Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228434

Jeg har kigget på denne annonce et stykke tid og skrev så en SMS på telefonnummeret. Fandt hurtigt ud af, at det skulle være på engelsk, hvis hun selv skulle svare, men der var også en til at oversætte for hende.

Efter lidt skriverier aftalte vi en tid hos hende i en af gaderne med en del Thai massage.

Jeg ankom og blev taget imod og valgte et bad for at være absolut ren til en forhåbentlig Super fransk.

Massagen blev sat i gang på bagben og ryg. da hun kom godt op på ryggen lod jeg en hånd kæle hendes dejlige bløde inderlår, men det kildede for meget, så det skulle jeg lade være med.

Senere forsøgte jeg at lade hånden røre hendes bryst, da den var placeret på maven lige under brystet. RELAX bad hun. Da jeg skulle vende mig om, bad jeg om, at hun tog tøjet af, så der var lidt til øjnene mens den resterende massage stod på. 5 minutes lød det. Så tænkte jeg, at det vist var unødvendigt med initiativ.

Da jeg var maseret på fronten tog hun tøjet af og gik i gang med en blid og meget dejlig behandling af de nedre regioner, men det varede ikke længe, før hun satte kondomet på. Jeg ville gerne slikke hende, og så lagde hun sig ned med hendes understel næsten pegende nedad, så det var nemmere at slikke navlen end understellet. Jeg stak hænderne in under og løftede hende op, så jeg kunne komme til. 2 - 3 mm lange stive hår gjorde ikke oplevelsen bedre, men der var dejligt rengjort. Cindy lå i denne forbindelse fuldstændig apatisk uden nogen reaktion.

Så valgte jeg, at gå op for at tage hende i missionær, men igen blev kroppen bøjet, så det var en fysisk umulighed med en fuldt rejst flagstang at komme på besøg - vinklen var umulig. Så jeg bad hende vende sig om - så sprang jeg ned på gulvet og kunne folde hende i den rette vinkel. Det var så til gengæld en god position og dejligt at køre på i en meget dejlig og stram fisselette :-) . Men igen - en fuldstændig udeltagende Cindy, som uden tvivl bare ventede på, at jeg skulle levere, så hun kunne blive alene igen.

Cindy er en sød, blød og attraktiv pige - sikkert meget rigtigt med de 27 år. Billederne kan meget vel være helt ægte - I hvert fald ingen skuffelse på det fysiske.

Massagen var i den bedre kategori

Sexen var aldeles ligegyldig - større oplevelse ved selv at tage den i hånden.

Altialt - massage til 350,00 kr ville være fint og dejligt - FP i en time til 1200 kr giver ikke ønske om gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af Cindy (30 år efter eget udsagn) i dag (beskrevet flere steder).

Jeg genkender flere af de forskellige oplevelser:

1) Godkendt massage af ryg og bag-lår - uden at være prangende. Desværre ingen rigtig pirring. Hun nyder det ikke - har arbejdet i DK 1 måned.

2) Så snart jeg kom på ryggen kom der spørgsmål om special - og jeg gik imod alle mine bange anelser og sagde JA tak til fuld pakke (Århus pris).

3) Cindy smed kjolen og fortsatte massage i BH - med flere nervøse kik på uret. Så kom turen til den det hele handler om, Det sidste undertøj blev afmonteret - og den kom op at stå, da det jo bare er lækkert at en smuk, nøgen og slank thai pige (dejlige B bryster) holder om ens pik - men det var usikkert og uengageret.

4) BJ med hætte på - igen en noget rutinepræget præstation, hvorefter hun red mig - og blev mere og mere levende (liderlig?) Det var faktisk så lækkert at jeg måtte anstrenged mig for ikke at eksplodere efter de første 2 minutter. Jeg fik flere versioner af tempo og intensitet (igen øjenkontakt, ingen smil) - men for satan hun var dejlig stram.

5) Så blev det doggy tid - og jeg afsluttede med hende liggende fladt på maven, hvor jeg kun styre begivenhderne - og kom på slaget 12 - super dejligt - og lur mig om ikke jeg fik fremprovokeret et lille smil og et fnis da jeg gav lyd :-D

6) Efter et glas lunken vand - flankeret af 2 vanlijekranse - takkede jeg af - nogenlunde tilfreds ... men ikke ekstatisk begejstret,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...