Hop til indhold
Uglen

Tyskland, nær grænsen eller? What to do?

Recommended Posts

Hej alle herinde. 

Jeg med glæde gerne sige tak til al den information i har givet herinde, det har været nyttigt brugt under valg af steder og hertil omtalen generelt. 
Det kan kun være rimeligt hvis jeg selv snart kom med en anmeldelse på nogen steder ;==) Men mit forbrug af steder går med lange mellemrum, ofte på flere måneder - så det er ikke ligefrem nye sager jeg kommer med hvis det skulle være:P 

- Let's go to the case. 
Jeg påtænker mig i forbindelse med arbejde at, tage mig en hyggetur til Tyskland lidt syd for grænsen. Men jeg er mildest talt fuldstændig i tvivl med områderne. 
Tænker på om hvilke muligheder der lige byder sig nær grænsen og ellers længere nede (max Hamburg).

Har arbejdet en del år med rejsearbejde og kender til en del steder i eks. Brasilien, Thailand, Singapore, USA, Spanien osv. Specielt et sted i Brasilien blev jeg virkelig fanget af det. 
Her gik man ind på noget lignende natklub, med lidt stil. Herinde er der så damer i pænt tøj, ikke nogen med halve påklædninger og lign. Men i helt alm. smukt tøj, som var det en alm. bytur. Klubben havde som andre en bar, pool &  billard bord, striptease, dansegulv og en masse siddesteder.  Her skulle man nærmest selv prøve at, score en pige og se om man kunne hive dem med på hotel - hvilket jo fangede mig ;) Det er jo som at gå i byen på helt normale vilkår. 

Men, men, men. Hvordan er det nu lige med Tyskland? Jeg har været på et eller andet sted i Flensborg v. navn P-Club (beklager hvis det ikke er korrekt). Det var fint, men måske fik jeg et forkert indtryk af det. Synes at skulle betale en god pris ved døren, men fik dertil et kort med 10 klip eller lignende som jeg så kunne bruge i baren, men det kostede stadigvæk 10 E. for en drik og en masse penge for én times sjov. Så jeg synes at de 250 Euro var lagt forkert ud?? Men selvfølgelig var det da fint og pigerne var da søde. Men det hele gik sku bare så stærkt:P 

Jeg ville gerne høre et par erfaren folk omkring deres mening. Tænker at tage derned og slå mig til et hotel, netop fredag. Tænker at være der fredag kl. 18 og frem til meget sent lørdag. Eller hvis man kan køre til og fra med rimelig så, bliver det bare fra fredag til sen nat. 
Men for mig virker nogen steder bare som et sted, andre som en bar med hygge og sjov og sidst er der disse steder hvor man bor der, spiser der og nærmest lever der? :P

Så punkt for punkt:
1) Hvis man nu tager en tur derned fra omkring Aarhus og til tyskland, hvor skulle man så tage hen? Skulle man overnatte? eller kan man ligeså godt køre hjem igen (foretrækker jeg nok) 
2) Søger nok mest steder der er ganske hyggelig med masser af mennesker og piger, noget hvor der er lidt liv. Eller et sted hvor 2 piger el. lign. opholder sig og er kendt for et eller andet?
3) Jeg er åbent over for et område fra grænsen og ned til Hamburg, men så heller ikke længere;) 
4) Søger bare ganske alm. hyggeligt selskab/sex, måske lidt massage eller lign.:) 

I må også meget gerne fortælle om hvordan i planlægger sådan en tur, hvad man skal være opmærksom på og hvordan det plejer at forløbe sig :==) 

Jeg håber inderligt ikke at dette måtte genere nogen eller jeg har skrevet noget stødende, men i så fald sig da til og jeg fjerner det! :)

Håber på jeres svar og ser frem til at høre fra jer:) 

Vh.
Uglen, en noget kun fortvivlet person. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...