Cabelas1 33 Skrevet 3. Juli, 2017 Nogen der har været hos byensbedsteblow i Ålborg Øst ? 19 årig pige i bil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 3. Juli, 2017 Vil naturligvis gerne vide om alt var som det skulle være og om sexen var god? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas1 33 Skrevet 9. Juli, 2017 Kan det virkeligt passe, at der ikke er noget info at hente omkring hende....? Så må jeg jo tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seeking 1 Skrevet 10. Juli, 2017 Hejsa besøgte hende privat i Frederikshavn (hvor hun bor) for et par måneder siden. Sød pige, og højde/vægt passer meget godt. Så man skal selvfølgelig kunne lide at hun har noget at holde fast i! havde egentlig købt en halv times sex med superfransk, men kunne sq ikke holde mig tilbage under det franske og fyrede den af i munden på hende. Tænkte at nu stod jeg nok til en skideballe da jeg gik ud over aftalen, men hun spurgte bare om jeg stadig kunne knalde, og det mente jeg godt jeg kunne. Så det blev til en tur på lagenet også. Så alt ialt meget tilfreds. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg