Hop til indhold
Carsten43

Jeg vil forkæles - sig jeres mening - Maria eller Danske Simone

Recommended Posts

Hej alle herinde.

Jeg er ny herinde. Har prøvet at besøge andre kvinder før, men har været uheldigt synes jeg. Skal siges jeg er nervøs når jeg møder hende jeg skal besøg. Jeg ville høre jer andre mænd, hvem vil i besøg. Hvis i som mig. Er ny i det og er nervøs. Ville bare gerne kunne nyde det, og blive taget kærligt af :-) Jeg tænder på en smuk kvinde kvinde som IKKE er TYND og har stokke ben. Hvis i forstår. Men heller ikke overvægt. Som viser hun hviler i sig selv og nyder sit arbejde. Jeg elsker at røre, men samt også at blive rørt :-)  nyder at tungekysse.

Når jeg søger/kigger bruger jeg altid Annoncelight eller side6. Jeg skal til jylland og arbejde og tager hjemmefra allerede om Søndagen. Skal være omring Århus. 

 https://annoncelight.dk/showad/231139

https://annoncelight.dk/showad/204352

Har set på disse to kvinder, men jeg kan ikke bestemme mig. Så jeg besøger Simone om Søndage og Maria om mandagen. Men ville være rart med deres mening inde :-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en dag og min kære " ven " har ikke tabt modet endnu. Håber virkelige Danske Simone får et afbud her til aften. Så jeg kan besøge hende. Kan næsten forstå der er en del mænd som søger det samme som mig. Jeg har ringet en del gange, uden held. men fik en sød meget venlige sms fra hende.  Vi har sms frem og tilbage idag. Hun forstår virkelige hvad jeg ville og søgte.  

Håber heldet er med mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 21 timer siden:

Vil helt klart vælge...Birthe Rønn Hornbeck

Det er da også en rigtig god idé Græker, hende kan du nok ha' i fred, hun er sikkert ikke så overbooket som Simone åbenbart er.

Afsted med dig Græker, og lad os få en beretning om besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...