Hop til indhold
Guest Galler

Anbefaling af ung pige 18+

Recommended Posts

Guest Galler

Hejsa..

Findes der mon i Aalborg en sød og kærlig pige. Har i nogle gode forslag, og de skal være danske eller skandinaviske. Synes efterhånden der kun er østlændinge på AL. Håber der er nogle af jer, der kan anbefale en :)

 

Hilsen

 

Galler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århus fyren skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror desværre, de fleste unge danske piger er flyttet over til sugardating.

Jeg kender kun Sugardating fra deres hjemmeside og de mange skuffede der ikke kan få en aftale op og stå.

 

Er det din erfaring, at det er ok nemt ad møde en smuk pige over Sugardating?

Er du valget stort?

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, Lige nu:

Jeg kender kun Sugardating fra deres hjemmeside og de mange skuffede der ikke kan få en aftale op og stå.

 

Er det din erfaring, at det er ok nemt ad møde en smuk pige over Sugardating?

Er du valget stort?

Jeg har ikke gjort mig i sugardating, da hvis jeg vil date, så skal det være ægte kemi. Hvis jeg skal betale for selskab, skal det være med sexgaranti.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 4 minutter siden:

Det er også min tanke. Men jeg frygter lidt at Sugardating er en tidsalder, hvor pigerne ikke er seriøse. 

Jeg tror nu de er seriøse nok. Jeg tror bare ikke man opnår en præcis forventningsafstemning. Selvom man som mand siger det er okay med selskab, så vil der altid være håb om sex, når nu man betaler. Det kan i værste tilfælde give nogle grimme oplevelser for pigerne. Derved ikke ment voldtægt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men mange tror vel, at de kan få nemme penge uden at skulle yde noget. Det er det jeg mener med en tidsrøver.

Først skal man bruge en masse tid på at chatte en pige op, og derefter tilbagestående en aforventnkngsafstemning. Tidskrævende uden at udfaldet er kendt. Almindelige købesex er derimod hurtigt og ukompliceret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 3 minutter siden:

Det er vel blot et spørgsmål om at værk klar i spyttet inden man mødes!

Det er jeg helt enig i. Jeg kunne bare forestille mig, nogle piger kunne fristes til at holde muligheden for sex åben, for at kunne få lidt flere penge ud af manden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At give penge for andet penge for andet en sex er da naivt. Hvorfor skulle en voksen mand gide betale penge til en fremmed ung pige, hvis det ikke var for sex? 

Det er ikke min frygt, for mit eget vedkommende, da jeg ikke er så naiv. 

 

Men sandt og sige, så har jeg blot aldrig fået mig sneglen sammen til at teste Sugardatings hjemmeside. De mange besværligheder, som man kan læse om på Sugardating-tråden, har ikke animeret mig til at fremskynde en test. Men det sker nok en kold vinteraften, at jeg prøver det.

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Galler
Århus fyren skrev, for 57 minutter siden:

Jeg tror desværre, de fleste unge danske piger er flyttet over til sugardating.

Jeg er nu heller ikke til sugardating. Har ligesom @Faunus ikke hørt meget positivt om sugardating. Så også en udsendelse om en pige der var på SD og hun havde det bestemt ikke godt med det, men pengene var jo en stor magnet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Galler skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er nu heller ikke til sugardating. Har ligesom @Faunus ikke hørt meget positivt om sugardating. Så også en udsendelse om en pige der var på SD og hun havde det bestemt ikke godt med det, men pengene var jo en stor magnet :(

Med den tese, tror jeg ikke det hjælper, hvis de samme piger er GPer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...