Hop til indhold
Guest mewp

Julia - Kolding

Recommended Posts

Guest mewp

Link https://annoncelight.dk/showad/230614

Helt klart den bedste oplevelse jeg har haft til dato.

Billerne passer fint, hun har den perfekte krop, en rigtig rigtig lækker mis der er lige som jeg kan lide det (og heldigvis ikke glat barberet, der er en lille dusk på toppen ^^, ikke en urskov, men lige tilpas), og nogle dejlige naturlige bryster, de er ikke vildt store, men heller ikke små, de er bare lige tilpas som de skal være.  (og hold da k.... en lækker stjerne hun havde da hun lagde sig på alle fire og strakte røven helt tilbage så der var frit udsyn, tror ikke hun tilbyder anal fik dog aldrig spurgt).

Hun var mega sød og venlig lige fra hun tog imod til slut, totalt GFE oplevelse, der var god tid også efter, ikke noget med at blive smidt ud af døren efter man var kommet. (+tilbudt lidt ud over normalt på hendes initiativ, men nok mest pga. stemningen, vil ikke gå i detaljer, men ikke noget man kan forvente at få af hende).

Det eneste negative var der var lidt varmt på værelset, men ikke hendes skyld, radiatoren kunne kun stå på enten arctic, eller fuld skrue, men det gav da lejlighed til at se hende stå totalt sexet bøjet forover ind mod vinduet for at åbne det lidt på klem :P

Stedet er meget diskret og rent og rydeligt.

Lyder til hun kun er her lidt uger endnu, med mindre hun får andre planer.

Så helt klart et besøg værd, behandl hende godt, det er piger/kvinder som hende vi kun kan have for lidt af i DK.

(Vegas ^^)

Redigeret af mewp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi hos hende i sidste uge, men endte med at takke nej og give hende 100kr for badet. Jeg synes ikke de billeder hun bruger giver et helt skarpt billede af hende. Hun er lidt ældre og bryster er bestemt mindre end billederne giver udtryk for, men ja meget naturlige, lige på kanten til at hænge lidt. Hun er super sød og venlig, og lejligheden er fin og ren. Jeg havde nok bare forventet en yngre mere spænstig krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er utroligt så forskellig man opfatter piger (men der skal også være for hver sin smag). Er der nogle der har prøvet anal med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...