Hop til indhold
Pappa-Oscar

Tilde i Bording Pist væk ??

Recommended Posts

Hej kære medlemmer.

Har prøvet at lede efter annoncer fra søde Tilde i Bording uden held i de sidste par uger. :(

Er der nogen der ved, om hun holder en pause eller helt er stoppet ??

Synes ikke rigtig, der har været skrevet noget om det.

Link til hendes profil på EG

https://www.eroguide.dk/forum/profile/11256-tilde/

En bekymret Pappa Oscar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har spekuleret på det samme. Hun har ikke været at træffe siden 8. juni, og plejer at skrive hvis hun vil være væk i længere tid end normalt.

Jeg har dog lagt mærke til, at hun over de sidste par måneder, har været mere og mere sløset med at få annonceret i forvejen, og nogle gange har hun kun haft annonce på ekstrabladet, og ikke på AL og EG, som hun ellers har gjort. Så det kan være lysten har forsvundet?

Håber selvfølgelig ikke der er sket hende noget :-/

Redigeret af Montgomery

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg snakkede med hende, sagde hun, at hun ville holde lidt ferie/pause. Så tror hun vender tilbage igen... jeg håber da i hvert fald at se hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen

Hun træffes i det nordjyske i morgen onsdag 19-07 info på hendes hjemmeside 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niels Ebbesen skrev, for 11 minutter siden:

Hun træffes i det nordjyske i morgen onsdag 19-07 info på hendes hjemmeside 

Link? Tror ikke det er den samme Tilde vi snakker om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen

tilded.weebly.com

 

Se også annoncelight 

Redigeret af Niels Ebbesen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niels Ebbesen skrev, for 4 timer siden:

tilded.weebly.com

Nej. Jeg tænkte nok det var hende du snakkede om. Men det er altså ikke den samme kvinde som Tilde i Bording. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg forstår udemærket jeres savn kære mandfolk, men kan ikke rigtigt hjælpe - ved ikke om hun  vender tilbage engang.

- men mon ikke hun slår det stort op hvis det sker, så ingen af jer misser chancen for en evt revanche :)

Ligesom vi tøser oplever at en ellers fast husar pludseligt ikke har givet lyd i flere måneder, således vil det uundgåeligt ske fra tid til anden, at en skøn pige pludselig ikke er på radaren længere, og man begynder endda at blive bekymret over tid.. vi kommer jo tæt på hinanden når der deles sjove barndomshistorier eller vi bare står på hver hvor side i diskussionen om hvorvidt Wosniacki kan tage den grand slam inden pensionen. . . ..

-Det er dog et bevidst valg Tilde har foretaget, ikke noget dramatisk som sygdom eller lignende -  såvidt jeg ved har hun det rigtigt godt :) - mere rækker min viden ikke til sorry  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...