Hop til indhold

Recommended Posts

Pyjamasparty skrev, for 14 minutter siden:

3 gange på en time...det lyder som noget af et vederlag du har måtte betale for den himmelfart...normalt er min oplevelse at det er engang bum, og så oliemassage etc forresten. Men måske Latinaer er anderledes på det felt....

Alt sammen med i den oprindelige pris på 1.500kr for en time. Not bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thephd skrev, for 2 timer siden:

Alt sammen med i den oprindelige pris på 1.500kr for en time. Not bad.

.....Det virker som fundet for den pris...tror jeg konverterer fra Thai til Latin....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thephd skrev, for 10 timer siden:

 

Så fik jeg også besøgt Sara. Efter totalt stilhed på mobilen i sidste uge, svarede hun ganske hurtigt, da jeg bestilte tid denne gang.

Da jeg ankom til adressen (til tiden) skrev jeg, om jeg kunne komme ind

 

Hej PhD. Fantastisk at det lykkedes. Hvad tid på dagen kom du?   Altså ankom til adressen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brasil lover skrev, for 9 timer siden:

Hej PhD. Fantastisk at det lykkedes. Hvad tid på dagen kom du?   Altså ankom til adressen ;)

Ved 10-tiden. De sover længe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
denkræsne skrev, for 13 timer siden:

Hvor ligger det ca I Rødovre.  Er det i Rektorparken/betonlejligheder. Eller mere diskret sted?

Villakvarteret syd-vest for Damhussøen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenspeter skrev, for 2 timer siden:

så lige annoncen men nu er det suzana dog stadig fra brasilien. 

nogen der ved om hun er tilbage eller en der har overtaget annoncen ?

Der er nye på adressen.
Der var tidligere ansigtsbilleder af hende og det var ikke lige noget for mig. Jeg ved dog ikke om de nuværende eller de tidligere billeder er mest up-to-date.
De nuværende billeder virker klart mere appetitlige end de tidligere i min optik, men smag og behag er jo heldigvis forskellige. De plejer jo at bruge rigtige billeder af pigerne, men jeg kunne godt have en lille mistanke om falske billeder nu, da de som sagt virker mere spændende end de tidligere og nu også er uden ansigt. Jeg har dog ikke nogen forudsætning for at vide om det er det ene eller det andet.

Jeg har besøgt hendes kollega fra Colombia og det var desværre ikke nogen succes. Jeg så ikke Suzana under mit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Eyes Only skrev, for 8 timer siden:

Jeg har besøgt hendes kollega fra Colombia og det var desværre ikke nogen succes. Jeg så ikke Suzana under mit besøg.

Hvorfor??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 10 timer siden:

Hvorfor??

Jeg havde betalt for en time hot body to body.
Efter første runde, som varede lidt under 20 minutter, så udstrålede hendes attitude, at det var slut.
Jeg mindede hende om, at jeg havde betalt for 1 time og ikke kun 20 minutter, så det blev til en runde 2, men under 2. runde virkede hun absolut ikke som det var noget hun havde lyst til, så jeg gjorde mig færdig og sagde farvel, stadig med 20 minutter tilbage af min tid.

Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige, om det bare er mig hun ikke gider med, men hun er absolut ikke på niveau med Sara.
Billederne er i øvrigt heller ikke helt nye, så hun har noget mere mave end på billederne, men hun har stadig næseringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De brasilianske massører er utrolig frække og vild liderlige. Prøvede en hot body to body i Brøndby med en og hun var mega go. Kom 3 gange på den betalte time jeg bestilte hos hende og var ikke helt sikker hvor mange gange hun kom men stønne og hulkede af glæde da vi kneppede. Fik extra tid da hun åbenbart tabte tidsfornemelsen af sex lyst og måtte give fortabt efter hun udsultede min flagstangen og total malket den efter 1.20 min go intenst sex...

Hun var virkelig en oplevelse og da jeg var den sidste i hendes kalender tror jeg at hun gav mig lidt extra for at tilfredsstille sig selv og måske mig da vor kemi gik i hak fra 1 min.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...