre søges der 6 fyre til et Minigb med Lisa fra kl.18.30 til 20.30

Recommended Posts

Kære alle :D

Kære Alle 

Lisa den dejlige Chick, der indtil nu har lavet to GB har plaget mig om jeg ikke godt vil lave et minigb med hende i Rødovre. 

Det bliver torsdag d.13 juli, og det bliver et aftenarrangement fra kl. 18.30 til 20.30 

Lisa er til følgende: 

oral begge veje. Tager sperm men sluger ikke. 

sex i alle tænkelige stillinger med eller uden gummi 

ingen anal 

små klaps i numsen 

legetøj/binderi 

kys ved kemi 

Lisa er en høj blondine på 24 år. Meget veldrejet med gode faste bryster, og en numse der tager vejret fra de fleste. Hendes smil og øjne kan få de fleste af os mænd til at dåne. 

Krav til dig: 

renskuret og velsoigneret. Pli og alm. Høflighed overfor andre deltagere og ikke mindst respekt for Lisa og de få grænser hun har. 

Der vil være en fast pris for hele arrangementet. 

Skriv mig en PM hvis du er interesseret. Billeder sendes kun ved afgivelse af mobilnr. Til min private mailboks. De kommer ikke på siden her.

Håber ikke alle er gået på sommerferie. Det vil skuffe Lisa fælt. 

bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders

Spændende : Linket til annoncen er dødt - har du et par billeder ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra Anders skrev, for 3 timer siden:

Spændende : Linket til annoncen er dødt - har du et par billeder ? 

Du skal skrive en Pm til mig med mobilnr. Hvis du skal se billeder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra Anders skrev, for 3 timer siden:

Spændende : Linket til annoncen er dødt - har du et par billeder ? 

Du skal skrive en Pm til mig med mobilnr. Hvis du skal se billeder. 

Linket er dødt fordi annoncen er pillet af. Du kan læse anmeldelser under det link der er sat ind for Eroguide 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
Rescue51 skrev, for 15 timer siden:

Du skal skrive en Pm til mig med mobilnr. Hvis du skal se billeder. 

Linket er dødt fordi annoncen er pillet af. Du kan læse anmeldelser under det link der er sat ind for Eroguide 

 

Tak - kan desværre ikke alligevel 

men lyder fedt - håber i får en super dag 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan meddele, at der kommer ikke mindre end 3 andre piger, for at kigge på denne aften, for at se om GB er noget for dem. 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 6 timer siden:

Kan meddele, at der kommer ikke mindre end 3 andre piger, for at kigge på denne aften, for at se om GB er noget for dem. 

Bh.

Rescue 

Hvad bliver deres beklædningstilstand? :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, den 5/7/2017 at 14:01:

Kan meddele, at der kommer ikke mindre end 3 andre piger, for at kigge på denne aften, for at se om GB er noget for dem. 

Bh.

Rescue 

Lyder rimeligt frækt :-):-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære interesserede i Lisas Gb på torsdag d. 13 juli Rødovre

Lad venligst være med at kontakte mig for billeder mv., hvis ikke du har til sinds at lægge dit mobilnr. i den personlige besked, samt at du på forhånd har undersøgt om du kan komme.

Det giver ingen mening andet en nysgerrighed fra din side, når man to minutter efter man har sendt billeder får at vide, at nåh nej, øh, jeg ved ikke om jeg kan få fri, og komme alligevel. 

Jeg har forståelse for at noget kan dukke op, når man beslutter sig en uge før. ekstra arbejde, sygdom mv. men det kniber med forståelsen, når man ikke forhånd har en ide om man kan eller ej. 

Det handler om gensidig respekt for hinandens tid og gøren og laden.

Lisas Gb har nok tilmeldte nu, men der falder sikkert nogle fra, hvorfor nogle der ved at de har lyst til at komme og kan komme har mulighed for at komme på venteliste. 

Bh og godweekend

Rescue

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lisa har meddelt mig, at på grund af den store interesse for hende bliver antallet af fyre udvidet fra 6 til 10 og GB bliver udvidet fra 2 til 2,5 timer. 

Prisen falder med 100 kr, hvis vi bliver 10. Dem er jer, der er på venteliste vil blive kontaktet. 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 20 timer siden:

Lisa har meddelt mig, at på grund af den store interesse for hende bliver antallet af fyre udvidet fra 6 til 10 og GB bliver udvidet fra 2 til 2,5 timer. 

Prisen falder med 100 kr, hvis vi bliver 10. Dem er jer, der er på venteliste vil blive kontaktet. 

Bh.

Rescue 

Bare iorden ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære interesserede 

Efter at have fulgt op på, hvem der deltager til Lisa's GB på torsdag kl. 18.30 i Rødovre er der nu blevet to pladser ledige. 

Så hvem er interesseret i at joine naboens frække datter gb. 

Husk PM til mig, og mobilnummer, hvis du ønsker at se lidt billeder af skønheden. 

Bh.

rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, den 7/11/2017 at 09:41:

Kære interesserede 

Efter at have fulgt op på, hvem der deltager til Lisa's GB på torsdag kl. 18.30 i Rødovre er der nu blevet to pladser ledige. 

Så hvem er interesseret i at joine naboens frække datter gb. 

Husk PM til mig, og mobilnummer, hvis du ønsker at se lidt billeder af skønheden. 

Bh.

rescue 

Det er godt at brødrene på Øen også for en mulighed. Kan varmt anbefales ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle 

stadigvæk 2 pladser ledige. Mangler svar tilbage fra en del, der har skrevet, men de ønsker tilsyneladende ikke at deltage, så der nu åbnet op for andre. 

Seriøsitet blandt mange mænd er en by i Rusland. Tak til jer, de er seriøse. 

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen 

så er det i dag at GB med naboens frække uimodståelige datter afholdes i Rødovre, og Lisa møder op. 

Det er mere end man kan sige om en række ustabile mænd, der i den grad melder sig til for så ikke at svare på hverken beskeder eller sms. 

Og så er der de reelle, der skriver en god plausibel grund til, hvorfor de ikke kan komme alligevel. 

Summa summarum : der er nu 4 ledige pladser til i aften med S,ikke Lisa. 

Hvem er seriøs og, hvem vil gerne gå på sommerferie med et smil om munden.

skriv en PM og husk mobilnr. For billeder og adresse. 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders

Mega nederen! 

Jeg tror du med din metode (at man skal opgive mobil nr herinde) får selekteret en del useriøse typer med Taletidskort i din udvælgelsesprocess. 

du er jo helt sikkert både seriøs og diskret - det er meget tydeligt! Men hjemmesiden kan blive hacked og så er det lidt sur røv at have sit rigtige nr liggende herinde :( 

det vil være smart (og selektere seriøse typer der opgiver deres rigtige nr) hvis du opgav en mail eller et mobil nr man kunne skrive til så der var lidt mere diskretion i henvendelsen. Ligesom kg, miss hell og flere andre arrangører gør. 

Jeg håber mit indlæg inspirerer så jeg en dag kan være med. 

Jeg er uhyre seriøs med mine tiæmelinger og møder altid op når jeg har sagt jeg kan. Andre menneskers liv og tid er vigtig for mig.

håber du finder folk til i aften

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har formuleret det således, at det ser ud som om det ikke er Lisa der kommer.

 

DET ER DET. DET ER MINE FUMLEFINGRE DER SKREV NOGET SLUDDER 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 10 timer siden:

Det er mere end man kan sige om en række ustabile mænd, der i den grad melder sig til for så ikke at svare på hverken beskeder eller sms. 

Du har bevist at du tidligere med succes har afholdt arrangementer. Jeg tror at du kan slippe afsted med at opkræve et depositum ved tilmelding, f.eks. via MobilePay. Det ved jeg at Kongo har gjort. Det er klart, det føles måske sløvere med tilmeldinger, men i den sidste ende vil de færre tilmeldte være dem, der faktisk har tænkt sig at møde op.

Hvorfor foreslår jeg det? Fordi jeg altid møder op, når jeg tilmelder mig noget. Det er suverænt en fordel for mig at skræmme de useriøse væk fra starten, så der er plads til os (og mig) der mener det alvorligt :)

Redigeret af KnaldeBriks

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterKBH skrev, for 18 timer siden:

Hejsa er der stadig ledige pladser?

Hvad er prisen?

Kommer der stadig tre andre piger og kigger på?

 

peter

Der kom to ud af 3 og kiggede på, og det blev et rigtig godt og frækt gb. Lisa var mere end tændt, og det mærkede de seriøse fyre der mødte op til fulde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...